Küzd a jó szolgáltatás nyújtásával a a COVID alatt?

Állítsa be a távmunka szoftvert, és azonnal kezdje látni az eredményeket.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Play Wow button
Tour

A kiváló vásárlói szolgáltatás biztosítása a koronavírus idején az alkalmazottai biztonságosan tartása mellett kihívást jelenthet. A legfontosabb dolog amit tehet, hogy nyugodt marad, szervezett és gondolkodjon a megszokottól eltérően. Ha szüksége van pár tippre, hogy hogyan maradjon működésben vállalata ezekben az időkben, olvasson tovább.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Ügyfélszolgálat a koronavírus idején

man swiping on tablet standing

Mi az a Koronavírus?

A COVID-19 egy új koronavírus, ami Kínából emelkedett ki 2019 Decemberében. A COVID-19 személyről személyre terjed levegőn keresztül. Tünetei a köhögés, láz és a nehéz levegővétel. Néhány esetben a vírus halálosnak bizonyult, a legnagyobb veszélyben az idősek és a szív- és érrendszeri, légzőszervi problémákkal küzdőek vannak.

A legjobb út, hogy megelőzze a vírus elkapását, hogy maradjon távol a többiektől, mosson kezet gyakran, takarja el a köhögést és a tüsszentést zsebkendővel és próbálja meg nem megérinteni szemét, orrát és száját.

Hogyan hat a vállalatokra?

A koronavírus már hatással volt a globális környezetre. A tőzsdepiac megzuhant, az utazást megtiltották és a karantént erőltették, az üzletek teljesen ki lettek fosztva bizonyos területeken a pánik miatt.

A megelőzés érdekében sok európai kormány elrendelte a nem szükséges vállalatok (a gyógyszertárakon, élelmiszerboltokon, postán és az orvosi rendelőkön kívül) leállását.

affect on business

Hogyan készítse fel vállalatát a Koronavírusra?

go remote

Megértjük, hogy nem minden munkát lehet távmunkában végezni. Habár, ha ön e-kereskedelemben vagy SaaS vállalatnál dolgozik, biztosíthatjuk, hogy sok mindent tehet otthonról. Az ügyfélszolgálati ügynökök, fejlesztők, értékesítők és a marketingesek folytathatják munkájukat otthon a számítógépükön. Így semmi nem fog változni, ameddig alkalmazottai jó erkölcsűek és motiváltak maradnak.

offer compensations

Ajánljon kompenzálást és kompromisszumot

Ha nem tudja kiszállítani a termékeit vagy szolgáltatásait (például ha ön egy légitársaságnál van, és az utazás meg lett tiltva), ajánljon vásárlóinak egy kompenzálási kompromisszumot. Például, ha nem tud visszafizetést végezni, ajánljon vásárlóinak krediteket. A krediteknek egyenértékűnek kell lennie az eredeti vásárlásuk árával, amit a jövőben felhasználhatnak.

Ha így kezeli a dolgokat, vásárlói megértőbbek, kevésbé frusztráltak és hajlamosabbak lesznek továbbra is vásárolni magától a jövőben.

mitigate losses

Enyhítse a veszteséget

Ezekben az időkben fontos a veszteségek enyhítése. Fókuszáljon arra, ami jelenleg működik. Hagyja, hogy az emberek új profitáló projekteken gondolkozzanak, vágja el a vállalat profitját, hogy alkalmazottai pénzügyileg stabilak és biztonságosak legyenek vagy ajánljon csomagokat és feliratkozásokat, ami kevesebb bevétellel jár hosszú távon, viszont megakadályozza a mai cash flow problémákat. Ideje gondolkozni és higgadt maradni.

man with beard holding pencil

Végezze el a munkát, amire sohasem volt ideje

Fókuszáljon azokra a dolgokra, amikre soha nem volt ideje. Talán itt az ideje egy teljes honlap újratervezésnek. Vagy talán ideje újrakezdeni a blogját. Legyen kreatív, mindig van helye a fejlődésnek.

Ügyfélszolgálati iparokra mért hatás

Visszafizetés mindenhol

Amikor a megszakításokkal és a visszafizetéssel foglalkozik, fontos, hogy fontolóra vegye az emberi nézőpontot a vállalkozására tekintve és maradjon rugalmas, megértő vásárlói felé.

