Customer service is the way that an organization deals with customers before, during, and after a sale, and the activities involved in dealing with customers.
Mit jelent a kiváló ügyfélszolgálat?
A kiváló ügyfélszolgálat biztosításának sokféle módja van. Elengedhetetlen az ügyfél kérdéseire a lehető leggyorsabban válaszolni. A cégnek nemcsak az értékesítésre kell összpontosítania, de a hűséges és hosszú távú kapcsolatok kiépítésére is. Az ügyfélszolgálat képviselőinek gondosan meg kell hallgatniuk az ügyfeleket, és segítőkésznek kell lenniük. Fenn kell tartaniuk az ügyfelek elégedettségét. Ez kulcsfontosságú. Az ügyfélszolgálat képviselőit képezni is kell. Fejleszteniük kell képességeiket és tudásukat.

Mi a 10 legjobb módszer a kiváló ügyfélszolgálat biztosítására?
- Kérjen elnézést és köszönje meg a hallottakat
- Hallgassa meg az ügyfelet
- Ösztönözze a visszajelzéseket és cselekedjen azok alapján
- Gazdálkodjon hatékonyan az idővel
- Legyen empatikus
- Ismerje fel az ügyfelek különböző típusait
- Válaszoljon élő chatben
- Gyűjtse össze és hasznosítsa az ügyfelek adatait
- Kerülje a zsargont
- Képezze az ügyfélszolgálati képviselőket
Hogyan javíthatja ügyfélszolgálata tevékenységét ügyfélszolgálati szoftver segítségével?
A fent említett módszerek mellett minden vállalat rendelkezésére áll egy igen hatásos fejlesztés. Az olyan ügyfélszolgálati szoftver, mint a LiveAgent használata javítja mindennapi ügyfélszolgálati tevékenysége minősőgét.
A LiveAgent hatékony környezetet teremt mind képviselői, mind ügyfelei számára. Az összes platformról összegyűjti az adatokat, és egy felületen jeleníti meg őket. Segít megtartani az ügyfeleket, növeli a vevői elégedettséget és a vállalat bevételeit is.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.
Milyen vállalatoknak biztosítanak nagyszerű ügyfélszolgálatot?
Google
Chick-fil-A
Ikea
Amazon
Hogyan biztosítanak ezek a márkák kiváló ügyfélszolgálatot?
Ahogy látható, ezek a cégek különböző iparágakban tevékenykednek. Mégis, mindannyian kiváló ügyfélszolgálatra törekszenek. Vessünk egy pillantást rájuk, és inspirálódjunk általuk.
A Google kivételes alkalmazotti juttatásokat biztosít az Egyesült Államokban. Például ingyenes étkezés a munkahelyen, munkahelyi orvosi ellátás, a háziállatokat be lehet vinni munkába, stb. Ez alacsony feszültségű környezetet teremt, aminek következményeképp az ügyfélszolgálati képviselők egyszerre lehetnek kreatívabbak és produktívabbak.
A Chick-fil-A egy jól ismert gyorsétteremlánc. Hogyan biztosítanak nagyszerű ügyfélszolgálatot? A vállalat egyszerűen érti, hogy először az alkalmazottaikba kell befektetniük. Az alkalmazottak képzésének óriási lehet a hatása. A vásárlók a Chick-fil-A ügyfélszolgálatát értékelték a legudvariasabbnak. Így tudott az udvariasság által a Chick-fil-A versenyelőnyre szert tenni.
Az IKEA az élményre és annak megteremtésére összpontosít. Az IKEA mindig törekszik a vásárlói élmény javítására. Nézzük meg a következő példát. A családja bútort vásárol. Ha kisgyerekei vannak, az IKEA lehetővé teszi számukra, hogy vásárlás ideje alatt a játszótéren játsszanak. A vásárlás befejezése után egyszerűen felveheti a gyerekeket, és az épületen belül kellemesen étkezhet családjával. Ez a kényelem az, ami végül a nagyszerű vásárlói élményt hozza létre, ami nagy részben hozzájárul a vállalat ügyfélszolgálata iránti általános elégedettségének.
Végül, de nem utolsósorban nézzük meg az Amazon-t. Mi eredményezi az Amazon ügyfélszolgálatának magas értékelését? Gondoljon arra, amikor az Amazon-tól vásárolt terméket vissza kellett küldenie. Nagy az esélye, hogy a folyamat meglehetősen gyors és egyszerű volt. Ez azon sok szempont egyike, amelyben az Amazon ügyfélszolgálata kiemelkedő.
<![CDATA[]]>GYIK
Mit jelent az ügyfélszolgálat?
