Mi a Szcenárió automatizáció?
A szcenárió automatizáció egy folyamat, ami szorosan kötve van a Szabályok végrehajtásához bizonyos körülmények alapján. Egy szabály aktiválásával automatizálhat bizonyos szcenáriókat, pl. amikor egy jegy a “számla” kulcsszavat tartalmazza, egy szabály szcenárió alapján automatikusan felcímkézheti a “Számla” címkével és átszállíthatja a számlázó részleghez. (Több száz lehetséges variáció van.)
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
Képviselők keresztmunkájának felismerése
LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely funkciókat és integrációt kínál. A proaktív chat és IVR technológia segíti az ügyfélfogalmat.
AI: A gépi tanulás szerepe az ügyfélélményben
A vállalkozásoknak nagy kihívást jelent az ügyfélszolgálat. A LiveAgent segítséget nyújt több csatornán és funkcióval a vásárlói felismerés és készségek növeléséhez. Hasznos lehet az SLA-k beépítése, dedikált ügyfélszolgálati csoportok kialakítása, és az alkalmazotti kapacitás megerősítése. Az adatközpontú ügyfélszolgálatot elvárják a fogyasztók, még úgy is, hogy a hosszú várakozási idők és a non-stop ügyfélszolgálat kihívást jelenthetnek a vállalkozásoknak.