GYIK oldal sablonok

A mai fogyasztók az önkiszolgáló lehetőségek felé fordulnak, amikor kisebb problémát kell megoldaniuk, vagy információt keresnek egy termékről / szolgáltatásról. Emiatt egy átfogó GYIK oldal megléte kötelező minden vállalkozás számára. A GYIK oldalak valójában hasznosak mind az ügyfelek, mind az alkalmazottak számára. Az ügyfeleknek nem kell minden kisebb kérdéssel az ügyfélszolgálathoz fordulniuk, és az operátorok is megtakaríthatják azt az időt, amit a gyakran feltett kérdések megválaszolásával töltenének el.

Miért van szüksége a vállalkozásának GYIK oldalra

  • A tudásbázisok, beleértve a GYIK-eket, a manapság leggyakrabban használt önkiszolgáló lehetőségek. (Forrester)
  • A globális fogyasztók 90% -a elvárja, hogy a márkáknak és szervezeteknek legyen online ügyfélportálja önkiszolgáló ügyfélzónával, míg 74% -uk használt már ilyet korábban. (Microsoft)  
  • A felhasználók 98% -a próbált már ki önkiszolgáló megoldást, ideértve a GYIK oldalt, súgót vagy más online forrásokat. (Dimenziókutatás)
  • Az ezredforduló felhasználóinak 39% -a először megvizsgálja a vállalat GYIK oldalát, ha kérdése van, egyértelműen mutatva ezzel, hogy a felhasználók maguk szeretik megtalálni a válaszokat. (Salesforce)
  • A felhasználók 59% -a és az üzleti partnerek 71% -a szerint az önkiszolgáló szolgáltatás megléte hatással van a lojalitásukra. (Salesforce)
GYIK oldal sablonok
Példa a tudásbázisra

Hogyan hozhat létre hatékony GYIK oldalt 4 lépésben

GYIK oldal sablonok

Készítsen listát a leggyakrabban feltett kérdésekről. Az ügyfélszolgálati csapat segítségével betekintést nyerhet az ismétlődő kérdésekről és problémákról, hogy könnyebben beazonosíthassa, melyek azok a leggyakrabban előforduló esetek, amelyekkel  az ügyfelek mindig Önökhöz fordulnak.

Engedélyek

Rendezze és kategorizálja a GYIK-et. Határozza meg a gyakoran előforduló témákat a kérdések listáján, és logikusan csoportosítsa őket, hogy a felhasználók könnyedén átnézhessék az oldalt, és megtalálhassák, amit keresnek.

Megoldási idő

A válasz legyen rövid és pontos. A kérdés összetettségétől függően, a válasz  1-2 mondatból, legfeljebb 2-4 rövid bekezdésből álljon. Linkeljen át a tudásbázis releváns erőforrásaira részletesebb információkért.

Ügyfélszolgálati vélemények

Tartsa naprakészen a GYIK-et és frissítse a tartalmát. Rendszeresen vizsgálja felül a GYIK oldalt, amikor vállalata vagy termékében változás áll be, hogy a tartalom idővel is releváns és naprakész maradjon.

GYIK sablonok: Gyakori példák a gyakori kérdésekre

Aszerint, hogy a vállalkozása milyen típusú, milyen gazdasági ágazatban tevékenykedik, milyen a célközönsége vagy egyéb egyedi igények alapján a GYIK-sablon testreszabható. Különböző kategóriákat tartalmazhat, amelyek különféle témákat ölelnek fel. Pl. általános információt, a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos használati útmutatókat, fizetési és szállítási módokat, visszatérítésekkel kapcsolatos információt és még sok mást. Az alábbiakban bemutatunk néhány példát a gyakran feltett kérdésekre, amelyeket felhasználhat, amikor elkezdi létrehozni saját GYIK oldalát.

Általános kérdések


What is [Product/ Service] and how does it work?
How much does [Product/ Service] cost?
In what countries can I use [Product/ Service]?
Which languages does [Product/ Service] support?
How does your product differ from the others?
Are there any benefits to using your product / having an account with you?
Is there a way I can learn more about your company?
Do you have a catalog?
How can I be notified about the latest promotions, new arrivals, or any ongoing sales?
What is your privacy policy?
How can I get assistance if I need it?
Do you offer live chat support?

