Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sablonok
  • Ügyfél elégedettségi felmérés kérdések

Ügyfél elégedettségi felmérés kérdések

Számos tanulmány kimutatta, hogy:

  • Egy elégedetlen ügyfél 9-15 embernek mondja el a negatív élményét.
  • Átlagosan 12 pozitív élmény szükséges egyetlen megoldatlan negatív élményhez
  • Azok az ügyfelek, akik 5 csillagos értékelést adnak vállalatának 1-től 5-ig terjedő skálán, hatszor valószínűbben fognak öntől vásárolni újra

Ez azt jelenti, hogy a kockázat magas a vállalatok számára, ha az ügyfél elégedettségről van szó, és az ügyfél elégedettségi felmérések az egyike a leghatékonyabb módoknak, ami kideríti, hogyan éreznek a vásárlók a vállalatával kapcsolatban. A felmérések segítenek abban is, hogy mi működik és mi nem, miben kell fejlődnie, ami által jobb élményt nyújthat ügyfelei számára.

ügyfél-felmérő-metrikák-az-elégedettség-nyomonkövetésére-Nicereply
A Nicereply CSAT felmérései

Mik az ügyfél elégedettségi felmérések?

Az Ügyfél elégedettségi felmérések kérdőívek, amiket arra terveznek, hogy segítse a vállalatoknak megérteni azt az elégedettségi szintet, amit az ügyfelek gondolnak a termékeikről, szolgáltatásaikról, személyes tapasztalataikról, márka imidzsről vagy az ügyfél támogatásról. Az általános célja az ügyfél elégedettségi felméréseknek az, hogy értékelje, mennyire elégedettek vagy elégedetlenek az ügyfelei a termékei, szolgáltatásai vagy folyamatai különböző aspektusaival.

Az ügyfél elégedettségi felmérések tartalmazhatnak különböző típusú kérdéseket, mint például több választási lehetőségű kérdések (skálás értékelő kérdések, bináris skálás ‘igen/nem’ kérdések, nominális kérdések, Likert skála kérdések, szemantikai differenciál kérdések) és a nyíltvégű kérdések vagy bármilyen kombinációja a fent említett kérdéseknek.

ügyfél-felmérés-értékelés-ügynökök-Nicereply
Integrálja a Nicereply ügyfél elégedettségi felméréseket a LiveAgent emailjeibe

Legjobb gyakorlatok az ügyfél elégedettségi felmérésekre

  • Legyen rövid – az 1-3 kérdésből álló felméréseknek van a legmagasabb átlagos teljesítési rátája (83.34%)
  • Kérdezzen olyan kérdéseket, amelyeknek jól definiált célja van és egy erős ügye a tartalmazás érdekében
  • Ne tegyen fel kétcsövű kérdéseket, amelyek egynél több problémát érintenek
  • Kerülje el a belsős vagy ipari zsargon használatát, amelyek zavaróak lehetnek a résztvevőknek
  • Használja az igen/nem kérdéseket, ha egy olyan kérdést tesz fel, aminek egyszerű kimenetele van
  • Engedje a nyitott szövegű visszajelzést – olyan felismeréseket fedhet fel, amire nem is számított volna
  • Bizonyosodjon meg arról, hogy a felmérése optimalizált mobil készülékekre.
  • Döntsön olyan felmérés kibocsájtási metódusok mellett, amelyek a legjobbak vállalatának (emailek, oldalon belüli pop-upok, visszajelző widgetek, stb.)
  • Gondolja át az ideális időt a felmérései kibocsájtására az ügyfél életciklusok különböző szakaszaiban
  • Ajánljon a felmérés válaszadóinak egy bónuszt, (ha van értelme) – tanulmányok mutatták ki, hogy az ösztönzők növelhetik a felmérés válaszadó rátákat 5%-tól 20%-ig.
  • Köszönje meg ügyfeleinek a visszajelzést, a visszajelzés természetétől függetlenül

Ügyfél elégedettségi felmérés kérdések

Annak érdekében, hogy értékes visszajelzést kapjon ügyfeleitől, a megfelelő kérdéseket kell kérdeznie. Lent található pár leggyakoribb ügyfél elégedettség felmérés kérdés (általános és termék-specifikus egyaránt), amit használhat a saját CSAT felmérései készítésénél.

Általános ügyfél visszajelzés felmérés kérdések

SaaS termék visszajelzés felmérés kérdések

Ügyfél élmény felmérés kérdések

Ügyfélszolgálat felmérés kérdések

Weboldal visszajelzés felmérés kérdések

Ügyfél elégedettség felmérés – Gyakran ismételt kérdések

Milyen kérdéseket tegyek fel az ügyfelek visszajelzéséhez?

Olyan kérdéseket kell feltennie, amelyek segítenek megérteni mind munkájának erősségeit és gyengeségeit, mind az ügyfelek elégedettségének vagy elégedetlenségének okait.

Hogyan értékeli az ügyfelek elégedettségét?

Használhat felméréseket az ügyfelektől való visszajelzés gyűjtésére. Néhány ügyfél jutalomért cserében teljesíteni fogja a felmérést, míg mások azért fognak válaszolni, mert meg szeretnék osztani a véleményüket.

Hogyan kell kérdéseket felállítania egy felméréshez?

Egy felmérés készítése közben olyan kérdéseket kell feltennie, amelyek:

  • Tiszták, egyenesek és amelyeket egyszerű megválaszolniuk a válaszadóknak
  • Nyíltvégűek
  • Specifikusak – a válaszokhoz való elegendő információ biztosítása érdekében, és hogy ne legyenek túl kevesek
  • Zártak – ahhoz, hogy limitált lehetséges válaszokat nyújtson a válaszadóknak (több választásúak) ahelyett, hogy arra kéri őket, hogy írjanak le minden választ

Discover our award winning help desk software complete with native live chat, call center, and social integrations.

Tired of using multiple tools and sorting through tickets<br /> manually? Put an end to it with LiveAgent!

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen kérdéseket tegyek fel az ügyfelek visszajelzéséhez?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Olyan kérdéseket kell feltennie, amelyek segítenek megérteni mind munkájának erősségeit és gyengeségeit, mind az ügyfelek elégedettségének vagy elégedetlenségének okait.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan értékeli az ügyfelek elégedettségét?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Használhat felméréseket az ügyfelektől való visszajelzés gyűjtésére. Néhány ügyfél jutalomért cserében teljesíteni fogja a felmérést, míg mások azért fognak válaszolni, mert meg szeretnék osztani a véleményüket.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan kell kérdéseket felállítania egy felméréshez?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Egy felmérés készítése közben olyan kérdéseket kell feltennie, amelyek: – Tiszták, egyenesek és amelyeket egyszerű megválaszolniuk a válaszadóknak. – Nyíltvégűek – Specifikusak – a válaszokhoz való elegendő információ biztosítása érdekében, és hogy ne legyenek túl kevesek. – Zártak – ahhoz, hogy limitált lehetséges válaszokat nyújtson a válaszadóknak (több választásúak) ahelyett, hogy arra kéri őket, hogy írjanak le minden választ.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.