Az ügyfélszolgálati szoftver egy olyan szoftver, amit lehet használni kommunikációra, egy ügyfél támogatás analizálására és jelentések készítésére. Minden interakció a vállalat és az ügyfél között, a weboldal látogatók vagy a biznisz partnerek jegyekként vannak eltárolva. Minden alkalommal, amikor valaki új lép önnel kapcsolatba, az ügyfélszolgálati szoftver készít egy új kontaktot.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver tartalmaz még egy jegy menedzsmentet, integrációkat, az ügyfélportál készítésének képességét, élő chatet és sok más funkciót. Tud készíteni egy jelentést vagy statisztikát ügyfél támogatásáról és a vásárlói elégedettségről.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..