Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

GYIK oldal sablonok

A mai fogyasztók az önkiszolgáló lehetőségek felé fordulnak, amikor kisebb problémát kell megoldaniuk, vagy információt keresnek egy termékről / szolgáltatásról. Emiatt egy átfogó GYIK oldal megléte kötelező minden vállalkozás számára. A GYIK oldalak valójában hasznosak mind az ügyfelek, mind az alkalmazottak számára. Az ügyfeleknek nem kell minden kisebb kérdéssel az ügyfélszolgálathoz fordulniuk, és az operátorok is megtakaríthatják azt az időt, amit a gyakran feltett kérdések megválaszolásával töltenének el.

Miért van szüksége a vállalkozásának GYIK oldalra

  • A tudásbázisok, beleértve a GYIK-eket, a manapság leggyakrabban használt önkiszolgáló lehetőségek. (Forrester)
  • A globális fogyasztók 90% -a elvárja, hogy a márkáknak és szervezeteknek legyen online ügyfélportálja önkiszolgáló ügyfélzónával, míg 74% -uk használt már ilyet korábban. (Microsoft)  
  • A felhasználók 98% -a próbált már ki önkiszolgáló megoldást, ideértve a GYIK oldalt, súgót vagy más online forrásokat. (Dimenziókutatás)
  • Az ezredforduló felhasználóinak 39% -a először megvizsgálja a vállalat GYIK oldalát, ha kérdése van, egyértelműen mutatva ezzel, hogy a felhasználók maguk szeretik megtalálni a válaszokat. (Salesforce)
  • A felhasználók 59% -a és az üzleti partnerek 71% -a szerint az önkiszolgáló szolgáltatás megléte hatással van a lojalitásukra. (Salesforce)
GYIK oldal sablonok
Példa a tudásbázisra

Hogyan hozhat létre hatékony GYIK oldalt 4 lépésben

GYIK oldal sablonok

Készítsen listát a leggyakrabban feltett kérdésekről. Az ügyfélszolgálati csapat segítségével betekintést nyerhet az ismétlődő kérdésekről és problémákról, hogy könnyebben beazonosíthassa, melyek azok a leggyakrabban előforduló esetek, amelyekkel  az ügyfelek mindig Önökhöz fordulnak.

Engedélyek

Rendezze és kategorizálja a GYIK-et. Határozza meg a gyakoran előforduló témákat a kérdések listáján, és logikusan csoportosítsa őket, hogy a felhasználók könnyedén átnézhessék az oldalt, és megtalálhassák, amit keresnek.

Megoldási idő

A válasz legyen rövid és pontos. A kérdés összetettségétől függően, a válasz  1-2 mondatból, legfeljebb 2-4 rövid bekezdésből álljon. Linkeljen át a tudásbázis releváns erőforrásaira részletesebb információkért.

Ügyfélszolgálati vélemények

Tartsa naprakészen a GYIK-et és frissítse a tartalmát. Rendszeresen vizsgálja felül a GYIK oldalt, amikor vállalata vagy termékében változás áll be, hogy a tartalom idővel is releváns és naprakész maradjon.

GYIK sablonok: Gyakori példák a gyakori kérdésekre

Aszerint, hogy a vállalkozása milyen típusú, milyen gazdasági ágazatban tevékenykedik, milyen a célközönsége vagy egyéb egyedi igények alapján a GYIK-sablon testreszabható. Különböző kategóriákat tartalmazhat, amelyek különféle témákat ölelnek fel. Pl. általános információt, a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos használati útmutatókat, fizetési és szállítási módokat, visszatérítésekkel kapcsolatos információt és még sok mást. Az alábbiakban bemutatunk néhány példát a gyakran feltett kérdésekre, amelyeket felhasználhat, amikor elkezdi létrehozni saját GYIK oldalát.

Általános kérdések

Megrendelések

Fiókom

Fizetés

Számlázás

Szállítás 

Visszajuttatások / visszatérítések

Biztonság

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan készíthetek GYIK-ot?

Létrehozhat egy GYIK részt a LiveAgent átfogó tudásbázisának felhasználásával a LiveAgent-fiókjából.

Működnek a GYIK oldalak?

A GYIK létrehozása nagyszerű módja a tudásbázis fejlesztésének és az ügyfelek gyakori kérdéseinek megválaszolására. A GYIK segítségével gyors kereséssel férhetnek hozzá az általuk keresett információkhoz, ahelyett, hogy e-mailt kellene küldeniük. Ezenkívül a GYIK oldalak az egyik leghatékonyabb eszközök a termék ismeretségének növelésére és a forgalom generálására.

Miért van szükségem GYIK oldalra?

Ha a webhelyén van egy GYIK oldal, akkor választ adhat az emberek leggyakoribb kérdéseire a vállalkozásával vagy termékével kapcsolatban.

Ready to build your knowledge base?

LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.<br />

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan készíthetek GYIK-ot?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Létrehozhat egy GYIK részt a LiveAgent átfogó tudásbázisának felhasználásával a LiveAgent-fiókjából.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Működnek a GYIK oldalak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A GYIK létrehozása nagyszerű módja a tudásbázis fejlesztésének és az ügyfelek gyakori kérdéseinek megválaszolására. A GYIK segítségével gyors kereséssel férhetnek hozzá az általuk keresett információkhoz, ahelyett, hogy e-mailt kellene küldeniük. Ezenkívül a GYIK oldalak az egyik leghatékonyabb eszközök a termék ismeretségének növelésére és a forgalom generálására.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért van szükségem GYIK oldalra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha a webhelyén van egy GYIK oldal, akkor választ adhat az emberek leggyakoribb kérdéseire a vállalkozásával vagy termékével kapcsolatban.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.