Azok a vállalatok, akik aktívak a közösségi médián, különböző kérdéseket kapnak közvetlen üzenetekben. Arra kellene koncentrálnia, hogy minden üzenetet megválaszoljon, viszont néhány üzenet fontosabb a többinél, mert közvetlenül vannak hatásra az értékesítésekre. Ha ezek az üzenetek ignorálva lesznek, az bajhoz vezethet.
Az egyike ezeknek az üzenet típusoknak az árazással kapcsolatos kérdések. Miért? Mert a legtöbb ügyfél számára az árazás egy döntő faktor termékek vásárlásakor.
Ha terméket vagy szolgáltatást keresnek, a vásárlók számos karakterisztikát analizálnak, mint például a termék minősége, márkája, származása és árazása. Néhány faktor ezek közül nagyobb hatással lehet a többiekhez képest egy vásárlási döntésre.
Például néhány fogyasztó jobban fog aggódni a termék minősége miatt, mint a többiek, míg mások a jelentős finansziális spórolásokat preferálják. Ha egy vásárló egy bizonyos termék áráról küld üzenetben egy kérdést, biztos lehet benne, hogy ez az információ fog hatni a vásárlási döntésükre.
Minden potenciális vásárló szokástól függően, a termék értéke egy érdeklődési faktort fog reprezentálni, ami kibillentheti az egyensúlyt a vásárlás elvégzésére vagy az ellen.
Hogy könnyebben megértse ezt a faktort, ki fogjuk emelni a fő elemeit a hatásnak:
Valószínűleg tudja, hogy mennyire ár-érzékenyek a kliensei. Habár, ahogyan már említettük, ha egy ügyfél egy bizonyos termék vagy szolgáltatás áráról kérdez, a legjobb választ kellene adnia a kérdésére olyan gyorsan, amennyire csak lehet. Előkészítettünk egy pár sablont, amely segíteni fog ebben.
Thank you for messaging us. We are happy that you are interested in our [product/service].
Its current price is [price].
You can find more information about the [product/service] on our website. Just click this link [link], and it will redirect you to a dedicated landing page with the [product/service] description, price, and shipping information.
Happy shopping!
Best,
the [company] social media team
P.S. If you are interested in an installment plan, please follow this link [link]
My name is [rep’s name], and I’m happy to answer all your questions.
First, I want to inform you that the [product/service] you are interested in costs [price]. Here’s a dedicated [product/service] page [link], where you can learn more about it and place an order.
What’s more, we have a special offer for online buyers – if you purchase [product/service] by the end of [today/weekend/week], you will get a 20% discount off your next purchase with us.
Just follow this link [link].
If you are interested in other products from the same category or want to compare prices, we can create a bespoke offer for you. Just let me know by answering this message.
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Thank you for your interest in [product/service].
You are lucky, because [yesterday/two days ago/last week] marked the start of our annual discount season, and the [product/service] is now available at a lower price of [price].
Follow this link to learn more about it and place your order.
Best,
[rep’s name]
Thanks for reaching out, [name].
It’s great that you are asking about the price of [product/service] because our seasonal sale starts [tomorrow/in two weeks/early next week].
Now [product/service] costs [price], but it’s likely that its price will drop considerably as we’re planning to offer a range of 30-70% discounts.
If you are willing to wait just a few days, you may save a few bucks. If not, you can obviously place your order today, and we’ll be happy to deliver it within the next [two/three/four] working days.
Enjoy shopping!
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Azt ajánljuk, hogy a felhasználó kérdését közvetlenül válaszolja meg. Kényelmesebb számukra és ezt várják öntől, mielőtt elküldenék az üzenetet. Hozzá kellene adnia egy linket is az érintett termékről vagy szolgáltatásról, hogy megrövidítse a potenciális vásárló vásárlási kalandját.
Ha annak a terméknek vagy szolgáltatásnak az ára, amelyről a felhasználó kérdezett, hamarosan csökkenni fog, akkor ajánlhatja nekik, hogy várjanak még egy kicsit hosszabb időt és vegyék meg a kedvezményes áron. Habár mindig egyeztetnie kell a felettesével, hogy megoszthatja-e ezt az információt a potenciális vásárlókkal.
Ténylegesen ritka gyakorlat az árak átkonvertálása egy felhasználó valutájára, míg közvetlen üzenetekben kommunikálnak. Segíthet a felhasználónak találni olyan információt, amely elmagyarázza, hogyan kalkuláljuk az árazást a valutájukra, vagy hol tud találni egy átváltási rátát, de az nem ajánlott, hogy egy fixált árat osszon meg a valutájukra átváltva, mivel az átváltási ráta folyamatosan változik.
Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 14-days and requires no credit card input. Try it today!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.