Mi az az audit napló?
Kövesse nyomon a fiókot és a felhasználók, valamint az ügyfél képviseleti munkatársak által végrehajtott változásokat. Az audit napló nagyszerű szolgáltatás, amely lehetővé teszi ezt az Ön számára. Ez időrendi nyilvántartás. A tevékenységek ezen okirati bizonyítéka automatikusan követi a következőket: a felhasználó bejelentkezését, a felhasználó jegy-megtekintéseit, a megváltozott címkéket, a felhasználó által elhagyott jegyet, a jegy rangsorolását, a jegy hangüzenetét, a jegyet átadhatja és még sok más. A LiveAgentben használhatja az audit napló egyéni szűrőjét, amely csak egy bizonyos tevékenységet vagy kiválasztott ügyfélképviseletet jelenít meg.
Tudjon meg többet az Audit naplóról a LiveAgentben.

GYIK
Mi az az audit napló?
Az audit napló, más néven audit nyomvonal az események és változások nyilvántartása. Általában ezek egy cselekménysorozathoz vagy egy meghatározott tevékenységhez kapcsolódó események. Ez lehetővé teszi az ügynökök által végrehajtott módosítások nyomon követését egy adott jegynél
Ki adhat ki audit naplókat?
Az audit naplót bármely ügynök kiállíthatja, aki az ügyfeleket kiszolgálja. Ez lehetővé teszi, hogy nyomon kövesse az ügyfelekkel kapcsolatos konkrét vagy végrehajtott műveleteket.
Hogyan tekinthetőek meg az audit naplók a LiveAgent irányítópultján?
Ahhoz, hogy megtekintse az audit naplókat a LiveAgent paneljén, kattintson a ’Konfigurációk’-ra, majd az ’Eszközök’ végül válassza ki az ’Audit napló’ lehetőséget.
Expert note
Az audit napló fontos eszköz a vállalati adatvédelem és a GDPR követelmények teljesítése szempontjából.

A cikkeknek fókuszáltaknak, felhasználó-központúaknak, széleskörűeknek, jól felépítetteknek, jól megírtaknak és vizuálisan vonzóknak kell lenniük, mert a tudásbázisok értékes információkat nyújtanak a vevőknek és a jövőbeli ügyfeleknek. Az automatikus tárcsázó szoftverek segítenek növelni az ügyintézői termelékenységet, csökkenteni az ügynök várakozási idejét és hatékonyabbá tenni az értékesítési folyamatokat. A szcenárió automatizáció lehetővé teszi bizonyos szcenáriók automatizálását a szabályok végrehajtása alapján. Az IT jegykezelési rendszer megkönnyíti a segítségnyújtást a vevőknek és rendszerezettebbé teszi az ügyfélszolgálatosok munkáját.
Ügyfélszolgálati audit ellenőrzőlista
Az ügyfélszolgálat javítása érdekében javasolják az első válaszidő javítását, a Net Promoter Score (NPS) és az átlagos megoldási idő (ART) nyomon követését, valamint az átlagos konverziós arány növelését. Az ügyfélszolgálati audit során értékelni kell a minőséget, meghatározni a hiányosságokat és az ügyfélszolgálati ügynököket képezni kell. Az ügyfélszolgálati teljesítménymutatók közé tartozik az ügyfél-elégedettségi mutató, az első válaszidő, az NPS, az ART és az átlagos konverziós arány. Az ügyfelek elégedettségét a visszajelzések, a vásárlói felmérések és az online platformok áttekintése segítségével lehet értékelni.
A Tevékenységnapló rendszer segít az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelésében és bármilyen méretű vállalkozás számára előnyös lehet. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver lehetővé teszi a cégprofilok és kapcsolati információk tárolását, nincs beállítási díj és 24/7 ügyfélszolgálat érhető el. A jegykezelő rendszer automatizálja a támogatási feladatokat és hivatalos nyilvántartás az ügyféltámogatási igényről. Az ingyenes próbaverzió kipróbálható 14 napig.
Ismerje meg ügyfeleit ellenőrzőlista
A vállalat érintettjeinek megismerése segíthet megérteni a döntéshozatali folyamatot és a vállalati kultúrát. A vállalat partnereiről, igazgatóiról és tulajdonosairól érdemes listát készíteni, és kutatást végezni a hátterükről, érdeklődési körükről és a vállalattal kapcsolatos céljaikról. A tanúsítványok segítenek megérteni a vállalat felépítését és működését, és legegyszerűbb módja azok megszerzésének, ha magától a cégtől kéri le azokat.