Ingyenes próba

Audit napló

Mi az az audit napló?

Kövesse nyomon a fiókot és a felhasználók, valamint az ügyfél képviseleti munkatársak által végrehajtott változásokat. Az audit napló nagyszerű szolgáltatás, amely lehetővé teszi ezt az Ön számára. Ez időrendi nyilvántartás. A tevékenységek ezen okirati bizonyítéka automatikusan követi a következőket: a felhasználó bejelentkezését, a felhasználó jegy-megtekintéseit, a megváltozott címkéket, a felhasználó által elhagyott jegyet, a jegy rangsorolását, a jegy hangüzenetét, a jegyet átadhatja és még sok más. A LiveAgentben használhatja az audit napló egyéni szűrőjét, amely csak egy bizonyos tevékenységet vagy kiválasztott ügyfélképviseletet jelenít meg.

Tudjon meg többet az Audit naplóról a LiveAgentben.

Audit napló
<![CDATA[]]>

GYIK

Mi az az audit napló?

Az audit napló, más néven audit nyomvonal az események és változások nyilvántartása. Általában ezek egy cselekménysorozathoz vagy egy meghatározott tevékenységhez kapcsolódó események. Ez lehetővé teszi az ügynökök által végrehajtott módosítások nyomon követését egy adott jegynél

Ki adhat ki audit naplókat?

Az audit naplót bármely ügynök kiállíthatja, aki az ügyfeleket kiszolgálja. Ez lehetővé teszi, hogy nyomon kövesse az ügyfelekkel kapcsolatos konkrét vagy végrehajtott műveleteket.

Hogyan tekinthetőek meg az audit naplók a LiveAgent irányítópultján?

Ahhoz, hogy megtekintse az audit naplókat a LiveAgent paneljén, kattintson a ’Konfigurációk’-ra, majd az ’Eszközök’ végül válassza ki az ’Audit napló’ lehetőséget.

Vissza a szójegyzékhez

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..