Mi a meggyőzőbb annál, hogy kedvezményes kupont kínál ügyfelének? Az az érzés, hogy valamihez hozzáférhet, ami alacsonyabb áron van kínálva gyakran megadja ügyfeleinek a végső lökést, ami ahhoz kell, hogy megvegyenek egy terméket vagy szolgáltatást, amit kinéztek.
Több és több vállalat költözik online értékesítésre és csatlakozik az e-kereskedelem világához. Ezáltal, minél több marketing stratégiát kínál online boltjában, annál több lehetősége lesz megkülönböztetni magát a veresnytársaktól. A kedvezmény kupon egy kiváló példa egy technikára, ami mind a már meglévő, mind a potenciális ügyfeleket csalogatja. Néhány mostani tanulmányra hivatkozva, 77%-a a fogyasztóknak $10 és $50 közötti több pénzt költenek, amikor kuponokat aktiválnak és 68%-uk hiszi azt, hogy a kuponok növelik a vásárlói lojalitást (source).
A kuponozást úgy kell érteni, mint bármilyen digitális marketing stratégiát, ami az értékesítések generálását célozza meg és több vásárlót csábít kedvezményes kuponokkal. A kedvezmény kuponok mindig is léteztek. Hagyományos értelemben a kuponok (és még bizonyos esetekben mindig) magazinokból voltak kivágva és a bolton belül használták. A technológia haladásával a kuponok már gyakrabban kódokként vannak használva, amelyeket a vásárlásnál lehet beírni online platformokon (vagy boltokban).
Általában a marketing kampányok beültetése, amely kuponokat használ, nagyon egyszerű. Számos CMS rendszer kínál pluginokat, amelyek kódokat generálnak, amiket a felhasználók használhatnak vásárlásuk végén.
Sokféle módon nyújthat kuponokat vásárlói számára. Az egyik legnépszerűbb mód az email marketing, amely kuponjait egyből az ügyfél postaládájába szállítja.
A kupon kampányok gyakorisága sok mindentől függ és gondosan kell megtervezni őket minden vállalatnak. Ha új a kuponozásban, jobb kizárólag különleges alkalmakkor kínálni kuponokat, mint például a termékek indulásakor. Ne kínáljon túl gyakran kedvezményeket, mert talán negatívan hathat vállalatára vagy olyan normális lesz kliensei számára, hogy nem lesznek hajlandóak teljes árat fizetni egy termékért vagy szolgáltatásért sem.
Kezdheti különleges alkalmakkor a kuponok kínálását ügyfelei számára, például Karácsonykor, Black Friday-kor, vagy a Januári kedvezményekkor. Az emberek szívesebben költenek pénzt ezen alkalmakkor amúgy is, így kampányai nagyobb valószínűséggel lesznek sikeresek. Azt is megfontolhatja, hogy az ügyfelek születésnapjaikor vagy helyi ünnepekkor adja a kuponokat számukra.
Ha viszonyítási alapot keres, analizálnia kellene az Amazon kupon stratégiáját. A Banana Republic és a H&M is jól ismertek a szezonális akcióikért, amelyek kupon marketinggel vannak támogatva. A Shopify kupon kampányai is sikeresen csökkentik a kosár elhagyatottsági rátákat.
Ready to put our coupon email templates to the test?
Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.
Free TrialLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..