Ingyenes próba
  • Sablonok
  • E-kereskedelem értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérés sablonok

E-kereskedelem értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérés sablonok

Igaz, hogy nyilvánvalónak hangzik, de néha könnyű elfelejteni, hogy az ügyfelek minden üzlet sarokkövei. Ezáltal nagyon fontos, hogy kapcsolatban maradjunk velük– hogy tudjuk, hogyan éreznek, mit gondolnak, és mit tartanak értékesnek a termékeiben vagy szolgáltatásaiban. Tudva, hogy ez segíteni fogja a kínálatát és felturbózza az ügyfél lojalitást hosszútávon. Ezáltal az ügyfél elégedettségi felmérések küldésnek általános marketing tevékenységnek kellene lennie, főleg, ha olyan piacon vagy iparban operál, amiben a verseny különböző.

E-kereskedelem értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérés sablonok

Egy-egy ponton már mindannyian láttunk ügyfél elégedettségi felmérést, viszont kevésbé gyakoriak, mint hinnénk. Miért van ez? Mert a felmérések legtöbbje, amit a társaságok készítenek, nem fókuszál a felhasználói élményre, ami a termékeikkel vagy szolgáltatásaikkal kapcsolatos, annál inkább adatokra vagy ábrákra, amelyek az ügyfél észlelésekről és a márka képéről szólnak. Szerencsére ez a megközelítés nagyban változott és most itt az ideje, hogy felülj a vonatra.  Tanuljon az elégedettségi felmérésekről és nézze meg, hogyan használhatja az e-kereskedelmi marketing kommunikációjában.

Mi az az értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérés?

Ha az üzlet futtatásáról van szó, a kutatás kulcsfontosságú. A kutatásnak számos formája van, beleértve a piac analízist, a kereskedő kutatást, a hosszú formájú kérdéseket vagy csoportokra fókuszál, amelyek megmutatják, hogy milyen a célközönsége, megmutatja a demográfiáikat, gazdasági szituációikat és érdeklődéseiket. Viszont mivel az ügyfél profilok folyamatosan váltakoznak, a kutatásnak rendszeres folyamatnak kell lennie. A kutatási erőfeszítései rendszeres megújításával fejlődhet, átalakulhat és még megbízhatóbb partnerré válhat az ügyfelei számára hosszútávon. Szóval hogyan gyűjtheti a legtöbb adatot? Elégedettségi felméréseken keresztül!

ügyfél-felmérő-metrikák-az-elégedettség-nyomonkövetésére-Nicereply
Használja a Nicereply integrációnkat, hogy beágyazza az elégedettségi felméréseket közvetlenül az emailjeibe

Az elégedettségi felmérések kérdések halmaza, mind kvantitatív, mind kvalitatív adatok gyűjtése céljából, amely lehetővé teszi önnek, hogy definiálja és mérje, hogy mennyire elégedettek az ügyfelek egy termékkel, szolgáltatással vagy akár a vásárlási folyamattal. A fókuszálásuk miatt, ezeket a felméréseket akkor kell az ügyfeleknek küldeni, miután befejezték a tranzakciót, meglátogattak egy online boltot vagy interakcióba léptek a társaságával.

ügyfél-felmérés-értékelés-ügynökök-Nicereply
Egy beágyazott elégedettségi felmérés egy LiveAgent emailben

Vásárolt már fizikai boltban vagy ment-e már moziba úgy, hogy egy felmérést kapott utána az élményével kapcsolatban? Ez az ügyfél elégedettségi felmérés. Hasonlíthatnak más felmérésekhez, viszont a kérdések attól fognak függni, hogy milyen célt szeretnének teljesíteni.

Ahhoz, hogy egyszerűbbé tegyük az ügyfelei elégedettségének mérését, készítettünk egy pár értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérés sablont önnek, használatra. Nézze meg lent a sablonokat, nyugodtan másolja őket és illessze be, aztán kezdje el mérni a kliensei boldogságát.

E-kereskedelmi értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérés tárgysorok

  • Köszönjük, hogy az [online bolt neve]-nél vásárolt – mondja el, mit gondol
  • Megkérdeznénk a véleményét
  • Szeretnénk hallani öntől
  • Ossza meg véleményét a [termék/szolgáltatás]-ról
  • A véleménye minden számunkra – kérjük tudassa velünk, hogy mit gondol az [online bolt neve]-ről

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

E-kereskedelmi értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérés sablonok

Értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérés sablon #1

Értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérés sablon #2

Értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérés sablon #3

Gyakran ismételt kérdések

Minden vásárlás után kellene értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérés emailt küldenem?