Túlterhelt chatek/telefonok

Navigáljon keresztül a hosszú hívás és chat várólistán okos hívásátirányítással, IVR-el vagy elő-chat nyomtatványokkal. Adja meg az időt és a helyet ügynökeinek, hogy szervezettek legyenek és minden vásárlói kérelmek hatékonyan tudjanak megválaszolni.

Smiley face icon

Csökkentett vásárlói elégedettség

Maradjon motivált és értse meg, hogy a jelenlegi vásárlói elégedettségének csökkenése csak ideiglenes. Próbáljon új módszereken gondolkozni, hogy kapcsolatba léphessen vásárlóival, ami a negatív tapasztalatot pozitívvá változtathatja.

get inspired

Inspirálódjon

Inspirálódjon a Martinusból, egy szlovák könyvesboltból, ami folytatja az ügyfélszolgálat biztosítását online. Az ügyfélszolgálati ügynökök készen állnak könyvválasztási tanácsokat adni vásárlóiknak video chaten keresztül. Aranyos, hatékony és emlékezetes.

Igazítsa erőforrásait

Mivel a jegyek mennyisége magas és csak növekszik, fontos, hogy újraossza alkalmazottait ügyfélszolgálati csapattá. Még ha az újraosztott alkalmazottak nem is rendelkeznek elegendő termékismerettel és az azt körülvevő technikai jegyekkel, hozzájuk rendelhet “kezdő” jegyeket, amik egyszerű kérdéseket tartalmaz, mint például “Hogyan tudom visszaállítani jelszavam?” vagy “Hogyan tudom fejleszteni feliratkozásom?”

Ebben az esetben, a több ismerettel rendelkező támogató alkalmazottai jobban fókuszálhatnak a magasabb komplexitással és fontossággal rendelkező jegyekre. Ez egy win-win szituáció, mivel nem várakoztatja meg a vásárlóit és hasznosíthatja az elérhető munkaerőt elbocsátás vagy felvevés nélkül.

adjust resources
adjust shifts

Igazítsa az ügynökök műszakát

Ha a jegy mennyisége extrém magas, fontos, hogy beállítsa ügynökei műszakait, így az ügyfélszolgálata 0-24 elérhető lesz. Ha nem tudja beigazítani ügynökei műszakait, gondolkozzon módokon, miként tudná biztosítani vásárlói számára a támogatást, amikor maga nem elérhető. Gondoljon tudás bázisokra, fórumokra, hogyan-cikkekre, offline chatekre, YouTube tartalmakra — mindenre ami hasznosítja vásárlóit az önkiszolgálásra.

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegykezelést és az automatizációt, ami kivételes támogatást fog nyújtani vásárlóinknak.

black Slido logo

Növelje az elérhető ügynököket

Ha van lehetősége ideiglenes távmunkát végző ügyfélszolgálati ügynököt alkalmaznia, akkor mindenképpen tegye meg. Mivel egy pár ember talán el lett bocsájtva, vagy kemény pénzügyi helyzettel küzd, így ez a pozíció jövedelmező lehet sokak számára.

increase availability
canned messages

Készítsen gyakori kérdéseket

A gyakori kérdések készítése és bizonyos email válaszok automatizálása egy nagyszerű út a gyors jegymegoldásokra. Például a gyakori kérdések automatikusan küldhetőek bárkinek, aki visszatérítést kér. Az üzenetnek előre elkészített szövegnek kell lennie, ami végigvezeti a vásárlót a folyamaton és megválaszol bármilyen GYIK-et a visszatérítést érintően.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Portás migrációs szolgáltatásokat is kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldásokból.

Profitáljon a valós idejű írás nézettségből

Bármi, ami időt takaríthat meg a magas jegyszám beáramlásakor, pluszt jelent. Vegye használatba a haladó ügyfélszolgálati eszközöket, mint például a valós idejű írás nézettséget, ami által láthatja mit írnak a vásárlók az élő chaten, még mielőtt elküldenék az üzenetet. Ez extra időt ad arra, hogy megnézze az előző rendelésüket, jegyeiket, és más fontos információt, amire szükség lehet segítségük érdekében.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent
liveagent tools

Maradjon nyugodt

A kulcs mindezekhez az, hogy maradjon pozitív és motivált. Gondolkozzon a megszokottól eltérő megoldásokon, ami segítheti vásárlóit és ügynökeit egyaránt. Emlékezzen, hogy ez mind csak átmeneti és hamarosan minden visszatér a normális kerékvágásba.