Megrendelések


What happens after I place my order?
How do I redeem my discount/ promo code/ coupon/ reward voucher?
What is the status of my order?
How do I view my order?
What do I do if there is a problem with my order?
Will I be able to change my address after the order is confirmed?
Can I change my order after checkout?
Can I add another item to my order after checking out?
Can I cancel my order?
Why was my order canceled?
The item in my shopping cart disappeared when I tried to check out. What do I do?
What if the item I want is out of stock?
Do you restock items? Will you let me know when an item has been restocked?
Has my order shipped?
How do I track my order?
My order never arrived. What do I do?
I received defective/ incorrect/ missing items in my order. What do I do?

Fiókom


How do I create an account?
How do I edit my account information?
How do I update my address?
What do I do if I have forgotten my password or my password doesn’t work?
How do I add or delete a credit card connected to my account?
When will my credit card appear on my account?
How do I use my coupon code/ gift certificate?
My account has been suspended, how can I reactivate it?
How do I close my account?
How do I unsubscribe from your mailing list?

Fizetés


Can I get a free trial before I purchase your service?
What forms of payment do you accept?
How do I pay for my order?
Can I split my payment into smaller payments?
Do you match prices if an item goes on sale after my purchase?
Which currency will I be charged in?
Do you accept international credit cards?
Do you charge sales tax on any item?
When will my credit card be charged?
I received an error when trying to make a payment. What do I do?
My purchase was denied, why do I still have a pending authorization hold on my card?

Számlázás


How can I pay for your service?
What kind of pricing plans are available?
Is there a setup fee? Monthly fee? Are there any additional payments?
Will I be billed automatically each month?
When does my billing cycle start?
How do I access my billing information?
How do I upgrade/ downgrade my subscription?
I upgraded by accident, what do I do?
Is it possible to suspend my account for some time?

Szállítás 


What is your shipping policy?
Where do you ship?
How long does it take to ship my order?
What are my shipping charges?
Can I combine shipping on two or more orders?
Do you offer fast shipping?
Will I pay taxes for international shipping?
How can I track my package?

Visszajuttatások / visszatérítések


Do you accept returns?
Are returns free?
I want to return my purchase. What do I do?
Can I exchange my order instead of returning it?
How long does it take to process a return?
I’m returning an item purchased with a gift card, how does that work?
What is your refund policy?
How long does it take for me to get a refund?

Biztonság


Is your website secure?
Do I need to set my browser to accept cookies to use your website?
How secure is [Product/ Service]?
What types of data does [Company] collect?
Does [Company] protect my personal information?
How do you protect credit card and financial information?
Where is my data stored and how are [Company’s] data centers secured?
How is my password secured?
Will you use my data to build advertising products or sell it to third parties?
Will you disclose or sell the data that I provide to you about my customers?
Do you do background checks on your employees?

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan készíthetek GYIK-ot?

Létrehozhat egy GYIK részt a LiveAgent átfogó tudásbázisának felhasználásával a LiveAgent-fiókjából.

Működnek a GYIK oldalak?

A GYIK létrehozása nagyszerű módja a tudásbázis fejlesztésének és az ügyfelek gyakori kérdéseinek megválaszolására. A GYIK segítségével gyors kereséssel férhetnek hozzá az általuk keresett információkhoz, ahelyett, hogy e-mailt kellene küldeniük. Ezenkívül a GYIK oldalak az egyik leghatékonyabb eszközök a termék ismeretségének növelésére és a forgalom generálására.

Miért van szükségem GYIK oldalra?

Ha a webhelyén van egy GYIK oldal, akkor választ adhat az emberek leggyakoribb kérdéseire a vállalkozásával vagy termékével kapcsolatban.

Ready to build your knowledge base?

LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.<br />

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan készíthetek GYIK-ot?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Létrehozhat egy GYIK részt a LiveAgent átfogó tudásbázisának felhasználásával a LiveAgent-fiókjából.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Működnek a GYIK oldalak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A GYIK létrehozása nagyszerű módja a tudásbázis fejlesztésének és az ügyfelek gyakori kérdéseinek megválaszolására. A GYIK segítségével gyors kereséssel férhetnek hozzá az általuk keresett információkhoz, ahelyett, hogy e-mailt kellene küldeniük. Ezenkívül a GYIK oldalak az egyik leghatékonyabb eszközök a termék ismeretségének növelésére és a forgalom generálására.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért van szükségem GYIK oldalra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha a webhelyén van egy GYIK oldal, akkor választ adhat az emberek leggyakoribb kérdéseire a vállalkozásával vagy termékével kapcsolatban.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.