A mai fogyasztók az önkiszolgáló lehetőségek felé fordulnak, amikor kisebb problémát kell megoldaniuk, vagy információt keresnek egy termékről / szolgáltatásról. Emiatt egy átfogó GYIK oldal megléte kötelező minden vállalkozás számára. A GYIK oldalak valójában hasznosak mind az ügyfelek, mind az alkalmazottak számára. Az ügyfeleknek nem kell minden kisebb kérdéssel az ügyfélszolgálathoz fordulniuk, és az operátorok is megtakaríthatják azt az időt, amit a gyakran feltett kérdések megválaszolásával töltenének el.
Készítsen listát a leggyakrabban feltett kérdésekről. Az ügyfélszolgálati csapat segítségével betekintést nyerhet az ismétlődő kérdésekről és problémákról, hogy könnyebben beazonosíthassa, melyek azok a leggyakrabban előforduló esetek, amelyekkel az ügyfelek mindig Önökhöz fordulnak.
Rendezze és kategorizálja a GYIK-et. Határozza meg a gyakoran előforduló témákat a kérdések listáján, és logikusan csoportosítsa őket, hogy a felhasználók könnyedén átnézhessék az oldalt, és megtalálhassák, amit keresnek.
A válasz legyen rövid és pontos. A kérdés összetettségétől függően, a válasz 1-2 mondatból, legfeljebb 2-4 rövid bekezdésből álljon. Linkeljen át a tudásbázis releváns erőforrásaira részletesebb információkért.
Tartsa naprakészen a GYIK-et és frissítse a tartalmát. Rendszeresen vizsgálja felül a GYIK oldalt, amikor vállalata vagy termékében változás áll be, hogy a tartalom idővel is releváns és naprakész maradjon.
Aszerint, hogy a vállalkozása milyen típusú, milyen gazdasági ágazatban tevékenykedik, milyen a célközönsége vagy egyéb egyedi igények alapján a GYIK-sablon testreszabható. Különböző kategóriákat tartalmazhat, amelyek különféle témákat ölelnek fel. Pl. általános információt, a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos használati útmutatókat, fizetési és szállítási módokat, visszatérítésekkel kapcsolatos információt és még sok mást. Az alábbiakban bemutatunk néhány példát a gyakran feltett kérdésekre, amelyeket felhasználhat, amikor elkezdi létrehozni saját GYIK oldalát.
Ready to build your knowledge base?
LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..