Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sablonok
  • Felszólító e-mail sablonok

Felszólító e-mail sablonok

A sikertelen fizetés sajnálatos valóság a legtöbb SaaS és előfizetésen alapuló vállalkozás számára, emiatt átlagosan havi visszatérő bevételeik mintegy 9% -át veszítik el. Szerencsére a legtöbb sikertelen fizetés nem szándékosan történik, anélkül, hogy az ügyfél észre is venné a történteket, amíg felszólító e-mailt kap. Bár meglehetősen frusztráló élmény lehet a csapata és az ügyfelek számára, hatékonyan használhatja a jól megírt, hibátlan e-maileket az önkéntelen megtorpanás megelőzésére és az elveszett bevételek visszaszerzésére. Az alábbiakban bemutatunk néhány kulcsfontosságú pontot, amelyekre emlékeznünk kell, amikor felszólító e-maileket írunk és küldünk az ügyfeleknek, valamint néhány használatra kész, hatékony, felszólító e-mail sablont valós életpéldák alapján.

Mi az a felszólító e-mail?

A felszólító e-mailek azok a tranzakciós e-mailek (általában e-mailek sorozata), amelyeket a SaaS és az előfizetésen alapuló vállalkozások küldtek, hogy értesítsék az ügyfeleket olyan fizetési problémákról, mint a sikertelen előfizetéses fizetések, lejárt hitelkártyák vagy lejárt fizetések. Ezek az e-mailek általában emlékeztetik a felhasználókat a fiókok állapotáról és lehetőséget nyújtanak a számlázási információk frissítésére és a termék vagy szolgáltatás folytatásához szükséges befizetésre. A felszólító e-mailek hatékony módja az ügyfelek lemorzsolódásának és a megtartás növelésének.

hulu_dunning_email_example

Bevált módszerek a felszólító e-mailekre

1. Küldjön e-mailt valódi személytől

Még akkor is, ha a felszólító e-mailjei teljesen automatizáltak, valódi emberektől küldve azok emberibbnek és megbízhatóbbnak hatnak és segítik az e-mail észrevételét. Egy kutatásból kiderült, hogy az egyén nevének használata általános e-mail cím vagy cégnév helyett akár 35%-kal is növelheti a megnyitási arányt.

2. Válaszok engedélyezése

Gondoskodjon arról, hogy felszólító e-mailjeit olyan e-mail címről küldje, amelyre az ügyfelek válaszolhatnak, ha bármilyen problémával szembesülnek, vagy további kérdéseket szeretnének feltenni. A „Ne válaszoljon” címek csak fokozhatják az ügyfelek csalódottságát, mert Ön nem tette megkönnyítésükre, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel, ha ezt szeretnék.

3. Emlékeztesse őket arra, mit veszítenek

Ahelyett, hogy egyszerűen tájékoztatná az ügyfeleket arról, hogy a fizetésük nem történt meg, és arra kéri őket, hogy frissítsék hitelkártyájuk adatait, hozzáadhat némi sürgősséget. Emlékeztesse őket arra, hogy pontosan mit veszítenek, ha nem teszik meg a szükséges intézkedéseket (például elveszítik hozzáférésüket a fiókjukhoz és a korábbi adatokhoz, a szolgáltatás megszakítása stb.).

nyt dunning email példa

4. Tartalmazzon egyértelmű cselekvésre ösztönzést és következő lépéseket

Az egyértelmű cselekvésre ösztönzés az e-mailek egyik legkritikusabb része. Adjon hozzá egy közvetlen linket, amely arra készteti az ügyfeleket, hogy frissítsék számlázási adataikat anélkül, hogy újabb ablakot nyitnának meg, bejelentkeznének vagy kattintgatnának. Ügyeljen arra, hogy tudassa velük, mennyi idő áll rendelkezésükre a fiók inaktiválásáig, hacsak nem történik meg a fizetés.

5. Ajánljon fel alternatívát

Az árképzési modellje alapján felajánlhatja az ügyfeleknek a fiókjuk törlésének alternatíváját, például ingyenes csomagra történő leminősítést, amíg nem frissítik számlázási adataikat, vagy különleges kedvezményt kínálnak a szolgáltatás további használatához. Ez az alternatíva hasznos lehet, ha a kifizetés elégtelen forrás miatt nem sikerült.

Példák a felszólító e-mail tárgysoraira

  • Művelet szükséges – A [Termék] fizetése sikertelen volt
  • Most cselekedjen, hogy megtartsa a [Termék] előfizetését
  • Nem tudtuk feldolgozni a [Termék] kifizetését
  • A [Termék] fizetése nem teljesült
  • A [Termék] kifizetése elutasításra került
  • Uh Oh! A [Termék] kifizetése nem sikerült
  • Számlázási probléma – frissítse számlázási adatait
spotify felszólító email példa

Tíz felszólító e-mail sablon

1. Előzetes felszólító e-mail

2. Alapvető rövid felszólító e-mail

Design your own dunning emails

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

3. Alapvető kibővített felszólító e-mail

4. Általános felszólító e-mail

5. Személyre szabott felszólító e-mail

6. A „Veszteség kerülés” felszólító e-mail

7. Felszólító e-mail sorozat – e-mail #1

8. Felszólító e-mail sorozat – emlékeztető e-mail #2

9. Felszólító e-mail sorozat – emlékeztető e-mail #3

10.Felszólító e-mail sorozat – emlékeztető e-mail #4

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions about dunning emails

Why are dunning emails important?

Many business owners feel uncomfortable when they have to send out dunning emails to their customers. However, since most failed payments typically happen by accident (e.g., due to credit card expiry), dunning emails can genuinely be efficient in helping businesses recover failed payments and reduce involuntary churn.

How many dunning emails should I send?

As transactional emails can often get overlooked, sending a single dunning email is one of the biggest mistakes you can make. If you want to recover more revenue from failed payments, consider sending out a series of emails instead of a single message. It’s recommended to send at least three follow-up emails for a month, each with a slightly different text.

Should I send pre-dunning emails?

Since technologies like credit card retries have come into use, many failed payments can be automatically handled without your team ever needing to bother your customers with pre-dunning messages. In that case, pre-dunning emails are not only providing zero-value but can also be irritating for your customers and, therefore, should be avoided.

Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.