Monday integration
Mi az a Monday?
A Monday egy sokoldalú megoldás a vállalkozások számára. Használhatja projektek, ügyfélkapcsolatok, hirdetési kampányok kezelésére, hibák követésére, ügyfélprojektek kezelésére és egyebekre.
Mit tehet vele?
Rengeteg mindent tehet ezzel az integrációval közvetlenül a LiveAgentből. A Monday integrálása után nyomon követheti az új ügyfeleket, az oszlopérték-változásokat, a táblán szereplő elemeket, az új frissítéseket, a tételeket és a felhasználókat. Ön is végezhet változtatásokat. Nyugodtan archiválhat tételeket, csoportokat vagy táblákat, gondoskodhat az e-mail oszlopértékekről, tételeket hozhat létre és így tovább.
Előnyök
- Kövesse nyomon a LiveAgent híreit és frissítéseit
- Archiváljon, hozzon létre elemeket és végezzen munkát egyetlen megoldásból
- Nincs több váltogatás appok között
Frequently Asked Questions
Mi az a Monday?
A Monday egy projektmenedzsment eszköz, amely segíti a céget a csapat munkájának megtervezésében, szervezésében és nyomon követésében.
Hogyan tudja kihasználni a Monday integrációt a LiveAgenttel?
A Monday integrációnak sok előnye van. Először is, nincs szükség az interfészek közötti váltásra. Sőt, a Monday segít a csapatoknak még hatékonyabban működni, figyelemmel kísérve a LiveAgent híreit és frissítéseit.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!
Ügyfélszolgálati szoftver szójegyzék
Fedezze fel az ügyfélszolgálati szoftverek szakszókincsét! Hasznos kifejezések kezdőknek és haladóknak egyaránt. Kattintson ide!"