Valójában erre a kérdésre nincs pontos válasz. Minden vásárlás után küldhet értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérést ugyan annak az ügyfélnek. Viszont ha az üzleti modellje gyakori vásárlásokat tartalmaz, vagy vannak olyan kliens szegmensek, akik gyakran vásárolnak öntől, nem a legjobb ötlet minden rendelés után elégedettségi felmérést küldeni.

Miért? Mert irritálhatja az ügyfeleit. Képzelje el, hogy ugyan azt az emailt kapja egy társaságtól egy héten pár alkalommal. Frusztrált lenne, nemigaz?

Milyen gyakran kellene értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérés emaileket küldenem?

Ha ügyfelei egyszer vagy kétszer vásárolják meg termékét havonta, akkor minden vásárlás után küldhet értékesítés utáni felméréseket. Ha több gyakori vásárlója van, beállíthat egy egyszerű szabályt, például minden második, harmadik vagy negyedik vásárlás után küld ügyfél elégedettségi felméréseket az e-kereskedelmi üzletének értékesítési mennyiségétől függően.

A másik lehetőség, hogy heti, have vagy negyedéves értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérés emaileket küld összesítve. Tartalmazhat egy linket egy értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felméréshez minden emailben, ami megerősíti a termék szállítását. Viszont ez a megoldás alacsony eredményeket és konverziós rátákat hozhat.

Értékelnie kell az online boltja egyedi ügyét és megfelelően beállítani az értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérés emailek gyakoriságát.

Szokatlan valamit ajánlani az ügyfeleknek az ügyfél elégedettségi felmérés kitöltéséért cserébe?

Elég gyakori az ügyfelek megjutalmazása a segítségükért. Az ügyfeleinek nem szükséges a kérdéseire válaszolva eltölteni az idejüket – ön az, aki profitál az adatgyűjtésből. Ezáltal szép gesztus ügyfeleinek valamit ajánlani cserébe. Biztosíthat számukra kedvezményes kódokat a következő vásárlásra, ajánlhat ingyenes szállítást vagy hamarabb informálhatja a lojális ügyfeleket a szezonális kedvezményekről, mint az adatbázisában szereplő többi személyt, stb.

Sok módja van a köszönetnyilvánításnak egy ügyfél elégedettségi felmérés kitöltéséért. Arról szól, hogy további értéket ad ügyfelei számára, hogy kimutassa a háláját.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Minden vásárlás után kellene értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérés emailt küldenem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Valójában erre a kérdésre nincs pontos válasz. Minden vásárlás után küldhet értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérést ugyan annak az ügyfélnek. Viszont ha az üzleti modellje gyakori vásárlásokat tartalmaz, vagy vannak olyan kliens szegmensek, akik gyakran vásárolnak öntől, nem a legjobb ötlet minden rendelés után elégedettségi felmérést küldeni. Képzelje el, hogy ugyan azt az emailt kapja egy társaságtól egy héten pár alkalommal. Frusztrált lenne, nemigaz?” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen gyakran kellene értékesítés utáni ügyfél elégedettségi felmérés emaileket küldenem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha ügyfelei egyszer vagy kétszer vásárolják meg termékét havonta, akkor minden vásárlás után küldhet értékesítés utáni felméréseket. Ha több gyakori vásárlója van, beállíthat egy egyszerű szabályt, például minden második, harmadik vagy negyedik vásárlás után küld ügyfél elégedettségi felméréseket az e-kereskedelmi üzletének értékesítési mennyiségétől függően.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Ajánlania kellene-e valamit az ügyfél elégedettségi felmérés kitöltéséért cserébe?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Elég gyakori az ügyfelek megjutalmazása a segítségükért. Az ügyfeleinek nem szükséges a kérdéseire válaszolva eltölteni az idejüket – ön az, aki profitál az adatgyűjtésből. Ezáltal szép gesztus ügyfeleinek valamit ajánlani cserébe. Biztosíthat számukra kedvezményes kódokat a következő vásárlásra, ajánlhat ingyenes szállítást vagy hamarabb informálhatja a lojális ügyfeleket a szezonális kedvezményekről, mint az adatbázisában szereplő többi személyt, stb.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.