Egy professzionális IVR rendszer birtoklása sokat segíthet a vállalatok telefonos támogatásának fejlesztésében és az ügyfél elégedettség növelésében. Egy hatásos IVR szkript nem csak azt teszi lehetővé, hogy automatikusan átirányítsa a bejövő hívásokat a megfelelő részlegekhez vagy ügynökökhöz, de el is törli a hosszú sorokat és várakozási időket. Az IVR üdvözletek és üzenetek, amelyeket a hívói hallanak, amikor felhívják az üzletét, beállítják az egész interakció hangnemét, így fontos, hogy megfelelőek legyenek.
A jól megírt IVR szkriptek felturbózhatják a márka észlelést és erőfeszítés-mentes, elragadó ügyfél élményt készít minden hívónak. Eközben a nem hatékony IVR szkriptek frusztrálhatják és összezavarhatják a hívókat, ami egy hosszan tartó negatív benyomást fog eredményezni a vállalatáról.Használja a következő IVR legjobb gyakorlatokat és az IVR szkript példákat más leggyakrabban használt kifejezésekkel együtt a saját IVR szkriptjei elkészítéséhez.
Egy hosszú és komplikált IVR menü navigálása nehéz lehet a hívók számára – általában 5 fő menü opciót ajánlott biztosítani, amelyeket fontossági sorrendben kell listázni.
A hívók talán nem fogják tudni, hogy melyik kiterjesztést keresik, de tudják, hogy melyik részlegre van szükségük – biztosítsa, hogy mindig hallják az opciót az akció előtt (“Az értékesítésekhez, nyomja meg az 1-est”, a “Nyomja meg az 1-est az értékesítésekhez” helyett.)
Használjon olyan nyelvezetet, amely tiszta és egyszerűen megérthető mindenki számára, aki a támogatói vonalát hívja – kerüljön el a szükségtelen ipar specifikus kifejezéseket, rövidítéseket és komplikált szavakat.
Tudassa a hívókkal, hogy mennyit kell várniuk, mielőtt egy élő ügynökkel kapcsolatba lépnek, hogy hívási sorba kell-e raknia őket vagy tartásra, így tudni fogják, hogy mire számíthatnak és úgy oszthatják be az idejüket.
Ha a vonalak túl elfoglaltak és a sorok túl hosszúak, alkalmazzon egy automatikus visszahívó funkciót, hogy rövidítse a hívási sorokat, csökkentse az ügyfelei erőfeszítéseit és a félbehagyott hívások számát.
Az IVR az Interaktív Hang Válasz rövidítése. Az IVR egy rendszer, ami lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy telefonon lépjenek interakcióba a társaságokkal, és automatikusan kiválasztja a felhasználók által követendő cselekvéseket.
Rögzítheti az IVR üzenetét a hang felvevő opcióval a hívásközpont szoftverében. Először egy IVR csoportot kell készítenie egy részlegnek vagy szolgáltatásnak, majd felveheti a hangját.
Ha hívásban üdvözöl egy ügyfelet, használhatja a “Szia, [NÉV],hogy vagy?” vagy “Szia, [NÉV], miben segíthetek?” kifejezéseket.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mit jelent az IVR?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az IVR az Interaktív Hang Válasz rövidítése. Az IVR egy rendszer, ami lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy telefonon lépjenek interakcióba a társaságokkal, és automatikusan kiválasztja a felhasználók által követendő cselekvéseket.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan rögzít IVR üzeneteket?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Rögzítheti az IVR üzenetét a hang felvevő opcióval a hívásközpont szoftverében. Először egy IVR csoportot kell készítenie egy részlegnek vagy szolgáltatásnak, majd felveheti a hangját.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan üdvözöl egy ügyfelet a hívásban?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha hívásban üdvözöl egy ügyfelet, használhatja a “Szia, [NÉV],hogy vagy?” vagy “Szia, [NÉV], miben segíthetek?” kifejezéseket.” } }] }Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..