Privát információkat küldenek Önnek az ügyfelei, amelyeket nem szeretne megjeleníteni az ügyfélszolgálatban?
A LiveAgent automatikusan Keresni tudja a karakterláncokat minden bejövő üzenetben, és Lecserélheti másra, mielőtt megjelenik vagy tárolódik egy adatbázisban.

A kényes adatokat elrejtheti véletlenszerű karakterekkel vagy adatokkal. Az adatmező takarásának alkalmazásának fő oka a személyes érzékeny adatoknak minősített adatok védelme.
Példaként alkalmazható annak megakadályozására, hogy az ügyfélszolgálat üzemeltetői megtekinthessék a hitelkártyaszámokat a számlázási rendszerekben (a hitelkártyaszámok homályosítása 123456789-ról 12xxxx789-ra).
A PCI Biztonsági Szabályok szerint el kell takarnia az érzékeny adatokat, és olvashatatlanná kell tenni a tárolt bizalmas adatokat.
Encrypt sensitive data with ease
Use our search and replace feature to mask sensitive customer data. Try it today. No credit card required.
Tudásbázis-források
Fedezze fel a LiveAgent Online látogatók funkcióját, amely segít ügynökeinek hatékonyan kezelni az ügyfélkéréseket egy helyről. Tekintse meg weboldalának látogatóit és böngészési szokásaikat, és használja ki a proaktív csevegési meghívókat a jobb ügyfélélmény érdekében. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!
Kattintson a híváshoz és kattintson a tárcsázáshoz
Fedezze fel, hogyan kezdeményezhet valós idejű böngészőn belüli hívásokat a LiveAgent segítségével! Ismerje meg a click-to-call és click-to-dial funkciók közötti különbségeket, és próbálja ki ingyenes próbaverziónkat! Csatlakozzon bárhol és bármikor ügyfeleihez egyszerű kattintással.