Mi az AJAX?
Az AJAX-ot aszinkron JavaScript-nek és XML-nek is hívják. A JavaScript, az Extensible Markup Language, a Document Object Model, a dinamikus HTML és más programozási eszközök kombinációja, amelyet aszinkron webalkalmazások létrehozására használnak. Minden programozási eszköznek megvan a maga fontossága. Ezek a webalkalmazások információkat küldhetnek egy szerverre, és visszakaphatják a háttérben. Ez az eszköz lehetővé teszi a weboldalak tartalmának frissítését egy tevékenység végrehajtása után. Az Ajax számos előnnyel jár.
<![CDATA[]]>GYIK
Mi az az AJAX?
Az AJAX, vagy aszinkron JavaScript és XML, olyan webalkalmazások létrehozásának technikája, amelyekben a kiszolgálóval való felhasználói interakció aszinkron módon zajlik, vagyis a teljes dokumentum nem töltődik be újra. Ennek a programozási módszernek az a célja, hogy dinamikusabb interakciót tegyen lehetővé a felhasználóval a hagyományos modellhez képest
Milyen előnyöket hoz az AJAX?
Az AJAX előnyei a következők: Az internetes alkalmazások használhatóságának és ergonómiájának növelése, a kívánt hatás eléréséhez szükséges képernyők és lépések számának csökkentése, csak a szükséges adatok letöltése, az egész oldal frissítésének hiánya, gyorsabb felület biztosítása.
Hogyan működik az AJAX LiveAgent-ben?
Az AJAX-nak köszönhetően többek között az ügyfélszolgálatosok hatékonyan és dinamikusan működhetnek. A weboldal nem pazarolja az időt a teljes betöltéssel, és csak azokat az elemeket frissítik, amelyek megkövetelik.
A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver nagy skálázási képességekkel rendelkezik, amely segíti a magasabb bevétel elérését. Könnyen integrálható a Facebook üzenetekkel, és a jegyátvitel és a belső megjegyzések is jól működnek. Az ügyfélkapcsolatok erősítése érdekében az ügyfélszolgálati szoftvereket használják. A LiveAgent ügynökeinek teljesítménye jelentések alapján nyomon követhető, és alternatívaként is szolgál más hasonló szoftverekhez.