Pure Chat alternatívát keres?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb Pure Chat alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Szeretne nem csak élő csevegést kapni ügyfélszolgálatához? A LiveAgent a megfelelő választás az Ön vállalkozásához.

Adjon több lehetőséget az ügyfeleknek, amikor kapcsolatba lépnek a vállalkozásával. A LiveAgent email, élő chat, közösségi média, call center és tudásbázis szolgáltatást kínál. Ezáltal minden kommunikációs felületet lefedhet. Megbízható jegykezelő rendszerünk logikusan rendezi beszélgetéseit, így Ön koncentrálhat arra, ami igazán fontos – hogy segítse vásárlóit.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Jobban megfizethető

Spóroljon! A LiveAgent költséghatékonyabb más ügyfélszolgálati rendszerekhez képest.

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a szolgáltatás szinte gyerekjáték.

Növekvő elégedettség

A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget és az átalakítási értékeket.

Pure Chat vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent Pure Chat
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést.
A Pure Chat nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál Élő Chatet $29/ügynök/hó áron.
A Pure Chat tervben kínál Élő Chatet $49/hó áron.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent kínál Hívásközpontot.
A Pure Chat nem kínál Hívásközpontot.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent kínál Önkiszolgáló portált.
A Pure Chat nem kínál Önkiszolgáló portált.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
A Pure Chat nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A Pure Chat nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A Pure Chat nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A Pure Chat nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent kínál tudásbázist.
A Pure Chat nem kínál tudásbázist.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
A Pure Chat nem kínál ügyfél fórumot.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent kínál automatizációt és szabályokat.
A Pure Chat nem kínál automatizációt és szabályokat.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A Pure Chat tervben kínál API funkciókat $49/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
A Pure Chat nem kínál IVR funkciókat.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A Pure Chat nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan előzményeket $15/ügynök/hó áron.
A Pure Chat tervben kínál korlátlan előzményeket $49/hó áron.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan weboldalakat $15/ügynök/hó áron.
Pure Chat tervben kínál korlátlan weboldalakat $99/hó áron.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
A Pure Chat nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
A Pure Chat tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $49/hó áron.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A Pure Chat nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
A Pure Chat tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $49/hó áron.
app installation - illustration

Erős Pure Chat alternatíva

Az élő chat csak a kezdete egy olyan nagyszerű ügyfélszolgálati szoftvernek, mint a LiveAgent. Fedjen le könnyedén számos kommunikációs csatornát egy megbízható jegykezelő rendszer segítségével. A jegykezelő rendszer mindent nyomon követ és összes kommunikációját azonnal jegybe fordítja át, így Ön nem marad le semmiről.

Az összes hasznos eszköz mellet, úgy mint az email, az élő chat, a közösségi média, a call center és a tudásbázis, a LiveAgent több, mint 175 alkalmazást, valamint több, mint 40 integrációt is kínál.

A leggyorsabb élő chat

Az élő chat remek eszköz a gyors és hatékony ügyféltámogatásra. Emiatt az élő chat alkalmazása a lehető leggyorsabb kell, hogy legyen.

A LiveAgenté a leggyorsabb élő chat alkalmazás a piacon, amely csupán 2.5 másodperc alatt megjelenik. Írjon és válaszoljon vásárlóinak fénysebességgel!

Watch the website loading time
Savings illustration

Többet kevesebbért

Igen, minden, amit felsoroltunk elérhető olcsóbban, mint gondolná. A LiveAgent három kiváló előfizetést kínál, tele hasznos eszközökkel, alkalmazásokkal és integrációkkal, melyek támogatják ügyfélszolgálatát. A kiváló ügyfélszolgálat nem kell, hogy ártson költségvetésének.

Nézze meg előfizetéseinket és tudjon meg többet!

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

man and woman winners-illustration

Jobb helpdesk szoftvert keres?

A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel ügyfeleihez és támogassa őket gyorsabban, a LiveAgenttel.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi a Pure Chat alternatíva?

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amelyet egy Pure Chat alternatívaként is lehet gondolni. Viszont ez nem csak egy élő chat szoftver, hanem egy funkciókban gazdag segédpult megoldás, amely magában foglalja a jegyrendszert, élő chatet, tudásbázist, fórumot, ügyfél portált, hívásközpontot, közösségi média integrációkat és még sok mást.

Miért kellene a LiveAgent-et választania?

A LiveAgent segédpult szoftvere erőteljes, rugalmas és személyre szabható. Minden szükséges funkcióval meg van tömve egy sikeres segédpultért, például tartalmazza a tudásbázist, a jegyrendszert, az élő chatet, az IVR-t, az előre megírt üzeneteket, az automatikus jegyelosztást, stb.

Mik a LiveAgent üzleti előnyei?

Mivel a LiveAgent egy teljes segédpult megoldást kínál, lehetővé teszi ügynökeinek, hogy kiváló ügyfélszolgálatot biztosítsanak. Sőt, növeli az ügyfél visszatartást, az ügyfél lojalitást, és a profitot.

Kapcsolódó forrásokPure chat alternatíva

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót