Panaszok

Mik a Panaszok

A panasz olyan üzenet, vagy értesítés, amiben az ügyfelek elégedetlenségüket fejezik ki. Akkor történik, ha az ügyfelek elvárásai nem teljesülnek, vagy valamilyen problémájuk van egy termékkel, vagy szolgáltatással.

Ezeknek az ügyfeleknek a kártérítés, ajándék, vagy visszajelzés lehet a megoldás. A panaszok nem tesznek jót a cégnek, másrészt viszont segítenek az ügyfélképviselőknek, vezetőknek a jobb szolgáltatás nyújtásban.

Ha egy ügyfél panaszt tesz közzé Facebook oldalán, mindent nyomon követhet a LiveAgentben, és pillanatok alatt válaszolhat rá.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.