Azok a vállalatok, akik aktívak a közösségi médián, különböző kérdéseket kapnak közvetlen üzenetekben. Arra kellene koncentrálnia, hogy minden üzenetet megválaszoljon, viszont néhány üzenet fontosabb a többinél, mert közvetlenül vannak hatásra az értékesítésekre. Ha ezek az üzenetek ignorálva lesznek, az bajhoz vezethet.
Az egyike ezeknek az üzenet típusoknak az árazással kapcsolatos kérdések. Miért? Mert a legtöbb ügyfél számára az árazás egy döntő faktor termékek vásárlásakor.
Ha terméket vagy szolgáltatást keresnek, a vásárlók számos karakterisztikát analizálnak, mint például a termék minősége, márkája, származása és árazása. Néhány faktor ezek közül nagyobb hatással lehet a többiekhez képest egy vásárlási döntésre.
Például néhány fogyasztó jobban fog aggódni a termék minősége miatt, mint a többiek, míg mások a jelentős finansziális spórolásokat preferálják. Ha egy vásárló egy bizonyos termék áráról küld üzenetben egy kérdést, biztos lehet benne, hogy ez az információ fog hatni a vásárlási döntésükre.
Minden potenciális vásárló szokástól függően, a termék értéke egy érdeklődési faktort fog reprezentálni, ami kibillentheti az egyensúlyt a vásárlás elvégzésére vagy az ellen.
Hogy könnyebben megértse ezt a faktort, ki fogjuk emelni a fő elemeit a hatásnak:
Valószínűleg tudja, hogy mennyire ár-érzékenyek a kliensei. Habár, ahogyan már említettük, ha egy ügyfél egy bizonyos termék vagy szolgáltatás áráról kérdez, a legjobb választ kellene adnia a kérdésére olyan gyorsan, amennyire csak lehet. Előkészítettünk egy pár sablont, amely segíteni fog ebben.
Azt ajánljuk, hogy a felhasználó kérdését közvetlenül válaszolja meg. Kényelmesebb számukra és ezt várják öntől, mielőtt elküldenék az üzenetet. Hozzá kellene adnia egy linket is az érintett termékről vagy szolgáltatásról, hogy megrövidítse a potenciális vásárló vásárlási kalandját.
Ha annak a terméknek vagy szolgáltatásnak az ára, amelyről a felhasználó kérdezett, hamarosan csökkenni fog, akkor ajánlhatja nekik, hogy várjanak még egy kicsit hosszabb időt és vegyék meg a kedvezményes áron. Habár mindig egyeztetnie kell a felettesével, hogy megoszthatja-e ezt az információt a potenciális vásárlókkal.
Ténylegesen ritka gyakorlat az árak átkonvertálása egy felhasználó valutájára, míg közvetlen üzenetekben kommunikálnak. Segíthet a felhasználónak találni olyan információt, amely elmagyarázza, hogyan kalkuláljuk az árazást a valutájukra, vagy hol tud találni egy átváltási rátát, de az nem ajánlott, hogy egy fixált árat osszon meg a valutájukra átváltva, mivel az átváltási ráta folyamatosan változik.
Ready to try our social media reply templates?
Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 14-days and requires no credit card input. Try it today!
Free TrialLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..