Kérjük kövesse az alábbiakban ismertetett lépésenkénti útmutatót a Highrise plugin aktiválásához.
A Highrise egy felhőalapú CRM eszköz, amelyet a 37signals készített. A CRM – Ügyfélkapcsolat-menedzsment egy módszer a jelenlegi és a jövőbeni ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz. A CRM célja, hogy minél több ügyfelet vonzzon be és megtartsa a jelenlegi ügyfeleket úgy, hogy mindig felkészült, amikor kommunikál velük. Nyomon kísérheti az aktuális problémáikat vagy a múltban tapasztalt problémákat is.
Időigényes lehet az ügyfelek adatait két külön felületen tartania. Ezért integráltuk a Highrise-t közvetlenül a LiveAgentbe. A Highrise segít nyomon követni az ügyfelekkel kapcsolatos korábbi ügyleteket és/vagy problémákat, a LiveAgent pedig lehetővé teszi, hogy minőségi ügyfélszolgálatot biztosítson ügyfelei számára. Aktiválja a Highrise-t, és kezdje el a Highrise-adatokat a LiveAgent-en belül kezelni (és fordítva).
Tegyük fel, hogy Mr. Marsellus Wallace benyújt egy jegyet. Már ismeri Marsellust, és figyelemmel kíséri korábbi megállapodásait a Highrise-ban. Támogatási ügynöke láthatja ezeket az információkat a LiveAgent szolgáltatásban, ezért a lehető legpontosabb és leggyorsabb választ adja. Ezen felül az ügynökök közvetlenül a LiveAgentbe is felvehetnek jegyzeteket, amelyek a Highrise-ban is megjelennek.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..