Alternatívát keres a LiveCall helyett?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LiveCall alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Alternatives animation
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A telefonos támogatás csak a kezdet. Rendelkezésre áll e-mail, élő chat, közösségi média és tudásbázis, hogy több lehetőséget biztosíthasson ügyfeleinek.

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez, hogy gyorsabban segíthessen nekik a LiveAgent segítségével.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

3 ok, amiért a vállalatok átállnak a LiveAgentre

Telefonos központ támogatása

Sok más szolgáltatás mellett a LiveAgent támogatja a telefonközpont integrációt is. Gyorsan és egyszerűen beállítható!

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkcióval tesszük könnyebbé és élvezetesebbé munkáját.

Megfizethető árazás

A LiveAgent elfogadható áron érhető el. Válasszon egyet a három díjcsomagunk közül, vagy válasszon külön szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.

LiveCall vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
LiveCall
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A LiveCall nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A LiveCall nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A LiveCall nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A LiveCall nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A LiveCall nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A LiveCall nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A LiveCall nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A LiveCall nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A LiveCall tudásbázist kínál.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A LiveCall nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A LiveCall nem kínál automatizálást és szabályokat.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A LiveCall nem kínál API funkciókat.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A LiveCall nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A LiveCall nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A LiveCall nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A LiveCall nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A LiveCall nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A LiveCall nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A LiveCall nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A LiveCall nem kínál korlátlan, 24/7 támogatást.
okostelefon hívás

Meggyőző LiveCall alternatíva

Bővítse ügyfélszolgálatát e-mail, élő chat, közösségi média és tudásbázis funkciókkal.

Így számos lehetőséget ad az ügyfeleinek, hogy kapcsolatba léphessenek Önnel, és fizető ügyfelekké váljanak. Mindezt olyan áron kapja meg, amely nem teszi tönkre a költségvetését.

A leggyorsabb élő chat

Az élő chat biztosítja az ügyfelek számára a leggyorsabb kapcsolatot Önnel. Növelheti a konverziók számát, és könnyedén fizető ügyfelekké alakíthatja az oldala látogatóit.

A LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élő chat eszközzel, a csevegés sebessége mindössze 2,5 másodperc. Lépést tud tartani?

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent

Telefonközpont támogatás

A telefonközpont könnyen beállítható és könnyen használható. A LiveAgent kezelőfelülete könnyedén végigvezeti Önt az egész folyamaton. Kapcsolatba léphet ügyfeleivel böngészőn, telefonon vagy bármely más eszközön keresztül.

A LiveAgent mindenről gondoskodik az Ön számára, így nincs szüksége egy harmadik fél szolgáltatására. Koncentrálhat a fontos dolgokra, és minden gond nélkül nyújthat támogatást ügyfeleinek.

Amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Savings illustration

Szerezzen többet és spóroljon többet

Ha több lehetőséget biztosít ügyfeleinek és munkatársainak, az nem jelenti azt, hogy többet is kell fizetnie. A LiveAgent három nagyszerű díjcsomaggal rendelkezik, amelyek a legjobb eszközökkel és szolgáltatásokkal vannak ellátva az ügyfélszolgálat biztosításához.

Abban az esetben, ha úgy szeretné, bármikor vásárolhat különálló funkciókat, anélkül, hogy túlfizetne értük. Kattintson és tudjon meg többet.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Hasonlítson össze minket más call center szoftverekkel

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

Kapcsolódó cikkek ehhezLiveCall alternatíva
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!

Landing PPC Archive - LiveAgent

Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!

A nagyszerű ügyfélszolgálat a jobb Help Desk szoftverrel kezdődik. Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, és 5 perc alatt kezdje el használni.

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrációk

Fedezze fel a LiveAgent integrációit! Maximalizálja ügyfélszolgálatát plug-injeinkkel és applikációinkkal. Növelje hatékonyságát most!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkciók

Fedezze fel a LiveAgent összetett ügyfélszolgálati funkcióit, jegykezelés, élő chat, hívóközpont és még sok más! Próbálja ki most!

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Foglaljon le egy demót

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x