Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

IVR szkript példák

Egy professzionális IVR rendszer birtoklása sokat segíthet a vállalatok telefonos támogatásának fejlesztésében és az ügyfél elégedettség növelésében. Egy hatásos IVR szkript nem csak azt teszi lehetővé, hogy automatikusan átirányítsa a bejövő hívásokat a megfelelő részlegekhez vagy ügynökökhöz, de el is törli a hosszú sorokat és várakozási időket. Az IVR üdvözletek és üzenetek, amelyeket a hívói hallanak, amikor felhívják az üzletét, beállítják az egész interakció hangnemét, így fontos, hogy megfelelőek legyenek.

IVR szkript példák
IVR a gyakorlatban

A jól megírt IVR szkriptek felturbózhatják a márka észlelést és erőfeszítés-mentes, elragadó ügyfél élményt készít minden hívónak. Eközben a nem hatékony IVR szkriptek frusztrálhatják és összezavarhatják a hívókat, ami egy hosszan tartó negatív benyomást fog eredményezni a vállalatáról.Használja a következő IVR legjobb gyakorlatokat és az IVR szkript példákat más leggyakrabban használt kifejezésekkel együtt a saját IVR szkriptjei elkészítéséhez.

Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

IVR szkript legjobb gyakorlatok és hibák, amelyeket el kell kerülni

  • Kerülje el a túl sok menü opciót

Egy hosszú és komplikált IVR menü navigálása nehéz lehet a hívók számára – általában 5 fő menü opciót ajánlott biztosítani, amelyeket fontossági sorrendben kell listázni.

  • Helyezze a kiterjesztés számát a végére

A hívók talán nem fogják tudni, hogy melyik kiterjesztést keresik, de tudják, hogy melyik részlegre van szükségük – biztosítsa, hogy mindig hallják az opciót az akció előtt (“Az értékesítésekhez, nyomja meg az 1-est”, a “Nyomja meg az 1-est az értékesítésekhez” helyett.)

  • Legyen egyszerű és érthető a füleknek

Használjon olyan nyelvezetet, amely tiszta és egyszerűen megérthető mindenki számára, aki a támogatói vonalát hívja – kerüljön el a szükségtelen ipar specifikus kifejezéseket, rövidítéseket és komplikált szavakat.

  • Informálja az ügyfeleket a várakozási időkről

Tudassa a hívókkal, hogy mennyit kell várniuk, mielőtt egy élő ügynökkel kapcsolatba lépnek, hogy hívási sorba kell-e raknia őket vagy tartásra, így tudni fogják, hogy mire számíthatnak és úgy oszthatják be az idejüket.

  • Gondoljon át egy visszahívási opciót

Ha a vonalak túl elfoglaltak és a sorok túl hosszúak, alkalmazzon egy automatikus visszahívó funkciót, hogy rövidítse a hívási sorokat, csökkentse az ügyfelei erőfeszítéseit és a félbehagyott hívások számát.

IVR szkript példák

IVR üdvözlő üzenetek

IVR menü opciók

Várakozás

Elért maximum várakozási idő

Sor visszahívó üzenetek

Munkaidő utáni üzenetek

Ünnepi zárva tartás üzenetek

Hangposta üzenetek

Gyakran ismételt kérdések

Mit jelent az IVR?

Az IVR az Interaktív Hang Válasz rövidítése. Az IVR egy rendszer, ami lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy telefonon lépjenek interakcióba a társaságokkal, és automatikusan kiválasztja a felhasználók által követendő cselekvéseket.

Hogyan rögzít IVR üzeneteket?

Rögzítheti az IVR üzenetét a hang felvevő opcióval a hívásközpont szoftverében. Először egy IVR csoportot kell készítenie egy részlegnek vagy szolgáltatásnak, majd felveheti a hangját.

Hogyan üdvözöl egy ügyfelet a hívásban?

Ha hívásban üdvözöl egy ügyfelet, használhatja a “Szia, [NÉV],hogy vagy?” vagy “Szia, [NÉV], miben segíthetek?” kifejezéseket.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mit jelent az IVR?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az IVR az Interaktív Hang Válasz rövidítése. Az IVR egy rendszer, ami lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy telefonon lépjenek interakcióba a társaságokkal, és automatikusan kiválasztja a felhasználók által követendő cselekvéseket.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan rögzít IVR üzeneteket?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Rögzítheti az IVR üzenetét a hang felvevő opcióval a hívásközpont szoftverében. Először egy IVR csoportot kell készítenie egy részlegnek vagy szolgáltatásnak, majd felveheti a hangját.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan üdvözöl egy ügyfelet a hívásban?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha hívásban üdvözöl egy ügyfelet, használhatja a “Szia, [NÉV],hogy vagy?” vagy “Szia, [NÉV], miben segíthetek?” kifejezéseket.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.