Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Küzd a jó szolgáltatás nyújtásával a a COVID alatt?

Állítsa be a távmunka szoftvert, és azonnal kezdje látni az eredményeket.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
Play Wow button
Tour

Ügyfélszolgálat a koronavírus idején

A kiváló vásárlói szolgáltatás biztosítása a koronavírus idején az alkalmazottai biztonságosan tartása mellett kihívást jelenthet. A legfontosabb dolog amit tehet, hogy nyugodt marad, szervezett és gondolkodjon a megszokottól eltérően. Ha szüksége van pár tippre, hogy hogyan maradjon működésben vállalata ezekben az időkben, olvasson tovább.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
COVID-19 definition

Mi az a Koronavírus?

A COVID-19 egy új koronavírus, ami Kínából emelkedett ki 2019 Decemberében. A COVID-19 személyről személyre terjed levegőn keresztül. Tünetei a köhögés, láz és a nehéz levegővétel. Néhány esetben a vírus halálosnak bizonyult, a legnagyobb veszélyben az idősek és a szív- és érrendszeri, légzőszervi problémákkal küzdőek vannak.

A legjobb út, hogy megelőzze a vírus elkapását, hogy maradjon távol a többiektől, mosson kezet gyakran, takarja el a köhögést és a tüsszentést zsebkendővel és próbálja meg nem megérinteni szemét, orrát és száját.

Hogyan hat a vállalatokra?

A koronavírus már hatással volt a globális környezetre. A tőzsdepiac megzuhant, az utazást megtiltották és a karantént erőltették, az üzletek teljesen ki lettek fosztva bizonyos területeken a pánik miatt.

A megelőzés érdekében sok európai kormány elrendelte a nem szükséges vállalatok (a gyógyszertárakon, élelmiszerboltokon, postán és az orvosi rendelőkön kívül) leállását.

affect on business

Hogyan készítse fel vállalatát a Koronavírusra?

Megértjük, hogy nem minden munkát lehet távmunkában végezni. Habár, ha ön e-kereskedelemben vagy SaaS vállalatnál dolgozik, biztosíthatjuk, hogy sok mindent tehet otthonról. Az ügyfélszolgálati ügynökök, fejlesztők, értékesítők és a marketingesek folytathatják munkájukat otthon a számítógépükön. Így semmi nem fog változni, ameddig alkalmazottai jó erkölcsűek és motiváltak maradnak.

offer compensations

Ajánljon kompenzálást és kompromisszumot

Ha nem tudja kiszállítani a termékeit vagy szolgáltatásait (például ha ön egy légitársaságnál van, és az utazás meg lett tiltva), ajánljon vásárlóinak egy kompenzálási kompromisszumot. Például, ha nem tud visszafizetést végezni, ajánljon vásárlóinak krediteket. A krediteknek egyenértékűnek kell lennie az eredeti vásárlásuk árával, amit a jövőben felhasználhatnak.

Ha így kezeli a dolgokat, vásárlói megértőbbek, kevésbé frusztráltak és hajlamosabbak lesznek továbbra is vásárolni magától a jövőben.

mitigate losses

Enyhítse a veszteséget

Ezekben az időkben fontos a veszteségek enyhítése. Fókuszáljon arra, ami jelenleg működik. Hagyja, hogy az emberek új profitáló projekteken gondolkozzanak, vágja el a vállalat profitját, hogy alkalmazottai pénzügyileg stabilak és biztonságosak legyenek vagy ajánljon csomagokat és feliratkozásokat, ami kevesebb bevétellel jár hosszú távon, viszont megakadályozza a mai cash flow problémákat. Ideje gondolkozni és higgadt maradni.

work

Végezze el a munkát, amire sohasem volt ideje

Fókuszáljon azokra a dolgokra, amikre soha nem volt ideje. Talán itt az ideje egy teljes honlap újratervezésnek. Vagy talán ideje újrakezdeni a blogját. Legyen kreatív, mindig van helye a fejlődésnek.

Ügyfélszolgálati iparokra mért hatás

dollar in zoom

Visszafizetés mindenhol

Amikor a megszakításokkal és a visszafizetéssel foglalkozik, fontos, hogy fontolóra vegye az emberi nézőpontot a vállalkozására tekintve és maradjon rugalmas, megértő vásárlói felé.

Phone icon

Túlterhelt chatek/telefonok

Navigáljon keresztül a hosszú hívás és chat várólistán okos hívásátirányítással, IVR-el vagy elő-chat nyomtatványokkal. Adja meg az időt és a helyet ügynökeinek, hogy szervezettek legyenek és minden vásárlói kérelmek hatékonyan tudjanak megválaszolni.

Smiley face icon

Csökkentett vásárlói elégedettség

Maradjon motivált és értse meg, hogy a jelenlegi vásárlói elégedettségének csökkenése csak ideiglenes. Próbáljon új módszereken gondolkozni, hogy kapcsolatba léphessen vásárlóival, ami a negatív tapasztalatot pozitívvá változtathatja.

get inspired

Inspirálódjon

Inspirálódjon a Martinusból, egy szlovák könyvesboltból, ami folytatja az ügyfélszolgálat biztosítását online. Az ügyfélszolgálati ügynökök készen állnak könyvválasztási tanácsokat adni vásárlóiknak video chaten keresztül. Aranyos, hatékony és emlékezetes.

