Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sablonok
  • Tudásbázis: Kezdési sablonok

Tudásbázis: Kezdési sablonok

Manapság az ügyfelek értékelik azt a lehetőséget, hogy függetlenül keressenek információt. A modern kliensek nem feltétlen szeretnék az ügyfélszolgálattal felvenni a kapcsolatot minden problémával, amivel szembeütköznek. Ezért készít egyre több és több társaság tudásbázisokat – önkiszolgáló portálokat, amelyek létfontosságú információkat tartalmaznak egy termékről vagy szolgáltatásról.

Tudásbázis kezdési sablon
A LiveAgent “Kezdési” cikke a tudásbázisban

Tudásbázis – szüksége van-e ilyenre vállalatának?

A Forrester szerint,  81%-a a felnőtteknek, akik online vannak, kapcsolatba léptek már valamilyen GYIK oldallal vagy tudásbázissal információ keresés érdekében azért, hogy segítsenek nekik megoldani egy problémát vagy csak egyszerűen megválaszolni a kérdéseiket. Sőt, ugyanez a tanulmány megmutatta, hogy több, mint 53%-a a felnőtt vásárlóknak valószínűbben hagynak félbe egy online vásárlást, ha nem tudnak gyorsan és függetlenül választ találni a kérdésükre.

A következtetés egyértelmű: ha el akarja érni az ügyfelei elvárásait, kínálnia kellene egy önkiszolgáló opciót. A tudásbázis egy nagyszerű megoldás erre. Ebben a cikkben sablonokat fog találni a “Kezdés” tudásbázis cikkekre.

Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

Tudásbázis: kezdési sablonok

Kezdési sablon 1

Kezdési sablon 2

Kezdési sablon 3

Gyakran ismételt kérdések

Milyen hosszúnak kellene lennie egy tudásbázis “Kezdési” cikknek?

A bemutatkozó “Kezdési” cikknek inkább rövidnek és tömörnek kellene lennie. A szerepe az, hogy üdvözölje felhasználóit és a leghasznosabb, alap információkat biztosítsa számukra, hogy elkezdjék a kalandjukat a termékével vagy szolgáltatásával. Emlékezzen, hogy sok ember nem olvassa el a hosszú tartalmat alaposan. Ehelyett olyan szavakat vagy kifejezéseket keresnek, amelyek relevánsak a keresésüknek.

Ezért kellene a “Kezdési” cikkét röviden, kielégítően és relevánsan tartani ügyfeleinek. Ha lehetséges, legyen 150-200 szavas.

Milyen író hangot használjak?

A “Kezdési” cikk író hangjának következetesnek kellene lennie a márkája vagy társasága összkommunikációjával. Ha minden más tartalom, amelyet a csapatai készítettek lágy, beszélgetős hangnemben, akkor logikus lenne ezt a féle kommunikációt folytatni a tudásbázis cikkeiben. Továbbá, bizonyosodjon meg róla, hogy a nyelv, amit a tudásbázis cikkekhez használt, legyen egyszerű és érthető még azok számára is, akik nem technikai zsenik.

Milyen információt kellene tartalmaznia minden “Kezdési” cikknek?

Még ha a “Kezdési” cikk struktúrája vállalatról vállalatra más, vannak közös elemei minden cikknek. Ezek az elemek tartalmazhatnak rövid leírásokat a termékekről vagy szolgáltatásokról, gyakori kérdéseket, linkeket a leghasznosabb forrásokhoz, és azt, hogy hogyan lépjenek kapcsolatba az ügyfélszolgálati részleggel.

A pontos struktúrája a “Kezdési” cikknek attól függ, hogy milyenféle terméket vagy szolgáltatást nyújt, milyen technikai tudásuk vagy tapasztalatuk van a felhasználóknak, és a leggyakoribb problémáktól, amelyekkel az ügyfelei ütköznek a terméke vagy szolgáltatása használata közben.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen hosszúnak kellene lennie egy tudásbázis Kezdési cikknek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A bemutatkozó “Kezdési” cikknek inkább rövidnek és tömörnek kellene lennie. A szerepe az, hogy üdvözölje felhasználóit és a leghasznosabb, alap információkat biztosítsa számukra, hogy elkezdjék a kalandjukat a termékével vagy szolgáltatásával. Ha lehetséges, legyen 150-200 szavas.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen író hangot használjak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha minden más tartalom, amelyet a csapatai készítettek lágy, beszélgetős hangnemben, akkor logikus lenne ezt a féle kommunikációt folytatni a tudásbázis cikkeiben. Továbbá, bizonyosodjon meg róla, hogy a nyelv, amit a tudásbázis cikkekhez használt, legyen egyszerű és érthető még azok számára is, akik nem technikai zsenik.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen információt kellene tartalmaznia minden “Kezdési” cikknek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az elemeknek tartalmazniuk kellene rövid leírásokat a termékekről vagy szolgáltatásokról, gyakori kérdéseket, linkeket a leghasznosabb forrásokhoz, és azt, hogy hogyan lépjenek kapcsolatba az ügyfélszolgálati részleggel.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.