Új megoldást keres a vevői problémák nyomon követésére? A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára.
Megbízható jegykezelő rendszer, számos kommunikációs csatorna, hasznos alkalmazások és integrációk teszik a LiveAgentet a legjobb választássá.
A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget, és az átalakítási értékeket.
Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói kérdést az univerzális bejövő fiókunknak köszönhetően.
Spóroljon! A LiveAgent költséghatékonyabb más ügyfélszolgálati rendszerekhez képest.
Több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a szolgáltatás szinte gyerekjáték.
Ha szeretne másik és megbízható eszközzel támogatást nyújtani, a LiveAgent segít Önnek.
A LiveAgent számos kommunikációs csatornával szélesíti kommunikációját, úgy mint az email, live chat, közösségi média (Facebook, Twitter és Instagram), call center és tudásbázis. Miért érné be kevesebbbel?
Az emberek napról napra egyre szociálisabbak online, így fontos, hogy a közösségi médián is támogassa őket, ne csak a klasszikus csatornákon.
A LiveAgent büszke rá, hogy egyike azon ügyfélszolgálati rendszereknek, melyek nem csak a Facebook-ot és a Twittert, hanem az Instagramot is támogatják. Ráadásul keményen dolgozunk, hogy a Vibert is integráljuk szoftverünkbe. A LiveAgent számos csatornát támogat, így Önnek nem kell külön-külön használnia őket.
Használja a legjobb eszközöket és alkalmazásokat rendkívül előnyös áron. A LiveAgent három kiemelkedően jó árú csomagot kínál, melyek minden funkciót tartalmaznak, ami csak szükséges lehet egy magasabb szintű szolgáltatás nyújtásához.
Válassza az Önnek legmegfelelőbbet. Tudjon meg többet előfizetéseinkről.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel vásárlóihoz és támogassa őket még gyorsabban a LiveAgenttel.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..