Igazítsa erőforrásait

Mivel a jegyek mennyisége magas és csak növekszik, fontos, hogy újraossza alkalmazottait ügyfélszolgálati csapattá. Még ha az újraosztott alkalmazottak nem is rendelkeznek elegendő termékismerettel és az azt körülvevő technikai jegyekkel, hozzájuk rendelhet “kezdő” jegyeket, amik egyszerű kérdéseket tartalmaz, mint például “Hogyan tudom visszaállítani jelszavam?” vagy “Hogyan tudom fejleszteni feliratkozásom?”

Ebben az esetben, a több ismerettel rendelkező támogató alkalmazottai jobban fókuszálhatnak a magasabb komplexitással és fontossággal rendelkező jegyekre. Ez egy win-win szituáció, mivel nem várakoztatja meg a vásárlóit és hasznosíthatja az elérhető munkaerőt elbocsátás vagy felvevés nélkül.

adjust resources
adjust shifts

Igazítsa az ügynökök műszakát

Ha a jegy mennyisége extrém magas, fontos, hogy beállítsa ügynökei műszakait, így az ügyfélszolgálata 0-24 elérhető lesz. Ha nem tudja beigazítani ügynökei műszakait, gondolkozzon módokon, miként tudná biztosítani vásárlói számára a támogatást, amikor maga nem elérhető. Gondoljon tudás bázisokra, fórumokra, hogyan-cikkekre, offline chatekre, YouTube tartalmakra — mindenre ami hasznosítja vásárlóit az önkiszolgálásra.

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegykezelést és az automatizációt, ami kivételes támogatást fog nyújtani vásárlóinknak.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Növelje az elérhető ügynököket

Ha van lehetősége ideiglenes távmunkát végző ügyfélszolgálati ügynököt alkalmaznia, akkor mindenképpen tegye meg. Mivel egy pár ember talán el lett bocsájtva, vagy kemény pénzügyi helyzettel küzd, így ez a pozíció jövedelmező lehet sokak számára.

increase availability
canned messages

Készítsen gyakori kérdéseket

A gyakori kérdések készítése és bizonyos email válaszok automatizálása egy nagyszerű út a gyors jegymegoldásokra. Például a gyakori kérdések automatikusan küldhetőek bárkinek, aki visszatérítést kér. Az üzenetnek előre elkészített szövegnek kell lennie, ami végigvezeti a vásárlót a folyamaton és megválaszol bármilyen GYIK-et a visszatérítést érintően.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Portás migrációs szolgáltatásokat is kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldásokból.

badges

Profitáljon a valós idejű írás nézettségből

Bármi, ami időt takaríthat meg a magas jegyszám beáramlásakor, pluszt jelent. Vegye használatba a haladó ügyfélszolgálati eszközöket, mint például a valós idejű írás nézettséget, ami által láthatja mit írnak a vásárlók az élő chaten, még mielőtt elküldenék az üzenetet. Ez extra időt ad arra, hogy megnézze az előző rendelésüket, jegyeiket, és más fontos információt, amire szükség lehet segítségük érdekében.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent
liveagent tools

Maradjon nyugodt

A kulcs mindezekhez az, hogy maradjon pozitív és motivált. Gondolkozzon a megszokottól eltérő megoldásokon, ami segítheti vásárlóit és ügynökeit egyaránt. Emlékezzen, hogy ez mind csak átmeneti és hamarosan minden visszatér a normális kerékvágásba.

Ha szüksége van egy ügyfélszolgálati megoldásra, ami teljesíti a távmunkai követelményeit, próbálja ki a LiveAgent-et. Felajánlunk egy beépített hívásközpontot, jegyrendszert és egy natív élő chatet.

Indokok, amiért a vállalatok LiveAgentre váltottak

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan tud kiváló ügyfélszolgálatot nyújtani a koronavírus alatt?

Kiváló ügyfélszolgálat biztosítása érdekében használhat olyan eszközt az ügyfélszolgálathoz, mint a LiveAgent. A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely az összes platformot összeköti egyben. Így gyorsan válaszokat adhat egy felületről anélkül, hogy váltania kellene az interfészek között. Az első válaszidő nagymértékben befolyásolja az ügyfelek elégedettségét. Ezért elengedhetetlen egy olyan ügyfélszolgálati eszköz/szoftver, amely lehetővé teszi, hogy a lehető leghatékonyabb és legeredményesebb legyen.

Milyen LiveAgent funkciók segíthetnek abban, hogy szuper segítséget nyújtson vásárlóinak a kovid alatt?

Csillagos ügyfélszolgálat biztosítása érdekében a koronavírus kitörése során használhatja a LiveAgent on-the-go csevegőmodult, amely kényelmes felületet kínál az ügyfelekkel történő csevegéshez. Ezenkívül olyan funkciók, mint sablon üzenetek, e-mail sablonok vagy előre definiált válaszok, lehetővé teszik ügynökeink számára, hogy az ismétlődő feladatokra azonnal szakszerűen válaszoljanak.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót