Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sablonok
  • Termék/szolgáltatás árazás kérdések

Termék/szolgáltatás árazás kérdések

Azok a vállalatok, akik aktívak a közösségi médián, különböző kérdéseket kapnak közvetlen üzenetekben. Arra kellene koncentrálnia, hogy minden üzenetet megválaszoljon, viszont néhány üzenet fontosabb a többinél, mert közvetlenül vannak hatásra az értékesítésekre. Ha ezek az üzenetek ignorálva lesznek, az bajhoz vezethet.

Az egyike ezeknek az üzenet típusoknak az árazással kapcsolatos kérdések. Miért? Mert a legtöbb ügyfél számára az árazás egy döntő faktor termékek vásárlásakor.

Ha terméket vagy szolgáltatást keresnek, a vásárlók számos karakterisztikát analizálnak, mint például a termék minősége, márkája, származása és árazása. Néhány faktor ezek közül nagyobb hatással lehet a többiekhez képest egy vásárlási döntésre.

Például néhány fogyasztó jobban fog aggódni a termék minősége miatt, mint a többiek, míg mások a jelentős finansziális spórolásokat preferálják. Ha egy vásárló egy bizonyos termék áráról küld üzenetben egy kérdést, biztos lehet benne, hogy ez az információ fog hatni a vásárlási döntésükre.

Termék/szolgáltatás árazás kérdések
Válaszoljon Facebook kommentekre, közvetlen üzenetekre, Instagram megemlítésekre és kommentekre vagy Tweetekre közvetlenül a LiveAgent-ből.

Milyen szintű hatással van az árazás a vásárlási folyamatra?

Minden potenciális vásárló szokástól függően, a termék értéke egy érdeklődési faktort fog reprezentálni, ami kibillentheti az egyensúlyt a vásárlás elvégzésére vagy az ellen.

Hogy könnyebben megértse ezt a faktort, ki fogjuk emelni a fő elemeit a hatásnak:

  1. Néhány kliens azt gondolja, hogy az ára és a minősége egy terméknek össze van kapcsolva.
  2. Másoknak az árazás a legfontosabb. Mindig lesznek olyan kliensek, akik spórolási lehetőségeket keresnek, hogy megszélesítsék költségvetésüket.
  3. Vannak olyan boltok is, amelyek magas árakon kínálnak termékeket, ami definiálja a vásárlók szegmensét, akiket szolgálnak, reprezentálva ezzel azokat, akik egyszerűen meg tudják engedni maguknak a drága termékeket vagy szolgáltatásokat.
  4. A márka tekintélye sokat számít az árucikkeik minőségénél. Habár az árazás nagy erőt fejt ki a vásárlási folyamat befolyásolásában, mert sok ember úgy hiszi, hogy kizárólag a legdrágább termékek szinonímák a tökéllyel. Más kéz felől, azok a márkák, amelyek ismeretlenek vagy gyors-mozgású fogyasztói árukat kínálnak, azokról azt gondolják, hogy kevésbé minőségibb termékkel rendelkeznek.

Valószínűleg tudja, hogy mennyire ár-érzékenyek a kliensei. Habár, ahogyan már említettük, ha egy ügyfél egy bizonyos termék vagy szolgáltatás áráról kérdez, a legjobb választ kellene adnia a kérdésére olyan gyorsan, amennyire csak lehet. Előkészítettünk egy pár sablont, amely segíteni fog ebben.

Közösségi média kérdések az árazásról válasz sablonok

Közösségi média kérdések az árazásról válasz sablonok 1

Közösségi média kérdések az árazásról válasz sablonok 2

Közösségi média kérdések az árazásról válasz sablonok 3

Közösségi média kérdések az árazásról válasz sablonok 4

Közösségi média kérdések az árazásról – Gyakori kérdések

Azt ajánljuk, hogy a felhasználó kérdését közvetlenül válaszolja meg. Kényelmesebb számukra és ezt várják öntől, mielőtt elküldenék az üzenetet. Hozzá kellene adnia egy linket is az érintett termékről vagy szolgáltatásról, hogy megrövidítse a potenciális vásárló vásárlási kalandját.

Informálnom kellene-e egy felhasználót a közelgő kedvezményről?

Ha annak a terméknek vagy szolgáltatásnak az ára, amelyről a felhasználó kérdezett, hamarosan csökkenni fog, akkor ajánlhatja nekik, hogy várjanak még egy kicsit hosszabb időt és vegyék meg a kedvezményes áron. Habár mindig egyeztetnie kell a felettesével, hogy megoszthatja-e ezt az információt a potenciális vásárlókkal.

Ha egy potenciális vásárló másik valutát használ, át kellene-e konvertálnom a helyi valutára az árazást?

Ténylegesen ritka gyakorlat az árak átkonvertálása egy felhasználó valutájára, míg közvetlen üzenetekben kommunikálnak. Segíthet a felhasználónak találni olyan információt, amely elmagyarázza, hogyan kalkuláljuk az árazást a valutájukra, vagy hol tud találni egy átváltási rátát, de az nem ajánlott, hogy egy fixált árat osszon meg a valutájukra átváltva, mivel az átváltási ráta folyamatosan változik.

Ready to try our social media reply templates?

Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 14-days and requires no credit card input. Try it today!

Free Trial
<![CDATA[]]>
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.