Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

habrahabr

Habrahabr

Habrahabr egy 2006 júniusban alapított orosz, együttműködő blog, a közösségi háló elemeivel az IT-ról, Számítástechnika Tudományról, és bármi másról, ami az Internethez kapcsolódik. Oroszország 25. legnépszerűbb weboldala. 

A látogatók írhatnak a kollektív, és a személyes hub-okba egyaránt, közzétehetnek személyes hangfelvételt, vagy videót, olvashatnak blogbejegyzéseket, kereshetnek cégeket új állásért, és természetesen kommunikálhatnak más emberekkel, egyesülve közös elképzelésekben, és célokban. 

Habrahabr

Egy megoldandó probléma

A kiváltó ok, amiért a Habrahabr ügyfélszolgálati szoftver  után kezdett érdeklődni, a bejövő emailek növekvő száma volt. Ahogy bármilyen vállalkozás tenné, információt kezdtek gyűjteni 2012 elején, és nem sokkal később rájöttek, hogy a LiveAgent volt a tökéletes megoldás. Rendkívül kényelmesnek találták, ahogy  a LiveAgent a bejövő email kommunikációt kezeli.  

“Az, hogy képesek lettünk minden projektünkből begyűjteni az emaileket, teljesen megváltoztatta az életünket.”

A célünk, hogy mindenre Válaszoljunk

“Számunkra a tökéletes ügyfél elégedettség titka az, hogy minden bejövő üzenetre válaszoljunk. A közös üzenet fiókok nem rendelkeztek a szükséges jellemzőkkel, hogy ezt biztosítsák, de a LiveAgent igen. Azáltal, hogy minden projektünkből a LiveAgentbe gyűjtjük az emaileket, 100% kontrollal rendelkezünk az összes ügyfél kérdés megválaszolására, illetve, hogy egy email se vesszen el.”

Habrahabr

A 3 legjobb választott alkalmazás

Íme a LiveAgent 3 alkalmazása, amit a Habrahabr a legkényelmesebbnek talált:

  • Auto-címkézés (és más szabályok)
  • Konzervált üzenetek
  • Jegyek átküldése és megjegyzések

“Hála a LiveAgentnek, a két ügyfélszolgálati ügynökünk könnyedén meg tud oldani több, mint 150 jegyet naponta.”

Aleksey Shevelev – Project Manager @ Habrahabr

Vissza

Még több történet

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót