Az upselling és keresztértékesítési technikák növelhetik a vásárlások számát. Az online áruházak többsége használja ezeket a stratégiákat, és e-mail sablonok segítségével is hatékonyan alkalmazhatóak. A cikk további tippeket és javaslatokat ad az ügyfélkapcsolatokhoz kapcsolódóan, így javítva a potenciális vevők elégedettségét és a vásárlások számát.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Lehet, hogy nem ismeri a keresztértékesítés és az upselling fogalmát, esetleg összekeveri a két kifejezést. Néhány egyszerű tanácsot azonban szeretnénk megosztani Önnel: Mindkét technika segít abban, hogy több eladást generáljon. Szinte minden online áruház használja ezeket a stratégiákat, és neked is kellene!
Ha online vásárol, akkor már biztosan találkozott különböző keresztértékesítési és értékesítési stratégiákkal. Lehet, hogy észrevett közülük néhányat, de sok olyan finom, hogy csak azon gondolkodik, hogyan költött el ennyi pénzt, mire befejezi a vásárlási folyamatot, amikor csak egyetlen dolgot szeretett volna.
Mi pontosan az upselling és keresztértékesítés?
A keresztértékesítés azt jelenti, hogy egy (potenciális) ügyfélnek olyan terméket kínálnak, amely együtt jár a vásárolni kívánt termékkel. Például, ha az ügyfél számítógépes egeret vásárol, az új egérpad vagy billentyűzet vásárlásának ajánlása keresztértékesítés lenne.
Az upselling olyan marketing és értékesítési technika, amely abból áll, hogy a potenciális ügyfélnek vagy vásárlónak olyan terméket vagy szolgáltatást kínál, amely hasonló a vásárolni kívánt vagy megvásárolt termékhez, de drágább verzió. Ez történhet például frissítés vagy más kiegészítő formájában.
Ezekben a meghatározásokban megemlítettük az ügyfeleket és a potenciális ügyfeleket: figyelembe kell vennie, hogy ezeket a technikákat nem csak a meglévő ügyfeleknél alkalmazzák. Ilyen módszerekkel arra is ösztönözheti a potenciális ügyfeleket, hogy költsenek többet.
Az upselling és a keresztértékesítés aranyszabályai
Hogy biztos legyen abban, hogy a keresztértékesítés és/vagy upselling aktivitásai eredményeket hozzanak, kövesse az alábbi két aranyszabályt:
Keresztértékesítéshez: Az elemeknek kiegészítő jellegűeknek kell lenniük. Az Ön által kínált termékeknek vagy szolgáltatásoknak „kéz a kézben” kell járniuk. Mint fent említettük, ha ügyfele számítógépes kiegészítőket vásárol, ne kínáljon nekik más, nem kapcsolódó elektronikus termékeket, például kenyérpirítót vagy turmixgépet.
Upselling-hez: A termékeknek további értéket kell kínálniuk. A kínált termékeknek vagy szolgáltatásoknak lényegesen magasabb értékkel kell rendelkezniük, mivel további előnyöket biztosítanak a felhasználó számára. Például, ha ügyfele telefonvásárláson gondolkodik, felajánlhatja nekik a modell továbbfejlesztett változatát (több tárhellyel, jobb kameraminőséggel, akkumulátor-élettartammal stb.)
A keresztértékesítés és az upselling fő előnyei
Jelentős növekedés az eladásokban: Ha keresztértékesítési stratégiákat valósít meg, akár 30%-kal is javíthatja az eladásokat, ami meglehetősen jelentős adat, amely a legtöbb vállalat számára mindent megváltoztathat.
Értéket nyújt a fogyasztók számára: Ha személyre szabottabb termékeket kínál ügyfeleinek, akkor jobban érzik magukat az Ön vállalkozásával. Végül is az ügyfelek személyre szabott ajánlatokra vágynak, mert ez azt mutatja, hogy a vállalkozás eléggé törődik velük és érdekeik megismerésével.
Növeli a vásárlói hűséget: Ha ügyfelei összes igényét kielégíti, ügyfelei hűségesebbé válnak a vállalatához. Visszajönnek, hogy más termékeket vásároljanak Öntől, mert tudják, hogy mindent megtalálnak, amit keresnek.
Tehát mi a legjobb módszer a keresztértékesítésre és az upselling-re? Az egyik legjobb módszer az, ha e-mailben értesíti ügyfeleit a releváns ajánlatokról. Az alábbiakban összegyűjtött e-mail tárgysorok és e-mail sablonok segítenek az indulásban.
Upselling/Keresztértékesítés e-mail sablon tárgy sorok
Upselling/keresztértékesítési e-mail sablonok
Upselling/Keresztértékesítési e-mail sablonok 1 – keresztértékesítésre összpontosítva
We noticed that you left your shopping cart full of cool stuff.
We think you could add a few more things to make sure you’ve got everything you need for [what items are used for].
Here’s a list of products that you might want to consider adding to your cart before you complete your purchase:
[A List of products with pictures]
We hope this helps!
Upselling/Keresztértékesítési e-mail sablonok 2 – keresztértékesítésre összpontosítva
You bought [product] recently.
As it’s just one part of our [collection] line, I thought you should know that you can get additional products that will make your experience with [product] even better.
Here’s what we’ve got for you:
[A List of products with pictures]
Think it through, and let us know if we can do anything more for you.
And remember that you can test our products for 30 days and return them if you are not satisfied.
[Button] Check out our returns policy.
Free shipping. Free returns.
Upselling/Keresztértékesítési e-mail sablonok 3 – keresztértékesítésre összpontosítva
We noticed that you’ve been using [product(s)/service(s)] for quite some time. We’re super grateful that you trust us with helping you [what product is helping with].
I’m reaching out today with a small tip about the upgraded version of [product/service].
By purchasing [upgraded version], you’ll get [value the new version brings].
Think about it. I’ll be happy to answer any of your questions.
Upselling/Keresztértékesítési e-mail sablonok 4 – keresztértékesítésre összpontosítva
In the last few months, we’ve refreshed the [product line/certain product].
You bought the previous version on [date of the previous purchase], so I thought I should let you know that you can now take your experience with [company] products to the next level.
We’ve added [X] new feature(s) and improved [Y] process(es).
Not to mention that we started a community forum for [product] users.
If you want to check out what’s so great about the new [product], just hit the button below:
[Button] Show me what’s new
Free 14-day trial with no credit card input?
That's right! Get started with LiveAgent today. Save these email templates and send them out from LiveAgent with a single click.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.