Integrációs kérelem sablonokat kínál a LiveAgent, amelyek segítségével az ügyfelek könnyen integrálhatják digitális termékeiket és szolgáltatásaikat. Az integrációk növelhetik a produktivitást és kizárhatják a feladat kettősséget, így segíthetnek megtartani az ügyfeleket.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Egy széleskörű integrációs könyvtár fontos része bármilyen szoftvernek és gyakran hatással van a felhasználók vásárlási döntéseire. Például az integrációk kínálása, amit az ügyfelei naponta használnak, átjárója lehet a több értékesítésnek és a több lojális kliensnek.
A szoftver integrációk értékesek, mert a digitális piac telítve van olyan eszközökkel, amelyek hasonló funkciókkal rendelkeznek és hasonló ügyfélszolgáltatási élményeket kínálnak. Például a kínálatos szoftver integrációk kínálása lehet a kizárólagos megkülönböztetője a nyereségnek és az ügyfelek megtartásának.
Egy integrációs lista elkészítése által lehetővé teszi az ügyfelei számára, hogy különböző eszközöket kapcsoljanak a szoftveréhez a fejlesztőkkel kapcsolatba lépés vagy további jövedelem költése nélkül. Továbbá, az integrációk különbséget tehetnek ügyfeleinél, mivel fejleszthetik a munkafolyamat produktivitást és kizárhatják a feladat kettősséget (például ugyan azon adat két különböző eszközbe való bevitele)
Mindezt szem előtt tartva, készítettünk egy pár sablont, amelyet a tudásbázis felhasználói használhatnak az integrációs kérelmük beküldésére.
Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.
Thank you for your interest in improving our [product/service]. It’s great to see how engaged our clients are!
Please describe your request in detail. Try to answer the following questions:
Question 1 related to an integration
Question 2 related to an integration
Question 3 related to an integration
Tell us why this integration is important for you:
Choose an element of [product/service] that will, in your opinion, work more efficiently after this integration is introduced:
[Drop-down list]
If you have any other suggestions or ideas, don’t hesitate to reach out to our [name of the team responsible for handling this kind of request] Team. Drop us a line at [email address], start a live chat conversation, or call us at [phone number].
Click here to submit your request: [Button] Submit
Type of integration: [list of types of integrations]
Which tools should this integration work with? [list of the most common tools like Jira, Dropbox, SharePoint, Zoom, SurveyMonkey, Google Drive, etc.]
If you haven’t found a tool or piece of software you want us to integrate [product/service] with, please provide us with its name below and paste a link to that solution’s website:
How long can you wait for this integration?
In case we have any questions, what’s your preferred communication channel? [Email/Phone/Social media/etc.]
[Button] Click here to submit the request
[After the request is submitted]
Thank you for submitting your request! You can check the status of your request by going to [name of the dedicated tab, e.g., the Integrations tab] in your Administrator dashboard.
Which solution would you like us to integrate [product/service] with? [A list of solutions or a field for a short text]
Why is this integration important for you?
What’s the priority of this integration? [low/medium/high/critical]
Useful link: Check out a list of [product/service’s] existing integrations
[Button] Click here to submit your request
[After the request is submitted]
Thank you for your submission! We will contact you as quickly as possible to discuss the details of your request.
[name of the responsible team] Team at [company]
Az integráció kérelem sablonnak rövidnek, precíznek kell lennie és fedeznie kell minden fontos kérdést, amit a fejlesztőknek meg kell válaszolni. Az integrációs kérelem sablonnak lehetővé kell tennie az ügyfelek számára, hogy alaposan elmagyarázhassák a kérelmüket és ha szükséges, leírják a technikai aspektusait az integrációnak.
Mindazonáltal, legyen résen, hogy néhány ügyfél nem fog minden szükséges adatot biztosítani önnek vagy olyan információt fog megadni, ami helytelen. Ha ez történik, kapcsolatba kellene lépnie a kérelmezővel, kiemelkedő információt gyűjtenie, és kezelni az elvárásaikat, elmagyarázva, hogy a kért integrációt nem biztos, hogy lehet biztosítani.
A rövid válasz az, hogy igen. Minden integráció kérelmet meg kellene válaszolnia. Még akkor is, ha tudja, hogy a társasága nem fog a közeljövőben foglalkozni vele, vagy még akkor is meg kellene válaszolnia a kérelmet, ha azt a bizonyos integrációt lehetetlen beépíteni.
A legjobb gyakorlat az lenne, ha megköszönné a személynek, hogy beküldte a kérelmet, és elfogadja, hogy a társasága a megoldáson fog dolgozni vagy elmagyarázza, hogy miért nem lehet az integrációt jelenleg beépíteni (vagy soha). Magyarázza el egyszerűen és könnyen megérthető szavakkal, próbálja kihagyni a technikai zsargont vagy az ipar-specifikus nyelvezetet.
A különböző digitális termékek vagy szolgáltatások közötti integrációk felkínálása gyakori a legtöbb társaságnál, akik az információs technológia piacon működnek. Nem számít, hogy miféle terméket vagy szolgáltatást kínál, ha az egy szimpla alkalmazás vagy egy komplex és erős szoftver, meg kellene próbálnia a felhasználóit annyi integrációval biztosítani, amennyivel csak lehet.
A hatalmas tartományú integrációk biztosítása által nem csak az ügyfelek fogják magukat gondozottnak érezni, de a digitális megoldását is vonzóbbá fogja tenni az új potenciális közönségének. Ezért kell engedélyeznie a közösségének, hogy integrációs kérelmeket küldjenek és a lehető legtöbbet elérnie, hogy megfeleljen az elvárásaiknak.
A cikk arra fókuszál, hogyan lehet hatékonyabbá tenni a visszaigazoló e-maileket, és javasol néhány sablont az ügyfélnevek, eladók nevei, megrendelések, fizetési információk és érkezési idők tartalmazására. Az üdvözlő e-mailek és személyre szabott tartalmi emailek segíthetnek növelni a kattintási arányt, az elkötelezettséget és hosszú távú ügyfélélményt biztosítanak. A Zentyal egy ingyenes Linux alapú e-mail szerver és csoportmunka megoldás, amely rendelkezik vírus- és levélszemét elleni védelemmel, valamint naptár- és kapcsolatfelvételi funkciókkal. A cikk további javaslatokat tartalmaz a tartalmi típusok megfelelő alkalmazására, és felhívja a figyelmet arra, hogy az ügyfél-elismerési e-maileket vállalkozások használják a személyes ügyfélkapcsolatok megerősítésére.
Az élő csevegés fontos a vállalatok ügyfélszolgálati tevékenységeiben, hiszen javítja a konverziókat és a hűséget. Az ügyfélszolgálati munkatársak feladatai közé tartozik a termékekkel kapcsolatos kérdések megválaszolása és a problémák megoldása. Az értékelés gyűjtése és játékosítása mind fontos részei az ügyfélszolgálatnak. A LiveAgent demó és támogatást nyújt ezen a területen is.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.