A nettó promóter pontszám (nps) olyan statisztika, amely jelzi az ügyfél hűségét. Megmutatja, mennyire valószínű, hogy az ügyfél ajánlja szolgáltatásait vagy termékeit. Segít felfedezni azokat az ügyfeleket is, akik hajlamosak a lemorzsolódásra.
A Nettó Promóter Pontszám elemzés általában egy sor kérdést tartalmaz, hogy azonosítsa az ügyfelek viselkedésének okait, függetlenül attól, hogy aktívan reklámozzák-e a termékeit, vagy kevésbé érdekeltek.
Vissza a szójegyzékhezLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..