Idosell
  • Használjon eset forgatókönyveket
  • Idosell

Idosell

“Cégünk dinamikusan fejleszti az online értékesítési szolgáltatásokat, amelyeket a SaaS (Software as a Service) szolgáltatáson keresztül kínálnak. Az IAI SA részvénytársaság professzionális rendszert hoz létre az online üzletek vagy a nagykereskedelmi üzletek irányításához. A külföldi piacokon az IAI SA által nyújtott szolgáltatás IdoSell Shop éven ismert.”

Az Idosell 2016 első felében kezdte el használni a LiveAgent alkalmazást. Támogató csapatuk 14 magasan képzett ügynökből áll, akik készek és képesek segíteni az állcseppek hatékonyságában. Ez a szakembercsoport kiváló szolgáltatást tud nyújtani több mint 4000 ügyfélnek 10 különböző országból. Ami a támogatási kérelmek nyírási számát illeti, azok sem lazák. Az Idosell támogatása havonta több mint 1500 különböző kérdést old meg.

“Vezető szerepet töltünk be a lengyel e-kereskedelmi piacon. Az IAI S.A. részvénytársaság 2000-ben alakult, és 2009. december 16-a óta szerepel a NewConnect tőzsdén.”

Főként a régimódi e-mail útján szerzik be az ügyfelekkel kapcsolatos kérdéseket. Úgy tűnik azonban, hogy telefonjaik sem szűnnek meg csengeni, mivel az ügynökök havonta több mint 250 hívásra reagálnak. Az élő chat használata csodákat tesz az Idosell számára, havonta több mint 180 csevegést hozva.

Prózai, mégis logikus okuk volt a fedélzetre ugrani és használni a LiveAgent-et. Az Outlook megosztott postaládái már nem elegendőek tovább.De mi a helyzet az ügyfél-elégedettség legfontosabb részével? Idosell büszkén mondhatja el, hogy minden nap a legjobbat nyújtják. Mutatóik szerint az ügyfelek igényeit 100%-os tökéletes elégedettségi szinten teljesítik. „A 24 órás válaszidő szabványokkal rendelkezik. Mindenki nyomon követheti az ügyek feldolgozásának idejét, meghatározhatja a prioritásokat és eltávolíthatja azokat az eseteket, amelyek már nem érvényesek. ”- mondta Paweł Fornalski.

Elképesztő siker elképesztő méretben

Ha olyan szilárd terméket épít, amelyet széles körben használnak a különböző piaci szegmensekben, üzleti modellekben, országokban vagy akár a fókuszterületeken, akkor enyhe mosollyal az arcán találhatja magát. Úgy gondoljuk, hogy a mosoly tökéletes „bizonyítéka a koncepciónak”, amikor egy univerzális megoldást kell létrehozni, amely szintén jól skálázható. A LiveAgent és az Idosell története kellemes mese, amely aláhúzza társaságunk valójában megvalósult ambícióit.

IAI S.A. egy vadonatúj szolgáltatást – az IdoSell Booking-ot – vezetett be 2013-ban. A szolgáltatás lehetővé teszi a foglalások online, mobil eszközökön vagy a közösségi médián keresztüli értékesítését. Minden típusú üdülőhelyre irányul. Jelenleg az alkalmazás csak Lengyelországban és Németországban érhető el, de a brit piac számára is fejlesztés alatt áll.

“SaaS szolgáltató vagyunk az internetes üzletek, szállodák és kórházak számára. Lengyelországban az 1. helyen állunk, ezért számos fejlesztővel és potenciális partnerrel működünk együtt. Nagyon összetett válaszokat kell tudnunk nyújtani és több üzenetet is cserélni kell, amíg az ügyfél nem bízik bennünk ahhoz, hogy megrendelhessük szolgáltatásainkat a cégükhöz. “

Megkérdeztük az Idosell képviselőit, hogy mi változott a LiveAgent telepítése után. „Az ügyfelek értékesítési kérdéseire sokkal gyorsabban válaszolhatunk. Könnyen integrálhatjuk a Facebook üzeneteket, is, amelyeket a LiveAgent bejöveteléig nem nagyon dolgoztunk fel. Általában válaszoltunk azoknak, akiknek konzervüzenete volt, és megkértük az ügyfelet, hogy lépjen kapcsolatba velünk levélben, vagy keresse fel közvetlenül az Ügyfél portálunkat, hogy jegyeket hozzon létre a belső rendszerünkben. Most a Facebook-üzeneteket ugyanúgy dolgozzuk fel, mint az e-maileket. Ráadásul élő csevegést is felvehettünk a weboldalunkra, ami valóban hiányzott a puzzle-ból. ” – mondta Paweł Fornalski.

Az ügyfelek támogatása csak az érem egyik oldala. De a nagy skálázási képességekkel rendelkező help desk szoftver tökéletes eszközként szolgálhat a magasabb bevételek eléréséhez. “A LiveAgent jelentősen javította értékesítési részlegünk reakciókészségét. Több ügyfelet szerezhetünk anélkül, hogy elveszítenénk a felügyeletet, így még gyorsabban növekedhetünk. A LiveAagent igazi áldás, amikor vevői weboldalakat építünk, és gyorsan meg kell találni az árazási információkat vagy a megrendelés részleteit. ”

És mi a helyzet a kedvenc funkcióikkal?

Szeretjük használni a “jegyátvitelt” és a „belső megjegyzéseket”! Ezek a funkciók voltak az egyik fő oka annak, hogy átálltunk a LiveAgent-re. Korábban problémáink voltak a különféle üzleti lekérdezések esetenkénti hozzárendelésével és összehangolásával, az Outlook több levélmappájának használatával. A vezetők azonban könnyen eltévedhetnek, és elveszíthetik a „nagy képre” összpontosítást”. Egy másik nagyon hasznos funkció a „jegyek elhalasztása”.

Az e-mail mappákban nagyon nehéz volt emlékezni arra, hogy később visszatérjek bizonyos esetekre. Rendszerünkben általában CRM emlékeztetőkkel tettük. A LiveAgent segítségével a menedzser mindent lát, és senki sem felejti el visszatérni az ügyfélhez. Szeretjük a Facebook üzenetintegrációt és a csevegést is. ” – tette hozzá Paweł Fornalski

És mi a helyzet a támogatási csapattal? Örülnek a LiveAgent használatának?

Szeretik a felület minden apró részletét és reagálóképességét, ami igazi élvezetet jelent a támogatói munkában. Egyes ügynökök azt is mondták, hogy alig várják a következő jegyet, mert a válaszadás annyira kielégítő.

Paweł Fornalski – Alapító & Vezérigazgató @ IAI S.A

Nézze meg a többi történetet

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x