• Sablonok
  • Tudásbázis: Kezdési sablonok

Tudásbázis: Kezdési sablonok

Manapság az ügyfelek értékelik azt a lehetőséget, hogy függetlenül keressenek információt. A modern kliensek nem feltétlen szeretnék az ügyfélszolgálattal felvenni a kapcsolatot minden problémával, amivel szembeütköznek. Ezért készít egyre több és több társaság tudásbázisokat – önkiszolgáló portálokat, amelyek létfontosságú információkat tartalmaznak egy termékről vagy szolgáltatásról.

Tudásbázis kezdési sablon
A LiveAgent “Kezdési” cikke a tudásbázisban

Tudásbázis – szüksége van-e ilyenre vállalatának?

A Forrester szerint,  81%-a a felnőtteknek, akik online vannak, kapcsolatba léptek már valamilyen GYIK oldallal vagy tudásbázissal információ keresés érdekében azért, hogy segítsenek nekik megoldani egy problémát vagy csak egyszerűen megválaszolni a kérdéseiket. Sőt, ugyanez a tanulmány megmutatta, hogy több, mint 53%-a a felnőtt vásárlóknak valószínűbben hagynak félbe egy online vásárlást, ha nem tudnak gyorsan és függetlenül választ találni a kérdésükre.

A következtetés egyértelmű: ha el akarja érni az ügyfelei elvárásait, kínálnia kellene egy önkiszolgáló opciót. A tudásbázis egy nagyszerű megoldás erre. Ebben a cikkben sablonokat fog találni a “Kezdés” tudásbázis cikkekre.

Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

Tudásbázis: kezdési sablonok

Kezdési sablon 1


Welcome to the [company] Knowledge Base!

We’re happy to see that you have decided to use our knowledge base. We hope that you will be able to find all the answers to your questions related to our product/service here.

This platform is a friendly space where you can look for content according to your interests, ask questions, share opinions, support your fellow users, and get help from others 🙂

[Most important info about your product or service presented in an easy-to-digest way]: Before you dive deeper into our “How to” articles, tutorials, and video presentations, here’s some basic information you need to know about [product/service]:

Concise piece of information 1
Concise piece of information 2
Concise piece of information 3

Once again, we’re thrilled to see you here, and we hope you will find this knowledge base useful.
If you have any other questions, doubts, or problems, you can always contact our customer support team. Just click here to initiate a chat or call us at [phone number].

Kezdési sablon 2

Hey there! Welcome to our knowledge base, a place where you can find answers to your most urgent questions in mere seconds.

This space exists because we want you to be able to resolve issues related to [product/service] on your own using the search function. Just type your question or some related keywords into the top right window and click “Search”.

[FAQ] Here’s a list of the most frequently asked questions that we receive from our users. Remember, reading them now may save you time later!

Frequently Asked Question 1 and link to the answer
Frequently Asked Question 2 and link to the answer
Frequently Asked Question 3 and link to the answer

Good luck, and we hope you’ll enjoy using [product/service]!

Kezdési sablon 3


You’re finally here, welcome!

Since you are getting started with [product/service], here are a few knowledge base articles you may find useful:

Related article 1
Related article 2
Related article 3

If you can’t find answers to your most challenging questions, you can always reach out to us. Just shoot us an email at [email address], message us on any social media platform, or use the live chat to get in touch with one of our agents.

We’re always happy to help!

Customer Support Team at [company]

Gyakran ismételt kérdések

Milyen hosszúnak kellene lennie egy tudásbázis “Kezdési” cikknek?

A bemutatkozó “Kezdési” cikknek inkább rövidnek és tömörnek kellene lennie. A szerepe az, hogy üdvözölje felhasználóit és a leghasznosabb, alap információkat biztosítsa számukra, hogy elkezdjék a kalandjukat a termékével vagy szolgáltatásával. Emlékezzen, hogy sok ember nem olvassa el a hosszú tartalmat alaposan. Ehelyett olyan szavakat vagy kifejezéseket keresnek, amelyek relevánsak a keresésüknek.

Ezért kellene a “Kezdési” cikkét röviden, kielégítően és relevánsan tartani ügyfeleinek. Ha lehetséges, legyen 150-200 szavas.

Milyen író hangot használjak?

A “Kezdési” cikk író hangjának következetesnek kellene lennie a márkája vagy társasága összkommunikációjával. Ha minden más tartalom, amelyet a csapatai készítettek lágy, beszélgetős hangnemben, akkor logikus lenne ezt a féle kommunikációt folytatni a tudásbázis cikkeiben. Továbbá, bizonyosodjon meg róla, hogy a nyelv, amit a tudásbázis cikkekhez használt, legyen egyszerű és érthető még azok számára is, akik nem technikai zsenik.

Milyen információt kellene tartalmaznia minden “Kezdési” cikknek?

Még ha a “Kezdési” cikk struktúrája vállalatról vállalatra más, vannak közös elemei minden cikknek. Ezek az elemek tartalmazhatnak rövid leírásokat a termékekről vagy szolgáltatásokról, gyakori kérdéseket, linkeket a leghasznosabb forrásokhoz, és azt, hogy hogyan lépjenek kapcsolatba az ügyfélszolgálati részleggel.

A pontos struktúrája a “Kezdési” cikknek attól függ, hogy milyenféle terméket vagy szolgáltatást nyújt, milyen technikai tudásuk vagy tapasztalatuk van a felhasználóknak, és a leggyakoribb problémáktól, amelyekkel az ügyfelei ütköznek a terméke vagy szolgáltatása használata közben.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen hosszúnak kellene lennie egy tudásbázis Kezdési cikknek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A bemutatkozó “Kezdési” cikknek inkább rövidnek és tömörnek kellene lennie. A szerepe az, hogy üdvözölje felhasználóit és a leghasznosabb, alap információkat biztosítsa számukra, hogy elkezdjék a kalandjukat a termékével vagy szolgáltatásával. Ha lehetséges, legyen 150-200 szavas.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen író hangot használjak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha minden más tartalom, amelyet a csapatai készítettek lágy, beszélgetős hangnemben, akkor logikus lenne ezt a féle kommunikációt folytatni a tudásbázis cikkeiben. Továbbá, bizonyosodjon meg róla, hogy a nyelv, amit a tudásbázis cikkekhez használt, legyen egyszerű és érthető még azok számára is, akik nem technikai zsenik.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen információt kellene tartalmaznia minden “Kezdési” cikknek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az elemeknek tartalmazniuk kellene rövid leírásokat a termékekről vagy szolgáltatásokról, gyakori kérdéseket, linkeket a leghasznosabb forrásokhoz, és azt, hogy hogyan lépjenek kapcsolatba az ügyfélszolgálati részleggel.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.