Szeretne nem csak élő csevegést kapni ügyfélszolgálatához? A LiveAgent a megfelelő választás az Ön vállalkozásához.
Adjon több lehetőséget az ügyfeleknek, amikor kapcsolatba lépnek a vállalkozásával. A LiveAgent email, élő chat, közösségi média, call center és tudásbázis szolgáltatást kínál. Ezáltal minden kommunikációs felületet lefedhet. Megbízható jegykezelő rendszerünk logikusan rendezi beszélgetéseit, így Ön koncentrálhat arra, ami igazán fontos – hogy segítse vásárlóit.
A mi Élő Chatünk a leggyorsabb a piacon, mely csupán 2.5 másodpercen belül megjelenik.
Spóroljon! A LiveAgent költséghatékonyabb más ügyfélszolgálati rendszerekhez képest.
Több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a szolgáltatás szinte gyerekjáték.
A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget és az átalakítási értékeket.
Az élő chat csak a kezdete egy olyan nagyszerű ügyfélszolgálati szoftvernek, mint a LiveAgent. Fedjen le könnyedén számos kommunikációs csatornát egy megbízható jegykezelő rendszer segítségével. A jegykezelő rendszer mindent nyomon követ és összes kommunikációját azonnal jegybe fordítja át, így Ön nem marad le semmiről.
Az összes hasznos eszköz mellet, úgy mint az email, az élő chat, a közösségi média, a call center és a tudásbázis, a LiveAgent több, mint 175 alkalmazást, valamint több, mint 40 integrációt is kínál.
Az élő chat remek eszköz a gyors és hatékony ügyféltámogatásra. Emiatt az élő chat alkalmazása a lehető leggyorsabb kell, hogy legyen.
A LiveAgenté a leggyorsabb élő chat alkalmazás a piacon, amely csupán 2.5 másodperc alatt megjelenik. Írjon és válaszoljon vásárlóinak fénysebességgel!
Igen, minden, amit felsoroltunk elérhető olcsóbban, mint gondolná. A LiveAgent három kiváló előfizetést kínál, tele hasznos eszközökkel, alkalmazásokkal és integrációkkal, melyek támogatják ügyfélszolgálatát. A kiváló ügyfélszolgálat nem kell, hogy ártson költségvetésének.
Nézze meg előfizetéseinket és tudjon meg többet!
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel ügyfeleihez és támogassa őket gyorsabban, a LiveAgenttel.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..