Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Jobb ügyfélszolgálati szoftvert keres?

A LiveAgent a legtöbbet és a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgent-el.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

4 indok, ami miatt a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Tudja meg hogyan emelkedik ki a LiveAgent a többi alternatívától vásárlóink szerint.

Growing trend of increased productivity

Megnövekedett produktivitás minden részlegen keresztül

A LiveAgent-re való váltás nagy előrelépés. Meg tudtuk duplázni az ügyfél kérelem mennyiségét, ezzel egyidejűleg csökkentettük a munkaidejüket az ügynökeinknek.

Increased customer satisfaction and loyalty

Vásárlói elégedettségi értékelés LiveAgent-nek köszönhetően

A valós idejű szolgáltatás beültetésével meg tudtuk növelni a vásárlói elégedettséget 29%-al. A LiveAgent segített növelni az átváltási rátákat és lehetőségeket biztosított az értékesítésben.

Money bag coin dollars

Olcsóbbak, mint a LiveAgent alternatívák

A LiveAgent messze kifinomultabb és kigondoltabb a többiekhez viszonyítva. Nagyon gyorsan tudok mozogni a jegyek, chatek között mozogni, láthatom mit írnak az emberek mielőtt elküldik az üzenetet.

Ticket response

Megnövekedett átlagos válaszidő az ügynököknek

A LiveAgent lehetővé teszi, hogy gyorsabban kapcsolatba tudjunk lépni vásárlóinkkal, és hogy biztosítsunk egy sima és sikeres eseményt ügyfeleinknek. Ezért van az átlagos válaszidő 30 perchez közel.

A LiveAgent mag funkciói

Minden vállalat megérdemel egy jobb ügyfélszolgálatot. Biztosítsa a LiveAgent-el.

A LiveAgent-el az emailjei, chatei, hívásai, közösségi médiás említései és az egyéb csatornák egy univerzális dobozban fognak landolni.

Az élő chat támogatás a kulcs összetevő egy sikeres vásárló szerzési stratégiához minden vállalatnak. Segít a látogatókat fizető ügyfelekké konvertálni.

Építsen egy virtuális hívásközpontot a több-csatornás ügyfélszolgálati megoldás részeként. A LiveAgent központosítja a telefon hívásokat weboldaláról vagy vezetékeséről egyetlen helyre.

Integrálja közösségi média profiljait a LiveAgent-re és válaszoljon a kommentekre, privát üzenetekre vagy tweetekre egyenesen fiókjából.

Funkciók, amiket megérdemel

A LiveAgent megfelelő részben kínálja az ügyfélszolgálati szoftver funkciókat, beleértve egy erőteljes jegyrendszert automatizálással, SLA-val, élő chattel, közösségi médiákkal és üzenetekkel, IVR-el, kapcsolati űrlapokkal és egy támogató központtal. Több, mint 175+ ügyfélszolgálati funkció érhető el jelen pillanatban több, mint 40 integrációt beleértve!

Csatlakozzon a mozgalomhoz

Lépjen be elégedett vásárlóink ezreinek klubjába a LiveAgent-et használva. Készítsen egy jobb vásárlói élményt az összcsatornás megoldásnak köszönhetően, növelje az átváltási rátákat és növelje az ügyfél lojalitást.

Ready to switch to LiveAgent

Nézze meg, hogyan használják a vásárlók a LiveAgent-et a gyakorlatban

A Liveagent extrém rugalmas, alkalmazható és méretezhető. Nézze meg, hogyan állítják be a többi vállalatok a nagy mennyiségű előnyt, amit a LiveAgent biztosít.

Azonnal tiszta lett, hogy a LiveAgent-re való váltás volt a jó döntés, mivel a jegy kibocsátás drámai módon megnövelte támogatói hírnevünket. A vásárlói elégedettség figyelembe vétele lehetetlen lenne a LiveAgent nélkül.

Gyorsan adaptáltunk egy egyszerű utat a megfigyelésre és a vásárlói kérelmek megválaszolására több digitális csatornán. A valós idejű szolgáltatás beépítésével, növelni tudtuk a vásárlói elégedettséget 29%-al.

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxford Egyetemben? Eltalálta… LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót