Mi az Ügyfélszolgálati szoftver?
Customer service software is software that can be used for communication, analyzing customer support, and making reports. Every interaction between a company and customers, website visitors, or business partners is stored in tickets. Every time, when someone new contacts you, customer service software creates a new contact. Customers or web visitors can submit tickets via email, live chat, chatbot, web form, and the customer support ticketing software will automatically assign the ticket to the appropriate agent or department.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver tartalmaz még egy jegy menedzsmentet, integrációkat, az ügyfélportál készítésének képességét, élő chatet és sok más funkciót. Tud készíteni egy jelentést vagy statisztikát ügyfél támogatásáról és a vásárlói elégedettségről.
Frequently Asked Questions
What is customer service software?
Customer service software is software that allows you to manage, organize and track customer requests. We have access to everything in one place. It consolidates problems, conversations, and also links them to specific customer records. The main function is the ticket system, which transforms all customer messages into tickets and in this form routes them to agents.
What are the types of customer service software?
We can distinguish three main types of customer service software: HelpDesk Software, CRM Software, LiveChat Software. HelpDesk Software is a software responsible for receiving requests from users and controlling their solution, which is the so-called single point of contact. CRM Software is software that allows you to manage customer relationships. LiveChat Software, on the other hand, is software that allows you to handle live chat.
How to choose the best customer service software?
To choose the best customer support software, you need to consider that it helps you with most (if not all) customer service processes. It should have access to all the communication channels you need, i.e. e-mails, telephones or social media. Live chat is an extremely important feature. Also pay attention to creating analyzes and reports that will allow you to improve customer service.
Expert’s note
Az Ügyfélszolgálati szoftver lehetővé teszi a cég és az ügyfelek közötti kommunikáció, az ügyfélkapcsolatok kezelését és a jelentések készítését. Fontos eleme a jegyrendszer, amely automatikusan kiosztja a bejövő ügyféltámogatási kérelmeket.
A 25 legjobb ügyfél visszajelző szoftver
Készíthet vizuálisan vonzó kérdőíveket színekkel, képekkel és betűtípusokkal. A felhasználók pillanatbeli visszajelzéseket gyűjthetnek minden csatornán keresztül, és gyorsan felismerhetik a trendeket. Az árazás éves alapon történik, és az alapvető funkciók minden tervben elérhetőek. A szolgáltatások árai változóak, így érdemes kapcsolatba lépni a szolgáltatóval az egyéni ajánlatért. A Usersnap lehetőséget biztosít a visszajelző gomb vagy widget elhelyezésére az üzlet weboldalán.
A legjobb contact center szoftver
A kontakt központok számos funkcióval rendelkeznek, mint például IVR, chatbot, hívásrögzítés, stb. Különböző cégeknek megfelelő árképzésű és testreszabható megoldásokat kínálnak. Az árak havonta 1 és 150 dollár között mozognak.
Az ügyfélszolgálaton belül az ügyfélképviselők kulcsfontosságú szerepet játszanak, hiszen ők a vállalat hangja és kommunikációs képességeik létfontosságúak. Az ügyfélszolgálat és az ügyfélkapcsolat azonban kulcsfontosságúak a kapcsolatok és a márkaimázs építésében. Az automatizálás és az ügyfélszolgálati szoftverek segítenek jobban kapcsolatot teremteni az ügyfelekkel. Az ügyfélközpontú marketing stratégia fontos az ügyfelek elvárásainak kielégítéséhez. A LiveAgent lehetővé teszi a kivételes támogatást az ingyenes próbaidőszaka során. Az email és a telefon széles körben használt ügyfélszolgálati csatornák között. Az ügyfélportál / önálló megoldások alkalmazása, mint például a LiveAgent, fontos. Az online jelenlét és a közösségi média használata fontos az ügyfélszolgálat és a visszajelzések hatékonyabb kezelése érdekében.