Partner
Mi az Optimal Call?
Az Optimal Call szlovák VoIP és kommunikációs szolgáltató. Szlovákiában és Csehországban székhellyel rendelkező vállalatok és egyéni ügyfelek számára nyújtanak szolgáltatásokat. A hanghívási szolgáltatások mellett az Optimal Call lehetőséget kínál exkluzív, könnyen megjegyezhető telefonszámok vásárlására a különböző földrajzi helyek alapján.
Az egyéb szolgáltatások közé tartozik a call center, a közös kapcsolat más vállalati rendszerekkel, például a CRM, a SIP Trunking és a CPBX (Cloud Private Branch Exchange) telefonhálózatokkal.
Hogyan tudja használni az Optimal Call-t a LiveAgenttel?
Ha VoIP szolgáltatót keres, az Optimal Call képes kezelni az internetes hívásait, és egy telefonszámot nyújtani. Hozzáadhatja ezt a telefonszámot a LiveAgenthez, hogy létrehozzon egy többcsatornás help desk-et egy call centerrel.
Amikor hozzáadja a számát a LiveAgentbe, elkezdheti használni, mint a fő telefonközpont szoftverét. A LiveAgent rengeteg funkcióval rendelkezik, amelyek megkönnyítik a munkafolyamatokat és kezelhetőbbé teszik az ügyfélhívásokat a hívásközpont szolgáltatásainak és az automatizálásnak köszönhetően.
Mennyibe kerül az Optimal Call és a LiveAgent integrálása?
Míg az Optimal Call egy fizetős szolgáltatás, külön díjszabási tervekkel, a LiveAgenttel való integráció nem kerül külön költségbe. Az Optimal Call telefonszámokat ingyen felveheti a LiveAgent ügyfélszolgálatába, és elkezdhet telefonálni.
Milyen előnyei vannak az Optimal Call használatának?
- Megfizethető árképzési tervek
- Több szolgáltatás magánszemélyek és vállalatok számára
- Exkluzív, könnyen megjegyezhető telefonszámok
- CPBX és SIP Trunks
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!
Hogyan tudja integrálni az Optimal Call-t a LiveAgenttel?
Az Optimal Call már szerepel a LiveAgent-fiókjában; ezért nincs szükség pluginek aktiválására vagy integrációk létrehozására harmadik fél szolgáltatásaival. Adja meg az Optimal Call számát és kezdjen hívni. Így teheti meg:
- Szüksége lesz az Optimal Call felhasználónevére, jelszavára és telefonszámára. Jelentkezzen be Optimal Call fiókjába, vagy hozzon létre egy újat. A regisztráció befejezése után e-mailt fog kapni az új felhasználónévvel, jelszóval és telefonszámmal.

- Alternatív megoldásként az információkat megtalálhatja az Optimal Call fiók profil szakaszában is. Készítse elő az információkat a következő lépésekhez.

- Nyissa meg LiveAgent-fiókját, és menjen a Konfiguráció > Hívás > Számok menüpontba. Kattintson a narancssárga gombra, ha új számot szeretne hozzáadni a LiveAgent szolgáltatáshoz, és válassza a VoIP szolgáltatók listájáról az Optimal Call lehetőséget.

- Írja be felhasználónevét, jelszavát és az Optimal Call számát a következő szakaszba. Megadhatja a szám nevét, kiválaszthat egy betárcsázási előtagot, az osztályt, amely az erről a számról érkező hívásokat kezeli, és bekapcsolhatja a hívás rögzítését. Ha végzett, kattintson az ablak alján található Hozzáadás gombra.

Az Optimal Call telefonszáma mostantól csatlakozik a LiveAgenthez, és elkezdhet hívásokat kezdeményezni és fogadni. Szeretne többet megtudni a LiveAgentről? A bemutató megtekintéséhez tekintse meg az alábbi videót.
Frequently asked questions
Mi az Optimal Call?
Az Optimal Call szlovák kommunikációs és VoIP szolgáltató. Szlovák és cseh ügyfeleknek megfelelő szolgáltatásokat kínálnak.
Mennyibe kerül az Optimal Call integrációja a LiveAgentbe?
Az Optimal Call szolgáltatással való integrációt a díjcsomag tartalmazza, minden további díj nélkül. Hozzáadhatja a telefonszámát, és megkezdheti a hívásokat anélkül, hogy külön fizetne érte.
Hogyan integrálhatom az Optimal Call-t a LiveAgentbe?
Az Optimal Call bele van építve a LiveAgentbe, így nincs szükség integrációs bővítményekre vagy harmadik fél szolgáltatásaira. Csak annyit kell tennie, hogy megadja a számát, és megad néhány fiókadatot. Menjen a Konfiguráció > Hívás > Számokra a LiveAgentben Hozzon létre egy új számot, és válassza az Optimal Call lehetőséget VoIP szolgáltatóként Írja be felhasználónevét, jelszavát, számát és egyéb adatait Kattintson a Hozzáadás gombra, és kész
A LiveAgent kapcsolati központ szoftvere az ügyfélszolgálat teljesítményének javítását segíti elő. Az ügyfélszolgáltatás fontos része a vállalkozásoknak és az ügyfél-elégedettségi szint befolyásoló tényező. Az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos fogalmakat mélyebb megértést biztosítanak a hívásmegoldás szakértői. Az Értékelés és Javaslat Táblával felhasználói véleményeket rögzíthetünk a termékfejlesztéshez. Az érzelmi és kontextuális elkötelezettség növeli az ügyfélelégedettséget, és a készség alapú továbbítás javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát.
Call Center Beállítás – Kialakítása & Felépítése
A successful call center requires careful planning and execution. It is important to choose appropriate software, create a manageable IVR menu, hire specialized agents, establish reliable equipment and processes, and develop a disaster recovery plan. Additionally, gathering data and listening to employees are essential for monitoring performance and improving customer satisfaction.
A kimenő hívásközpont szoftver segíti a vállalkozásokat hatékonyan kezelni a magas kimenő hívások mennyiségét, és biztosítja az ügyfelek magas elérhetőségét. Az automatikus tárcsázás és a hívásrögzítés hatékonyabbá teszi az ügynökök munkáját, növeli a termelékenységüket és az árbevételt. A szoftvert főként értékesítési és ügyfélszolgálati csapatok használják.
A VoIP hívások rögzítésének előnyei közé tartozik az ügyfél történetek kivonása, az értékesítési képviselők képzése és a marketing kampányok. Azonban fontos kérem engedélyt a hívás rögzítése előtt. Ha valaki mégis rögzíti, akkor érdemes felfüggeszteni a hívást vagy személyesen kapcsolatba lépni a társasággal. A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely támogatja az e-mail és panaszkezelést is.