Partner
Kérjük kövesse az alábbiakban ismertetett lépésenkénti útmutatót a Highrise plugin aktiválásához.
- Először is rendelkeznie kell egy aktív Highrise fiókkal.
- Ha már rendelkezik vele, aktiválja a Highrise plugint a LiveAgent Plugins menüpontban. (Konfiguráció> Rendszer> Pluginok)
- Kattintson a konfigurálásra és másolja ki a Highrise-fiókja API-ját és URL-jét.
- Erősítse meg és készen is van!
Mi az a Highrise?
A Highrise egy felhőalapú CRM eszköz, amelyet a 37signals készített. A CRM – Ügyfélkapcsolat-menedzsment egy módszer a jelenlegi és a jövőbeni ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz. A CRM célja, hogy minél több ügyfelet vonzzon be és megtartsa a jelenlegi ügyfeleket úgy, hogy mindig felkészült, amikor kommunikál velük. Nyomon kísérheti az aktuális problémáikat vagy a múltban tapasztalt problémákat is.
Hogyan működik?
Időigényes lehet az ügyfelek adatait két külön felületen tartania. Ezért integráltuk a Highrise-t közvetlenül a LiveAgentbe. A Highrise segít nyomon követni az ügyfelekkel kapcsolatos korábbi ügyleteket és/vagy problémákat, a LiveAgent pedig lehetővé teszi, hogy minőségi ügyfélszolgálatot biztosítson ügyfelei számára. Aktiválja a Highrise-t, és kezdje el a Highrise-adatokat a LiveAgent-en belül kezelni (és fordítva).
Példa:
Tegyük fel, hogy Mr. Marsellus Wallace benyújt egy jegyet. Már ismeri Marsellust, és figyelemmel kíséri korábbi megállapodásait a Highrise-ban. Támogatási ügynöke láthatja ezeket az információkat a LiveAgent szolgáltatásban, ezért a lehető legpontosabb és leggyorsabb választ adja. Ezen felül az ügynökök közvetlenül a LiveAgentbe is felvehetnek jegyzeteket, amelyek a Highrise-ban is megjelennek.


Frequently Asked Questions
Mi az a Highrise?
A Highrise egy erőteljes Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer, amely segít kezelni és megtekinteni az ügyfelekkel kapcsolatos vállalati adatokat. A Highrise összekapcsolásával a LiveAgenttel kihasználhatja az Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszert közvetlenül a jegyekből, így hatékonyan segítheti ügyfeleit egyetlen felületről.
Hogyan tudod integrálni a Highrise-ot?
Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába > kattintson a Konfigurációkra > Rendszer > Bővítmények > aktiválja a Highrise-ot. Adja meg a Highrise URL-jét és API kulcsát, majd HASZNÁLJA!
Az ügyfélszolgálati LiveAgent lehetőségeit bemutató demó elérhető. Az ügyfélszolgálati szoftvernek számos funkciója van, és könnyen integrálható más rendszerekkel. A LiveAgent magas értékelésű, és támogatást is nyújt. Lehetőség van ingyenes próbaverzió indítására. A vállalat blogot és webináriumokat is biztosít a felhasználók számára. Sales elérhetőségek is megtalálhatók a weboldalon.
Határididő szerinti problémamegoldás
A LiveAgent hatékony help desk szoftver és rendszer a gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, és számos további szolgáltatással rendelkezik, mint a voip telefonrendszerek és az önkiszolgáló szoftverek. Javasolják a márkahírnév javítását és az elégedettségi mutatók mérését, valamint az értékelések és ajánlások gyűjtését az elégedett ügyfelek és a megtartás érdekében. A cikk további tanácsokat tartalmaz.
Helpdesk szoftver az utazási ipar számára
Az utazási irodáknak érdemes rendelkezniük ügyfélszolgálati szoftverrel, amely segít az ügyfelek kezelésében és az automatizált folyamatokban. A LiveAgent egy effektív megoldás, amely több platformot egyesít és kényelmes kommunikációt biztosít. Az alkalmazás számos előnnyel jár, amelyek közé tartozik az elégedettség, a megtartás, a hűség és az alacsonyabb költségek.
A megfelelő help desk szoftver minden startup-hoz
A LiveAgent chat widget segítségével egyszerűsíthetők az eladások, és a releváns információk megadása vásárlásra ösztönözheti az ügyfeleket. Ha a kezdetektől fogva lenyűgöző ügyfélszolgálatot nyújt, akkor sikeres lehet a vállalat, növelheti az értékesítést és a márkaismertséget. A LiveAgent segít az egyszerűbb és intelligensebb marketingkommunikációban, a hírlevelek és közösségi média integrációk használatában, valamint az online közösség bővítésében.