Manapság az ügyfelek értékelik azt a lehetőséget, hogy függetlenül keressenek információt. A modern kliensek nem feltétlen szeretnék az ügyfélszolgálattal felvenni a kapcsolatot minden problémával, amivel szembeütköznek. Ezért készít egyre több és több társaság tudásbázisokat – önkiszolgáló portálokat, amelyek létfontosságú információkat tartalmaznak egy termékről vagy szolgáltatásról.
A Forrester szerint, 81%-a a felnőtteknek, akik online vannak, kapcsolatba léptek már valamilyen GYIK oldallal vagy tudásbázissal információ keresés érdekében azért, hogy segítsenek nekik megoldani egy problémát vagy csak egyszerűen megválaszolni a kérdéseiket. Sőt, ugyanez a tanulmány megmutatta, hogy több, mint 53%-a a felnőtt vásárlóknak valószínűbben hagynak félbe egy online vásárlást, ha nem tudnak gyorsan és függetlenül választ találni a kérdésükre.
A következtetés egyértelmű: ha el akarja érni az ügyfelei elvárásait, kínálnia kellene egy önkiszolgáló opciót. A tudásbázis egy nagyszerű megoldás erre. Ebben a cikkben sablonokat fog találni a “Kezdés” tudásbázis cikkekre.
A bemutatkozó “Kezdési” cikknek inkább rövidnek és tömörnek kellene lennie. A szerepe az, hogy üdvözölje felhasználóit és a leghasznosabb, alap információkat biztosítsa számukra, hogy elkezdjék a kalandjukat a termékével vagy szolgáltatásával. Emlékezzen, hogy sok ember nem olvassa el a hosszú tartalmat alaposan. Ehelyett olyan szavakat vagy kifejezéseket keresnek, amelyek relevánsak a keresésüknek.
Ezért kellene a “Kezdési” cikkét röviden, kielégítően és relevánsan tartani ügyfeleinek. Ha lehetséges, legyen 150-200 szavas.
A “Kezdési” cikk író hangjának következetesnek kellene lennie a márkája vagy társasága összkommunikációjával. Ha minden más tartalom, amelyet a csapatai készítettek lágy, beszélgetős hangnemben, akkor logikus lenne ezt a féle kommunikációt folytatni a tudásbázis cikkeiben. Továbbá, bizonyosodjon meg róla, hogy a nyelv, amit a tudásbázis cikkekhez használt, legyen egyszerű és érthető még azok számára is, akik nem technikai zsenik.
Még ha a “Kezdési” cikk struktúrája vállalatról vállalatra más, vannak közös elemei minden cikknek. Ezek az elemek tartalmazhatnak rövid leírásokat a termékekről vagy szolgáltatásokról, gyakori kérdéseket, linkeket a leghasznosabb forrásokhoz, és azt, hogy hogyan lépjenek kapcsolatba az ügyfélszolgálati részleggel.
A pontos struktúrája a “Kezdési” cikknek attól függ, hogy milyenféle terméket vagy szolgáltatást nyújt, milyen technikai tudásuk vagy tapasztalatuk van a felhasználóknak, és a leggyakoribb problémáktól, amelyekkel az ügyfelei ütköznek a terméke vagy szolgáltatása használata közben.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen hosszúnak kellene lennie egy tudásbázis Kezdési cikknek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A bemutatkozó “Kezdési” cikknek inkább rövidnek és tömörnek kellene lennie. A szerepe az, hogy üdvözölje felhasználóit és a leghasznosabb, alap információkat biztosítsa számukra, hogy elkezdjék a kalandjukat a termékével vagy szolgáltatásával. Ha lehetséges, legyen 150-200 szavas.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen író hangot használjak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha minden más tartalom, amelyet a csapatai készítettek lágy, beszélgetős hangnemben, akkor logikus lenne ezt a féle kommunikációt folytatni a tudásbázis cikkeiben. Továbbá, bizonyosodjon meg róla, hogy a nyelv, amit a tudásbázis cikkekhez használt, legyen egyszerű és érthető még azok számára is, akik nem technikai zsenik.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen információt kellene tartalmaznia minden “Kezdési” cikknek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az elemeknek tartalmazniuk kellene rövid leírásokat a termékekről vagy szolgáltatásokról, gyakori kérdéseket, linkeket a leghasznosabb forrásokhoz, és azt, hogy hogyan lépjenek kapcsolatba az ügyfélszolgálati részleggel.” } }] }Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..