Ha szüksége van egy ügyfélszolgálati megoldásra, ami teljesíti a távmunkai követelményeit, próbálja ki a LiveAgent-et. Felajánlunk egy beépített hívásközpontot, jegyrendszert és egy natív élő chatet.

Indokok, amiért a vállalatok LiveAgentre váltottak

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezÜgyfélszolgálat a Koronavírus idején
A LiveAgent a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2019-ben és 2020-ban. Migrálni szeretne a Bitrix24-ről a LiveAgent-re? Megoldjuk!

Bitrix24-ről LiveAgent-re vált?

Nagy fontosságot kell tulajdonítani az ügyfélélménynek a vállalkozások számára. Az ügyfélszolgálat, az alkalmazottak motivációja és az ügyfelek központba helyezése kulcsfontosak.

Védje LiveAgent-fiókját az IP-címek letiltása funkció használatával. Tudja meg, hogyan védi ez a kiegészítő biztonság az adatait.

IP-címek letiltása

A LiveAgent segít letiltani a bosszantó látogatókat IP-címükkel, így azok nem zavarhatják a képviselőket. A tiltás érinti a csevegést, kapcsolatfelvételi űrlapokat, hívásokat, javaslatokat és fórumbejegyzéseket. A letiltott látogatók offline üzenetet hagyhatnak, ami automatikusan spamnek lesz megjelölve. A szolgáltatás biztonságos és gondtalan kommunikációra ad lehetőséget, 14 napos ingyenes próbát kínálva. A LiveAgent az ügyfélszolgálatot támogató szoftver, melynek alkalmazása javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli az elégedettséget. A szoftver széleskörű funkciókat, bővítményeket és automatizációt tartalmaz. A kapcsolatfelvételi űrlap használata nagyobb számú levelet generálhat és lehetőséget biztosít az ügyfélszolgálatok számára. A regisztrációhoz nem szükséges bankkártya.

A call centeres munka néha meglehetősen nehéz lehet. Ha kikapcsolódást és nevetést keres, élvezze ezeket a vicces call center mémeket.

Call center mémek

A LiveAgent egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely biztonságos és testreszabható. Kínál gamifikációt, tanúsítványokat és partnerprogramot.

Az Átlagos Kezelési Idő eszközzel képes nyomon követni azt, hogy mennyi időt töltenek egyes ügynökök a jegyekkel. Attól kezdve, hogy megnyitják a jegyet odáig, amíg lezárják a jegyet.

Átlagos kezelési idő (AHT)

Az AHT az ügyfél-interakciók átlagos időtartamát méri. Jó minőségű és gyors ügyfélszolgálat a jó AHT-t jelenti. A globális átlag 6 perc és 3 másodperc.

Szünetet kell tartania? Csak nyomja meg a szünet gombot és hagyja abba az új jegyek, csevegések és hívások fogadását, amíg távol van a ügyfélszolgálattól.

Szünet

Az Ügynöki Felület lehetővé teszi az ügynök számára, hogy testre szabja a profilját. Az ügyfélkapcsolati központ pedig nagy mennyiségű ügyfélkommunikáció kezelését teszi lehetővé. A LiveAgent rendszer számos segédalkalmazást kínál, beleértve az ügyfélszolgálati jelentéseket és az integrációs kérelem sablonokat. A gamifikáció pedig motivációt biztosít az ügyfélszolgálati dolgozóknak.

Az élő chat nagyszerű módja annak, hogy további üzleteket kössön az élő chat során. A makrók segítségével gyorsan és könnyebben válaszolhat ügyfelei igényeire.

Makró

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert kínál, amely magába foglalja a jegykezelési rendszert és az ügyfél-elkötelezettséget. A makró lehetőséget nyújt a hatékonyabb ügyfélszolgálatra. Az ügyfélképviselet egy fontos stratégia lehet az értékesítési és elégedettségi növekedés szempontjából. A LiveAgent integrálódik a többi rendszerrel és rendelkezik ingyenes demóval és próbával.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót