Mi a Szcenárió automatizáció?
A szcenárió automatizáció egy folyamat, ami szorosan kötve van a Szabályok végrehajtásához bizonyos körülmények alapján. Egy szabály aktiválásával automatizálhat bizonyos szcenáriókat, pl. amikor egy jegy a “számla” kulcsszavat tartalmazza, egy szabály szcenárió alapján automatikusan felcímkézheti a “Számla” címkével és átszállíthatja a számlázó részleghez. (Több száz lehetséges variáció van.)
Az ügyfélszolgálati csapat a vásárlói elégedettséget és hűséget erősíti, és a játékosítás motiválja őket. A vásárlói centrikusság fontos a vállalkozások sikeréhez, és az utolsó esély e-mail sablonok hasznosak lehetnek az értékesítésben. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver megoldást kínál a fejlődéshez.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, ami lehetővé teszi az élő chat integrálását a CRM rendszerrel, hogy a csapat kényelmesebben dolgozhasson. Az oldalon számos információ található a demó, árazás, funkciók, integrációk, partnerprogram, és támogatás témakörökről. A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről a hírlevélre való feliratkozással lehet értesülni. A szoftver támogatja a VoIP telefonrendszereket, az önkielégítő szoftvereket, a bejövő híváskezelőket, a panaszkezelési rendszereket és az ügyfélportálok kezelését.