Jobb ügyfélszolgálati szoftvert keres?

A LiveAgent a legtöbbet és a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgent-el.

4 indok, ami miatt a vállalatok a LiveAgent-re váltanak

Tudja meg hogyan emelkedik ki a LiveAgent a többi alternatívától vásárlóink szerint.

Megnövekedett hatékonyság és értékesítés

Megnövekedett produktivitás minden részlegen keresztül

A LiveAgent-re való váltás nagy előrelépés. Meg tudtuk duplázni az ügyfél kérelem mennyiségét, ezzel egyidejűleg csökkentettük a munkaidejüket az ügynökeinknek.

Megnövekedett vevői elégedettség és hűség

Vásárlói elégedettségi értékelés LiveAgent-nek köszönhetően

A valós idejű szolgáltatás beültetésével meg tudtuk növelni a vásárlói elégedettséget 29%-al. A LiveAgent segített növelni az átváltási rátákat és lehetőségeket biztosított az értékesítésben.

Pénzeszsák és érmék

Olcsóbbak, mint a LiveAgent alternatívák

A LiveAgent messze kifinomultabb és kigondoltabb a többiekhez viszonyítva. Nagyon gyorsan tudok mozogni a jegyek, chatek között mozogni, láthatom mit írnak az emberek mielőtt elküldik az üzenetet.

Jegy válasz

Megnövekedett átlagos válaszidő az ügynököknek

A LiveAgent lehetővé teszi, hogy gyorsabban kapcsolatba tudjunk lépni vásárlóinkkal, és hogy biztosítsunk egy sima és sikeres eseményt ügyfeleinknek. Ezért van az átlagos válaszidő 30 perchez közel.

A LiveAgent mag funkciói

Minden vállalat megérdemel egy jobb ügyfélszolgálatot. Biztosítsa a LiveAgent-el.

A LiveAgent-el az emailjei, chatei, hívásai, közösségi médiás említései és az egyéb csatornák egy univerzális dobozban fognak landolni.

Az élő chat támogatás a kulcs összetevő egy sikeres vásárló szerzési stratégiához minden vállalatnak. Segít a látogatókat fizető ügyfelekké konvertálni.

Építsen egy virtuális hívásközpontot a több-csatornás ügyfélszolgálati megoldás részeként. A LiveAgent központosítja a telefon hívásokat weboldaláról vagy vezetékeséről egyetlen helyre.

Integrálja közösségi média profiljait a LiveAgent-re és válaszoljon a kommentekre, privát üzenetekre vagy tweetekre egyenesen fiókjából.

Optimális több csatornás ügyfélszolgálati rendszer élmény

Funkciók, amiket megérdemel

A LiveAgent megfelelő részben kínálja az ügyfélszolgálati szoftver funkciókat, beleértve egy erőteljes jegyrendszert automatizálással, SLA-val, élő chattel, közösségi médiákkal és üzenetekkel, IVR-el, kapcsolati űrlapokkal és egy támogató központtal. Több, mint 175+ ügyfélszolgálati funkció érhető el jelen pillanatban több, mint 40 integrációt beleértve!

Csatlakozzon a mozgalomhoz

Lépjen be elégedett vásárlóink ezreinek klubjába a LiveAgent-et használva. Készítsen egy jobb vásárlói élményt az összcsatornás megoldásnak köszönhetően, növelje az átváltási rátákat és növelje az ügyfél lojalitást.

Készen állok a LiveAgentre váltani

Nézze meg, hogyan használják a vásárlók a LiveAgent-et a gyakorlatban

A Liveagent extrém rugalmas, alkalmazható és méretezhető. Nézze meg, hogyan állítják be a többi vállalatok a nagy mennyiségű előnyt, amit a LiveAgent biztosít.

Azonnal tiszta lett, hogy a LiveAgent-re való váltás volt a jó döntés, mivel a jegy kibocsátás drámai módon megnövelte támogatói hírnevünket. A vásárlói elégedettség figyelembe vétele lehetetlen lenne a LiveAgent nélkül.

Gyorsan adaptáltunk egy egyszerű utat a megfigyelésre és a vásárlói kérelmek megválaszolására több digitális csatornán. A valós idejű szolgáltatás beépítésével, növelni tudtuk a vásárlói elégedettséget 29%-al.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxford Egyetemben? Eltalálta… LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies, as detailed in our privacy and cookies policy.