Mi az integráció?
Integrálja a weboldalát, más applikációkkal egyetemben és bővítse az üzletét! Válasszon az alkalmazások, eszközök, beépített modulok széles skálájából! E-mail marketing, számlázás menedzselés, CSM, CRM, projekt menedzselés, kollaborálási, migrációs eszközök. Minden, amire ügyfeleinek szüksége lehet!
Nézze meg a LiveAgent integrációit, beépített moduljait és Applikációit!
Expert note
Az integrációk lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy összekapcsolják különböző alkalmazásaikat és hatékonyabbá tegyék az ügyfélszolgálatot.

Az integrációk kínálása lehet a különbség a nyereség és az ügyfelek megtartása között, így fontos a könnyen beküldhető integrációs kérelem sablonok használata. A LiveAgent helpdesk szoftvere hatékonyan javítja a forex üzleti tevékenységet, az Apptivo tudásbázis ár-érték arányban jó megoldást kínál, míg a Kavkom megfizethető IVR szoftverként jól végzi az alapfeladatokat. Azonban az utóbbi hiányzik néhány funkció, mint a többszintű IVR lehetőség.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent szoftver több nagyobb céggel, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem dolgozik együtt. Az ügyfélszolgálati szoftver teljes mértékben testreszabható. Az alkalmazás segít az ügyfélélmény javításában és a bevétel növelésében. A LiveAgent az ügyfélszolgálatban segít, és a kormányzati szervezetek között is népszerű. Ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre.
Helpdesk szoftver a Divatipar számára
A LiveAgent egy közösségi médiát támogató help desk szoftver, amely az összes ügyfél-interakciót egy helyre rendezi, ezzel egyszerűbbé téve az ügyfélszolgálatot és segítve a cégeket a legfontosabb üzleti feladatokra összpontosítani. A szoftver egy ingyenes próbaidőszakot kínál, rengeteg integrációval rendelkezik, és a vásárlói elégedettség szempontjából az egyik legjobb szoftvernek számít. A LiveAgent demóját, árazását és további információit a weboldalukon találhatóak meg.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos hasznos funkcióval rendelkezik, beleértve a cégprofilok, a Help Desk névjegyek és a privát jegyzetek lehetőségét. A cégprofilok létrehozása egyszerű, és a cégspecifikus mezők hozzáadása is megoldott. A Help Desk névjegyek alapinformációkat tárolnak az ügyfelekről, feltüntetve nevüket, e-mail címüket és telefonszámukat. Az egyéni kapcsolattartó mezők lehetővé teszik az egyéb személyes adatok tárolását is. Az alapos ügyfélprofilok segítenek a hatékonyabb és jobb szolgáltatásnyújtásban.