Mi az az audit napló?
Kövesse nyomon a fiókot és a felhasználók, valamint az ügyfél képviseleti munkatársak által végrehajtott változásokat. Az audit napló nagyszerű szolgáltatás, amely lehetővé teszi ezt az Ön számára. Ez időrendi nyilvántartás. A tevékenységek ezen okirati bizonyítéka automatikusan követi a következőket: a felhasználó bejelentkezését, a felhasználó jegy-megtekintéseit, a megváltozott címkéket, a felhasználó által elhagyott jegyet, a jegy rangsorolását, a jegy hangüzenetét, a jegyet átadhatja és még sok más. A LiveAgentben használhatja az audit napló egyéni szűrőjét, amely csak egy bizonyos tevékenységet vagy kiválasztott ügyfélképviseletet jelenít meg.
Tudjon meg többet az Audit naplóról a LiveAgentben.

GYIK
Mi az az audit napló?
Az audit napló, más néven audit nyomvonal az események és változások nyilvántartása. Általában ezek egy cselekménysorozathoz vagy egy meghatározott tevékenységhez kapcsolódó események. Ez lehetővé teszi az ügynökök által végrehajtott módosítások nyomon követését egy adott jegynél
Ki adhat ki audit naplókat?
Az audit naplót bármely ügynök kiállíthatja, aki az ügyfeleket kiszolgálja. Ez lehetővé teszi, hogy nyomon kövesse az ügyfelekkel kapcsolatos konkrét vagy végrehajtott műveleteket.
Hogyan tekinthetőek meg az audit naplók a LiveAgent irányítópultján?
Ahhoz, hogy megtekintse az audit naplókat a LiveAgent paneljén, kattintson a ’Konfigurációk’-ra, majd az ’Eszközök’ végül válassza ki az ’Audit napló’ lehetőséget.
Szakértői megjegyzés
Az audit napló fontos eszköz a vállalati adatvédelem és a GDPR követelmények teljesítése szempontjából.

Általános Adatvédelmi Rendelet
A LiveAgent help desk szoftver több csatornán keresztül segíti az ügyfélszolgálatot. Többnyelvű támogatást, elemzéseket és mobilalkalmazást kínál. Partnerprogramja jutalékot biztosít.
Képviselők keresztmunkájának felismerése
LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely funkciókat és integrációt kínál. A proaktív chat és IVR technológia segíti az ügyfélfogalmat.
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.
Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?
A LiveAgent szoftver egyszerű használatot és jó ár-érték arányt kínál ügyfélszolgálati és értékesítési folyamatok kezelésére. Kommunikáció és támogatás több csatornán.