Ügyfélszolgálati Szoftver

Mi az Ügyfélszolgálati szoftver?

Az ügyfélszolgálati szoftver egy olyan szoftver, amit lehet használni kommunikációra, egy ügyfél támogatás analizálására és jelentések készítésére. Minden interakció a vállalat és az ügyfél között, a weboldal látogatók vagy a biznisz partnerek jegyekként vannak eltárolva. Minden alkalommal, amikor valaki új lép önnel kapcsolatba, az ügyfélszolgálati szoftver készít egy új kontaktot.

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver tartalmaz még egy jegy menedzsmentet, integrációkat, az ügyfélportál készítésének képességét, élő chatet és sok más funkciót. Tud készíteni egy jelentést vagy statisztikát ügyfél támogatásáról és a vásárlói elégedettségről.

Ügyfélszolgálati Szoftver
Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.