GYIK oldal sablonok

A mai fogyasztók az önkiszolgáló lehetőségek felé fordulnak, amikor kisebb problémát kell megoldaniuk, vagy információt keresnek egy termékről / szolgáltatásról. Emiatt egy átfogó GYIK oldal megléte kötelező minden vállalkozás számára. A GYIK oldalak valójában hasznosak mind az ügyfelek, mind az alkalmazottak számára. Az ügyfeleknek nem kell minden kisebb kérdéssel az ügyfélszolgálathoz fordulniuk, és az operátorok is megtakaríthatják azt az időt, amit a gyakran feltett kérdések megválaszolásával töltenének el.

Miért van szüksége a vállalkozásának GYIK oldalra

  • A tudásbázisok, beleértve a GYIK-eket, a manapság leggyakrabban használt önkiszolgáló lehetőségek. ( Forrester )

  • A globális fogyasztók 90% -a elvárja, hogy a márkáknak és szervezeteknek legyen online ügyfélportálja önkiszolgáló ügyfélzónával, míg 74% -uk használt már ilyet korábban. ( Microsoft )

     

  • A felhasználók 98% -a próbált már ki önkiszolgáló megoldást, ideértve a GYIK oldalt, súgót vagy más online forrásokat. ( Dimenziókutatás )

  • Az ezredforduló felhasználóinak 39% -a először megvizsgálja a vállalat GYIK oldalát, ha kérdése van, egyértelműen mutatva ezzel, hogy a felhasználók maguk szeretik megtalálni a válaszokat. ( Salesforce < / a> )

  • A felhasználók 59% -a és az üzleti partnerek 71% -a szerint az önkiszolgáló szolgáltatás megléte hatással van a lojalitásukra. (Salesforce )

GYIK oldal sablonok
Példa a tudásbázisra

Hogyan hozhat létre hatékony GYIK oldalt 4 lépésben

GYIK oldal sablonok

Készítsen listát a leggyakrabban feltett kérdésekről. Az ügyfélszolgálati csapat segítségével betekintést nyerhet az ismétlődő kérdésekről és problémákról, hogy könnyebben beazonosíthassa, melyek azok a leggyakrabban előforduló esetek, amelyekkel  az ügyfelek mindig Önökhöz fordulnak.

Engedélyek

Rendezze és kategorizálja a GYIK-et. Határozza meg a gyakoran előforduló témákat a kérdések listáján, és logikusan csoportosítsa őket, hogy a felhasználók könnyedén átnézhessék az oldalt, és megtalálhassák, amit keresnek.

Megoldási idő

A válasz legyen rövid és pontos. A kérdés összetettségétől függően, a válasz  1-2 mondatból, legfeljebb 2-4 rövid bekezdésből álljon. Linkeljen át a tudásbázis releváns erőforrásaira részletesebb információkért. 

Ügyfélszolgálati vélemények

Tartsa naprakészen a GYIK-et és frissítse a tartalmát. Rendszeresen vizsgálja felül a GYIK oldalt, amikor vállalata vagy termékében változás áll be, hogy a tartalom idővel is releváns és naprakész maradjon. 

GYIK sablonok: Gyakori példák a gyakori kérdésekre

Aszerint, hogy a vállalkozása milyen típusú, milyen gazdasági ágazatban tevékenykedik, milyen a célközönsége vagy egyéb egyedi igények alapján a GYIK-sablon testreszabható. Különböző kategóriákat tartalmazhat, amelyek különféle témákat ölelnek fel. Pl. általános információt, a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos használati útmutatókat, fizetési és szállítási módokat, visszatérítésekkel kapcsolatos információt és még sok mást. Az alábbiakban bemutatunk néhány példát a gyakran feltett kérdésekre, amelyeket felhasználhat, amikor elkezdi létrehozni saját GYIK oldalát.

Általános kérdések

Megrendelések

Fiókom

Fizetés

Számlázás

Szállítás 

Visszajuttatások / visszatérítések

Biztonság

Ready to build your knowledge base?

LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..