Az ügyfélszolgálat közvetlen kapcsolat az ügyfél és a vállalat azon képviselője között, akivel az ügyfél felvette a kapcsolatot. Az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú tényező a kapcsolatok és a márkaimázs kialakításában.
Hogyan lehet kiváló ügyfélszolgálatot biztosítani?
Sokféleképpen javíthatja vállalkozása ügyfélszolgálatának minőségét. Győződjön meg arról, hogy részletes ismeretekkel rendelkezik az Ön által kínált termékekről és szolgáltatásokról. Meg kell hallgatnia az ügyfeleket, és ki kell kérni véleményüket. Nem árt emlékezni a barátságos nyelvre és kommunikációs formára. Gondoskodjon róla, hogy csapata a lehető leghamarabb tudjon válaszolni bármelyik ügyfélnek, hozza ki a lehető legtöbbet a visszajelzésekből, hogy javítsa az ügyfélélményt és erős kapcsolatot építsen ki ügyfeleivel – mindez meg fog térülni!
Melyek az általános ügyfélszolgálati hibák?
Az ügyfélszolgálatban előfordulhatnak olyan hibák, amelyek nagyban befolyásolják a vásárlói élményt, és végül a vállalat profitjának jelentős csökkenését eredményezik. Az egyik leggyakoribb ügyfélszolgálati hiba a kompetencia hiánya az ügyfélszolgálatért felelős csapatban. A képviselők proaktivitásának hiánya az ügyfelek igényeinek kielégítésében gyakran az ügyfélszolgálati folyamatok legsúlyosabb hibájának bizonyul. Ha az ügyfelek nem tudnak gyorsan kapcsolatba lépni a céggel és nem kapnak gyors támogatást (bármelyik csatornán), akkor ez egy újabb figyelmeztető jel az ügyfélszolgálat számára. Szintén több kárt okozhat, mint hasznot, ha nem hallgatja meg az ügyfeleket, nem teljesíti az ígéreteit és cserben hagyja őket. Ha az ügyfélszolgálat nem tud pozitív tapasztalatokra építeni, akkor az ügyfélszolgálati csapatnak nehéz figyelemmel kísérnie az ügyfélszolgálaton belüli folyamatokat, ami alacsony vásárlói elégedettséget eredményezhet.
Expert note
A kiváló ügyfélszolgálat lényege az, hogy az ügyfél kérdéseire a lehető leghamarabb választ kapjon, és a cég a hosszú távú, hűséges kapcsolatokra összpontosítson.

Az ügyfélszolgálaton belül az ügyfélképviselők kulcsfontosságú szerepet játszanak, hiszen ők a vállalat hangja és kommunikációs képességeik létfontosságúak. Az ügyfélszolgálat és az ügyfélkapcsolat azonban kulcsfontosságúak a kapcsolatok és a márkaimázs építésében. Az automatizálás és az ügyfélszolgálati szoftverek segítenek jobban kapcsolatot teremteni az ügyfelekkel. Az ügyfélközpontú marketing stratégia fontos az ügyfelek elvárásainak kielégítéséhez. A LiveAgent lehetővé teszi a kivételes támogatást az ingyenes próbaidőszaka során. Az email és a telefon széles körben használt ügyfélszolgálati csatornák között. Az ügyfélportál / önálló megoldások alkalmazása, mint például a LiveAgent, fontos. Az online jelenlét és a közösségi média használata fontos az ügyfélszolgálat és a visszajelzések hatékonyabb kezelése érdekében.
A LiveAgent cég ügyfélszolgálati szoftvereket kínál, amelyekre érdemes beruházni, ha megérti a vásárlói preferenciákat és viselkedésüket. A szoftver számos funkcióval és integrációval rendelkezik, valamint a vállalatnak is van partnere és blogja. Az oldal számos helyen felhívja a figyelmet a demó kérésére és az hírlevélre való feliratkozásra. A cég jelentős érdeklődésre számíthat.
Az ügyfélszolgálati élmény nagyon fontos a márkalojalitás választásánál. A vállalatoknak a legjobb eszközökkel kell rendelkezniük, hogy elérjék ezt az elvárást, és az ügyfélszolgálati szoftverek használata ebben nagy segítség lehet. Ezek a digitális eszközök segítenek a vállalatoknak kezelni az ügyfelek kérelmeit és megbeszélni az esetleges problémákat. A legtöbb ügyfélszolgálati rendszer szíve a jegykezelő rendszer, ami átkonvertálja az ügyfelek közösségi média posztját, telefonhívását, emailjét és chat üzeneteit különálló jegyekké.