Mi a nettó promóter pontszám?
A nettó promóter pontszám (nps) olyan statisztika, amely jelzi az ügyfél hűségét. Megmutatja, mennyire valószínű, hogy az ügyfél ajánlja szolgáltatásait vagy termékeit. Segít felfedezni azokat az ügyfeleket is, akik hajlamosak a lemorzsolódásra.
A Nettó Promóter Pontszám elemzés általában egy sor kérdést tartalmaz, hogy azonosítsa az ügyfelek viselkedésének okait, függetlenül attól, hogy aktívan reklámozzák-e a termékeit, vagy kevésbé érdekeltek.
Frequently asked questions
Mi az a Net Promoter Score (NPS)?
A Net Promoter Score (NPS) egy mutató, amely az adott vállalat vásárlói hűségét értékeli. Ez a fogyasztói bizalom alternatív mérőszáma. A Bain & Vállalat felmérése szerint az NPS növelheti a vállalat jövedelmét.
Hogyan számolja ki az NPS-t?
Az NPS kiszámításához vonja le a kritikusok százalékát a promóterek százalékából. Tehát például, ha a válaszadók 50%-a promóter volt, 20%-a pedig kritikus, akkor az NPS eredménye 30%. Minél nagyobb a százalékos arány, annál jobb a vállalkozása számára.
Mérheti az NPS-t a LiveAgentben?
A NetA promóter pontszámát a LiveAgent segítségével mérheti. Felhasználóként hozzáférhet a felmérések elvégzéséhez és az ügyfelek elégedettségének méréséhez szükséges összes eszközhöz. A LiveAgent integrációt kínál a Nicereply-al. Ez egy teljesen testreszabható ügyfél-elégedettségi felmérés. Számos módszert kínál a felmérések elosztására az ügyfelek számára.