Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Apple Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Apple ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Apple ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Apple webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Apple ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Apple Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Apple ügyfélszolgálatával

Apple E-mail támogatás

https://getsupport.apple.com/

Csevegjen a Apple ügyfélszolgálati munkatársaival

Apple Élő csevegés támogatás

Élő csevegés gomb a weboldalon

Hívás a Apple ügyfélszolgálatával

Apple Call Center Támogatás

https://getsupport.apple.com/

Vegyen részt a Apple közösségi fórum-beszélgetéseiben

Apple Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Apple Instagram

Apple Instagram

instagram.com/apple/

Apple Facebook oldal

Apple Facebook oldal

facebook.com/apple/

Apple Twitter

Apple Twitter

twitter.com/apple

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Apple a támogató ügynökök általában e-mailben válaszolnak ennyi időn belül 3 nap .

Útmutató

Élő csevegés SLA

Apple a támogató ügynökök általában a csevegés felületen ennyi idő alatt válaszolnak 3 nap .

Útmutató

Call Center SLA

Apple az ügyfélszolgálatosok általában ennyi idő alatt veszik fel a telefont 3 nap .

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Apple Általános Szerződési Feltételek

Apple Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Apple Adatvédelmi irányelvek

Apple Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Apple Biztonsági politika

Apple Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Apple GDPR

Apple GDPR

Nem ide vonatkozó

Apple Wikipedia Oldal

Apple Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Apple Partnerprogram

Apple Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az Apple?

Az Apple szoftver, mint szolgáltató cég. Az Apple, CA, a világ egyik legértékesebb vállalata. Népszerű digitális modulokat gyárt, beleértve Mac-eket, iPod-okat, iPhone-okat és iPad-eket.

 

Milyen támogatást kínál az Apple?

Az Apple ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, élő csevegés, telefonos központ, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az Apple ügyfélszolgálatával?

Kapcsolatba léphet az Apple ügyfélszolgálatával e-mailben, csevegést indíthat egy élő ügynökkel a weboldalukon, felhívhatja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagyhat nekik az egyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben.

Mi az Apple e-mail címe?

Ezen az oldalon léphet kapcsolatba ügyfélszolgálatukkal: https://getsupport.apple.com/.

Rendelkezik élő csettel az Apple?

Igen, ezen az oldalon léphet kapcsolatba az ügyfélszolgálatukkal: https://getsupport.apple.com/.

Hogyan beszélhetek valakivel az Apple-nél?

Ha a hívástámogatást részesíti előnyben, ezen az oldalon választhatja ezt a lehetőséget: https://getsupport.apple.com/

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.