Optimal Call

Mi az Optimal Call?

Az Optimal Call szlovák VoIP és kommunikációs szolgáltató. Szlovákiában és Csehországban székhellyel rendelkező vállalatok és egyéni ügyfelek számára nyújtanak szolgáltatásokat. A hanghívási szolgáltatások mellett az Optimal Call lehetőséget kínál exkluzív, könnyen megjegyezhető telefonszámok vásárlására a különböző földrajzi helyek alapján.

Az egyéb szolgáltatások közé tartozik a call center, a közös kapcsolat más vállalati rendszerekkel, például a CRM, a SIP Trunking és a CPBX (Cloud Private Branch Exchange) telefonhálózatokkal.

Hogyan tudja használni az Optimal Call-t a LiveAgenttel?

Ha VoIP szolgáltatót keres, az Optimal Call képes kezelni az internetes hívásait, és egy telefonszámot nyújtani. Hozzáadhatja ezt a telefonszámot a LiveAgenthez, hogy létrehozzon egy többcsatornás help desk-et egy call centerrel.

Amikor hozzáadja a számát a LiveAgentbe, elkezdheti használni, mint a fő telefonközpont szoftverét. A LiveAgent rengeteg funkcióval rendelkezik, amelyek megkönnyítik a munkafolyamatokat és kezelhetőbbé teszik az ügyfélhívásokat a hívásközpont szolgáltatásainak és az automatizálásnak köszönhetően.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Mennyibe kerül az Optimal Call és a LiveAgent integrálása?

Míg az Optimal Call egy fizetős szolgáltatás, külön díjszabási tervekkel, a LiveAgenttel való integráció nem kerül külön költségbe. Az Optimal Call telefonszámokat ingyen felveheti a LiveAgent ügyfélszolgálatába, és elkezdhet telefonálni.

Milyen előnyei vannak az Optimal Call használatának?

  • Megfizethető árképzési tervek
  • Több szolgáltatás magánszemélyek és vállalatok számára
  • Exkluzív, könnyen megjegyezhető telefonszámok
  • CPBX és SIP Trunks

Ready to set up your call center?

Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!

Hogyan tudja integrálni az Optimal Call-t a LiveAgenttel?

Az Optimal Call már szerepel a LiveAgent-fiókjában; ezért nincs szükség pluginek aktiválására vagy integrációk létrehozására harmadik fél szolgáltatásaival. Adja meg az Optimal Call számát és kezdjen hívni. Így teheti meg:

  • Szüksége lesz az Optimal Call felhasználónevére, jelszavára és telefonszámára. Jelentkezzen be Optimal Call fiókjába, vagy hozzon létre egy újat. A regisztráció befejezése után e-mailt fog kapni az új felhasználónévveljelszóval és telefonszámmal.
Kattintson a regisztrációhoz
  • Alternatív megoldásként az információkat megtalálhatja az Optimal Call fiók profil szakaszában is. Készítse elő az információkat a következő lépésekhez.
Optimal Call profil információ
  • Nyissa meg LiveAgent-fiókját, és menjen a Konfiguráció > Hívás > Számok menüpontba. Kattintson a narancssárga gombra, ha új számot szeretne hozzáadni a LiveAgent szolgáltatáshoz, és válassza a VoIP szolgáltatók listájáról az Optimal Call lehetőséget.
Optimal Call a VoIP szolgáltatók listáján
  • Írja be felhasználónevét, jelszavát és az Optimal Call számát a következő szakaszba. Megadhatja a szám nevét, kiválaszthat egy betárcsázási előtagot, az osztályt, amely az erről a számról érkező hívásokat kezeli, és bekapcsolhatja a hívás rögzítését. Ha végzett, kattintson az ablak alján található Hozzáadás gombra.
OptimalCall konfigurálása

Az Optimal Call telefonszáma mostantól csatlakozik a LiveAgenthez, és elkezdhet hívásokat kezdeményezni és fogadni. Szeretne többet megtudni a LiveAgentről? A bemutató megtekintéséhez tekintse meg az alábbi videót.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mi az Optimal Call?

Az Optimal Call szlovák kommunikációs és VoIP szolgáltató. Szlovák és cseh ügyfeleknek megfelelő szolgáltatásokat kínálnak. 

Mennyibe kerül az Optimal Call integrációja a LiveAgentbe?

Az Optimal Call szolgáltatással való integrációt a díjcsomag tartalmazza, minden további díj nélkül. Hozzáadhatja a telefonszámát, és megkezdheti a hívásokat anélkül, hogy külön fizetne érte.

Hogyan integrálhatom az Optimal Call-t a LiveAgentbe?

Az Optimal Call bele van építve a LiveAgentbe, így nincs szükség integrációs bővítményekre vagy harmadik fél szolgáltatásaira. Csak annyit kell tennie, hogy megadja a számát, és megad néhány fiókadatot. 

  • Menjen a Konfiguráció > Hívás > Számokra a LiveAgentben
  • Hozzon létre egy új számot, és válassza az Optimal Call lehetőséget VoIP szolgáltatóként
  • Írja be felhasználónevét, jelszavát, számát és egyéb adatait
  • Kattintson a Hozzáadás gombra, és kész
Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót