Ingyenes próba

Jobb ügyfélszolgálati szoftvert keres?

A LiveAgent a legtöbbet és a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgent-el.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

4 indok, ami miatt a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Tudja meg hogyan emelkedik ki a LiveAgent a többi alternatívától vásárlóink szerint.

Growing trend of increased productivity

Megnövekedett produktivitás minden részlegen keresztül

A LiveAgent-re való váltás nagy előrelépés. Meg tudtuk duplázni az ügyfél kérelem mennyiségét, ezzel egyidejűleg csökkentettük a munkaidejüket az ügynökeinknek.

Increased customer satisfaction and loyalty

Vásárlói elégedettségi értékelés LiveAgent-nek köszönhetően

A valós idejű szolgáltatás beültetésével meg tudtuk növelni a vásárlói elégedettséget 29%-al. A LiveAgent segített növelni az átváltási rátákat és lehetőségeket biztosított az értékesítésben.

Money bag coin dollars

Olcsóbbak, mint a LiveAgent alternatívák

A LiveAgent messze kifinomultabb és kigondoltabb a többiekhez viszonyítva. Nagyon gyorsan tudok mozogni a jegyek, chatek között mozogni, láthatom mit írnak az emberek mielőtt elküldik az üzenetet.

Ticket response

Megnövekedett átlagos válaszidő az ügynököknek

A LiveAgent lehetővé teszi, hogy gyorsabban kapcsolatba tudjunk lépni vásárlóinkkal, és hogy biztosítsunk egy sima és sikeres eseményt ügyfeleinknek. Ezért van az átlagos válaszidő 30 perchez közel.

A LiveAgent mag funkciói

Minden vállalat megérdemel egy jobb ügyfélszolgálatot. Biztosítsa a LiveAgent-el.

A LiveAgent-el az emailjei, chatei, hívásai, közösségi médiás említései és az egyéb csatornák egy univerzális dobozban fognak landolni.

Az élő chat támogatás a kulcs összetevő egy sikeres vásárló szerzési stratégiához minden vállalatnak. Segít a látogatókat fizető ügyfelekké konvertálni.

Építsen egy virtuális hívásközpontot a több-csatornás ügyfélszolgálati megoldás részeként. A LiveAgent központosítja a telefon hívásokat weboldaláról vagy vezetékeséről egyetlen helyre.

Integrálja közösségi média profiljait a LiveAgent-re és válaszoljon a kommentekre, privát üzenetekre vagy tweetekre egyenesen fiókjából.

Funkciók, amiket megérdemel

A LiveAgent megfelelő részben kínálja az ügyfélszolgálati szoftver funkciókat, beleértve egy erőteljes jegyrendszert automatizálással, SLA-val, élő chattel, közösségi médiákkal és üzenetekkel, IVR-el, kapcsolati űrlapokkal és egy támogató központtal. Több, mint 175+ ügyfélszolgálati funkció érhető el jelen pillanatban több, mint 40 integrációt beleértve!

Csatlakozzon a mozgalomhoz

Lépjen be elégedett vásárlóink ezreinek klubjába a LiveAgent-et használva. Készítsen egy jobb vásárlói élményt az összcsatornás megoldásnak köszönhetően, növelje az átváltási rátákat és növelje az ügyfél lojalitást.

Ready to switch to LiveAgent

Nézze meg, hogyan használják a vásárlók a LiveAgent-et a gyakorlatban

A Liveagent extrém rugalmas, alkalmazható és méretezhető. Nézze meg, hogyan állítják be a többi vállalatok a nagy mennyiségű előnyt, amit a LiveAgent biztosít.

Azonnal tiszta lett, hogy a LiveAgent-re való váltás volt a jó döntés, mivel a jegy kibocsátás drámai módon megnövelte támogatói hírnevünket. A vásárlói elégedettség figyelembe vétele lehetetlen lenne a LiveAgent nélkül.

Gyorsan adaptáltunk egy egyszerű utat a megfigyelésre és a vásárlói kérelmek megválaszolására több digitális csatornán. A valós idejű szolgáltatás beépítésével, növelni tudtuk a vásárlói elégedettséget 29%-al.

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxford Egyetemben? Eltalálta… LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót