Szeretne nem csak élő csevegést kapni ügyfélszolgálatához? A LiveAgent a megfelelő választás az Ön vállalkozásához.
Adjon több lehetőséget az ügyfeleknek, amikor kapcsolatba lépnek a vállalkozásával. A LiveAgent email, élő chat, közösségi média, call center és tudásbázis szolgáltatást kínál. Ezáltal minden kommunikációs felületet lefedhet. Megbízható jegykezelő rendszerünk logikusan rendezi beszélgetéseit, így Ön koncentrálhat arra, ami igazán fontos – hogy segítse vásárlóit.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Spóroljon! A LiveAgent költséghatékonyabb más ügyfélszolgálati rendszerekhez képest.
Több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a szolgáltatás szinte gyerekjáték.
A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget és az átalakítási értékeket.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya.
|
Pure Chat
|
---|---|---|
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
|
A LiveAgent kínál jegykezelést.
|
A Pure Chat nem kínál jegykezelést.
|
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál Élő Chatet $29/ügynök/hó áron.
|
A Pure Chat tervben kínál Élő Chatet $49/hó áron.
|
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
|
A LiveAgent kínál Hívásközpontot.
|
A Pure Chat nem kínál Hívásközpontot.
|
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
|
A LiveAgent kínál Önkiszolgáló portált.
|
A Pure Chat nem kínál Önkiszolgáló portált.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
|
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
|
A Pure Chat nem kínál Facebook integrációt.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
|
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
|
A Pure Chat nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
|
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
|
A Pure Chat nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
|
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
|
A Pure Chat nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
|
A LiveAgent kínál tudásbázist.
|
A Pure Chat nem kínál tudásbázist.
|
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
|
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
|
A Pure Chat nem kínál ügyfél fórumot.
|
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
|
A LiveAgent kínál automatizációt és szabályokat.
|
A Pure Chat nem kínál automatizációt és szabályokat.
|
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
|
A Pure Chat tervben kínál API funkciókat $49/hó áron.
|
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
|
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
|
A Pure Chat nem kínál IVR funkciókat.
|
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
|
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
|
A Pure Chat nem kínál videóhívásokat.
|
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan előzményeket $15/ügynök/hó áron.
|
A Pure Chat tervben kínál korlátlan előzményeket $49/hó áron.
|
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan weboldalakat $15/ügynök/hó áron.
|
Pure Chat tervben kínál korlátlan weboldalakat $99/hó áron.
|
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
|
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
|
A Pure Chat nem kínál korlátlan chat gombokat.
|
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
|
A Pure Chat tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $49/hó áron.
|
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
|
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
A Pure Chat nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
|
A Pure Chat tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $49/hó áron.
|
Az élő chat csak a kezdete egy olyan nagyszerű ügyfélszolgálati szoftvernek, mint a LiveAgent. Fedjen le könnyedén számos kommunikációs csatornát egy megbízható jegykezelő rendszer segítségével. A jegykezelő rendszer mindent nyomon követ és összes kommunikációját azonnal jegybe fordítja át, így Ön nem marad le semmiről.
Az összes hasznos eszköz mellet, úgy mint az email, az élő chat, a közösségi média, a call center és a tudásbázis, a LiveAgent több, mint 175 alkalmazást, valamint több, mint 40 integrációt is kínál.
Az élő chat remek eszköz a gyors és hatékony ügyféltámogatásra. Emiatt az élő chat alkalmazása a lehető leggyorsabb kell, hogy legyen.
A LiveAgenté a leggyorsabb élő chat alkalmazás a piacon, amely csupán 2.5 másodperc alatt megjelenik. Írjon és válaszoljon vásárlóinak fénysebességgel!
Igen, minden, amit felsoroltunk elérhető olcsóbban, mint gondolná. A LiveAgent három kiváló előfizetést kínál, tele hasznos eszközökkel, alkalmazásokkal és integrációkkal, melyek támogatják ügyfélszolgálatát. A kiváló ügyfélszolgálat nem kell, hogy ártson költségvetésének.
Nézze meg előfizetéseinket és tudjon meg többet!
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel ügyfeleihez és támogassa őket gyorsabban, a LiveAgenttel.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amelyet egy Pure Chat alternatívaként is lehet gondolni. Viszont ez nem csak egy élő chat szoftver, hanem egy funkciókban gazdag segédpult megoldás, amely magában foglalja a jegyrendszert, élő chatet, tudásbázist, fórumot, ügyfél portált, hívásközpontot, közösségi média integrációkat és még sok mást.
A LiveAgent segédpult szoftvere erőteljes, rugalmas és személyre szabható. Minden szükséges funkcióval meg van tömve egy sikeres segédpultért, például tartalmazza a tudásbázist, a jegyrendszert, az élő chatet, az IVR-t, az előre megírt üzeneteket, az automatikus jegyelosztást, stb.
Mivel a LiveAgent egy teljes segédpult megoldást kínál, lehetővé teszi ügynökeinek, hogy kiváló ügyfélszolgálatot biztosítsanak. Sőt, növeli az ügyfél visszatartást, az ügyfél lojalitást, és a profitot.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk