• Sablonok
  • Upselling/Keresztértékesítése E-mail Sablonok

Upselling/Keresztértékesítése E-mail Sablonok

Lehet, hogy nem ismeri a keresztértékesítés és az upselling fogalmát, esetleg összekeveri a két kifejezést. Néhány egyszerű tanácsot azonban szeretnénk megosztani Önnel: Mindkét technika segít abban, hogy több eladást generáljon. Szinte minden online áruház használja ezeket a stratégiákat, és neked is kellene!

Ha online vásárol, akkor már biztosan találkozott különböző keresztértékesítési és értékesítési stratégiákkal. Lehet, hogy észrevett közülük néhányat, de sok olyan finom, hogy csak azon gondolkodik, hogyan költött el ennyi pénzt, mire befejezi a vásárlási folyamatot, amikor csak egyetlen dolgot szeretett volna.

Mi pontosan az upselling és keresztértékesítés?

A keresztértékesítés azt jelenti, hogy egy (potenciális) ügyfélnek olyan terméket kínálnak, amely együtt jár a vásárolni kívánt termékkel. Például, ha az ügyfél számítógépes egeret vásárol, az új egérpad vagy billentyűzet vásárlásának ajánlása keresztértékesítés lenne.

Az upselling olyan marketing és értékesítési technika, amely abból áll, hogy a potenciális ügyfélnek vagy vásárlónak olyan terméket vagy szolgáltatást kínál, amely hasonló a vásárolni kívánt vagy megvásárolt termékhez, de drágább verzió. Ez történhet például frissítés vagy más kiegészítő formájában.

Ezekben a meghatározásokban megemlítettük az ügyfeleket és a potenciális ügyfeleket: figyelembe kell vennie, hogy ezeket a technikákat nem csak a meglévő ügyfeleknél alkalmazzák. Ilyen módszerekkel arra is ösztönözheti a potenciális ügyfeleket, hogy költsenek többet.

Keresztértékesítés Lazy Oaf

Az upselling és a keresztértékesítés aranyszabályai

Hogy biztos legyen abban, hogy a keresztértékesítés és/vagy upselling aktivitásai eredményeket hozzanak, kövesse az alábbi két aranyszabályt:

Keresztértékesítéshez: Az elemeknek kiegészítő jellegűeknek kell lenniük. Az Ön által kínált termékeknek vagy szolgáltatásoknak „kéz a kézben” kell járniuk. Mint fent említettük, ha ügyfele számítógépes kiegészítőket vásárol, ne kínáljon nekik más, nem kapcsolódó elektronikus termékeket, például kenyérpirítót vagy turmixgépet.

Upselling-hez: A termékeknek további értéket kell kínálniuk. A kínált termékeknek vagy szolgáltatásoknak lényegesen magasabb értékkel kell rendelkezniük, mivel további előnyöket biztosítanak a felhasználó számára. Például, ha ügyfele telefonvásárláson gondolkodik, felajánlhatja nekik a modell továbbfejlesztett változatát (több tárhellyel, jobb kameraminőséggel, akkumulátor-élettartammal stb.)

A keresztértékesítés és az upselling fő előnyei

Jelentős növekedés az eladásokban: Ha keresztértékesítési stratégiákat valósít meg, akár 30%-kal is javíthatja az eladásokat, ami meglehetősen jelentős adat, amely a legtöbb vállalat számára mindent megváltoztathat.

Értéket nyújt a fogyasztók számára: Ha személyre szabottabb termékeket kínál ügyfeleinek, akkor jobban érzik magukat az Ön vállalkozásával. Végül is az ügyfelek személyre szabott ajánlatokra vágynak, mert ez azt mutatja, hogy a vállalkozás eléggé törődik velük és érdekeik megismerésével.

Növeli a vásárlói hűséget: Ha ügyfelei összes igényét kielégíti, ügyfelei hűségesebbé válnak a vállalatához. Visszajönnek, hogy más termékeket vásároljanak Öntől, mert tudják, hogy mindent megtalálnak, amit keresnek.

Tehát mi a legjobb módszer a keresztértékesítésre és az upselling-re? Az egyik legjobb módszer az, ha e-mailben értesíti ügyfeleit a releváns ajánlatokról. Az alábbiakban összegyűjtött e-mail tárgysorok és e-mail sablonok segítenek az indulásban.

Upselling/Keresztértékesítés e-mail tárgysor példák

  • Mit szólna hozzá, ha gyűjteményét ezzel egészítené ki?
  • Ajánljuk még…
  • Már megvásárolta a [terméket], szóval mi lenne, ha a [másik termék] is kipróbálná?
  • Mondja el, mit szeret a személyre szabottabb vásárlási élmény érdekében
  • Azok az ügyfelek, akik megvásárolták a [terméket], szintén érdekeltek a…
  • Ajándékozza meg magát…
  • Van valami különleges dolgunk számodra…
  • [termék amit az ügyfél böngészett] jó, de van valami ami még ennél is jobb!

Upselling/Keresztértékesítési e-mail sablonok

Upselling/Keresztértékesítési e-mail sablonok 1 – keresztértékesítésre összpontosítva

Upselling/Keresztértékesítési e-mail sablonok 2 – keresztértékesítésre összpontosítva

Upselling/Keresztértékesítési e-mail sablonok 3 – keresztértékesítésre összpontosítva

Upselling/Keresztértékesítési e-mail sablonok 4 – keresztértékesítésre összpontosítva

Upselling/Keresztértékesítési e-mail sablonok – Gyakran Ismételt Kérdések

Mit kellene tartalmaznia minden upselling/keresztértékesítési e-mailnek?

Upselling/Keresztértékesítése E-mail Sablonok

Annak érdekében, hogy az upselling/keresztértékesítési stratégiái működjenek, személyre kell szabnia az üzenetben szereplő ajánlatot. Ne próbáljon mindent eladni mindenkinek, mert egyszerűen nem fog működni. Az ajánlatot igazítsa ügyfele jelenlegi vagy korábbi vásárlásaihoz és preferenciáihoz. Az e-mailnek tartalmaznia kell más elemeket is, amelyeket ajánlani szeretne ügyfeleinek vagy potenciális ügyfeleinek – ne támaszkodjon csak a szövegre.

Miért kellene elsősorban upselling/keresztértékesítési e-maileket küldeni?

Segítő app

Mert ez pozitívan befolyásolja a cége lényegét. Az upselling és a keresztértékesítés olyan stratégiák, amelyek segítségével egyszerűbb és praktikusabb módon lehet több eladást elérni. E technikák legfőbb előnye, hogy az értékesítési folyamat 100%-ban személyre szabott, és az ügyfelek úgy érzik, hogy Ön valóban mindent megtesz annak érdekében, hogy javítsa tapasztalatait és megkönnyítse az életüket.

Az upselling/keresztértékesítés más vállalatok számára is működik?

Upselling/Keresztértékesítése E-mail Sablonok

Az upselling/keresztértékesítési tevékenységek eredményei sok tényezőtől függenek. Ezért egyes vállalatok jobban csinálják, mint mások. Például az Amazon bevételének körülbelül 35%-a keresztértékesítésből (forrás) származik, így ez a technika egyértelműen működik nekik. Az Invespo állítja, hogy a személyre szabott keresztértékesítés a bevételük 26%-át teszi ki (forrás).

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Get started with LiveAgent today. Save these email templates and send them out from LiveAgent with a single click.

Free Trial

Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..