A kiváló vásárlói szolgáltatás biztosítása a koronavírus idején az alkalmazottai biztonságosan tartása mellett kihívást jelenthet. A legfontosabb dolog amit tehet, hogy nyugodt marad, szervezett és gondolkodjon a megszokottól eltérően. Ha szüksége van pár tippre, hogy hogyan maradjon működésben vállalata ezekben az időkben, olvasson tovább.
A COVID-19 egy új koronavírus, ami Kínából emelkedett ki 2019 Decemberében. A COVID-19 személyről személyre terjed levegőn keresztül. Tünetei a köhögés, láz és a nehéz levegővétel. Néhány esetben a vírus halálosnak bizonyult, a legnagyobb veszélyben az idősek és a szív- és érrendszeri, légzőszervi problémákkal küzdőek vannak.
A legjobb út, hogy megelőzze a vírus elkapását, hogy maradjon távol a többiektől, mosson kezet gyakran, takarja el a köhögést és a tüsszentést zsebkendővel és próbálja meg nem megérinteni szemét, orrát és száját.
A koronavírus már hatással volt a globális környezetre. A tőzsdepiac megzuhant, az utazást megtiltották és a karantént erőltették, az üzletek teljesen ki lettek fosztva bizonyos területeken a pánik miatt.
A megelőzés érdekében sok európai kormány elrendelte a nem szükséges vállalatok (a gyógyszertárakon, élelmiszerboltokon, postán és az orvosi rendelőkön kívül) leállását.
Megértjük, hogy nem minden munkát lehet távmunkában végezni. Habár, ha ön e-kereskedelemben vagy SaaS vállalatnál dolgozik, biztosíthatjuk, hogy sok mindent tehet otthonról. Az ügyfélszolgálati ügynökök, fejlesztők, értékesítők és a marketingesek folytathatják munkájukat otthon a számítógépükön. Így semmi nem fog változni, ameddig alkalmazottai jó erkölcsűek és motiváltak maradnak.
Ha nem tudja kiszállítani a termékeit vagy szolgáltatásait (például ha ön egy légitársaságnál van, és az utazás meg lett tiltva), ajánljon vásárlóinak egy kompenzálási kompromisszumot. Például, ha nem tud visszafizetést végezni, ajánljon vásárlóinak krediteket. A krediteknek egyenértékűnek kell lennie az eredeti vásárlásuk árával, amit a jövőben felhasználhatnak.
Ha így kezeli a dolgokat, vásárlói megértőbbek, kevésbé frusztráltak és hajlamosabbak lesznek továbbra is vásárolni magától a jövőben.
Ezekben az időkben fontos a veszteségek enyhítése. Fókuszáljon arra, ami jelenleg működik. Hagyja, hogy az emberek új profitáló projekteken gondolkozzanak, vágja el a vállalat profitját, hogy alkalmazottai pénzügyileg stabilak és biztonságosak legyenek vagy ajánljon csomagokat és feliratkozásokat, ami kevesebb bevétellel jár hosszú távon, viszont megakadályozza a mai cash flow problémákat. Ideje gondolkozni és higgadt maradni.
Fókuszáljon azokra a dolgokra, amikre soha nem volt ideje. Talán itt az ideje egy teljes honlap újratervezésnek. Vagy talán ideje újrakezdeni a blogját. Legyen kreatív, mindig van helye a fejlődésnek.
Amikor a megszakításokkal és a visszafizetéssel foglalkozik, fontos, hogy fontolóra vegye az emberi nézőpontot a vállalkozására tekintve és maradjon rugalmas, megértő vásárlói felé.
Navigáljon keresztül a hosszú hívás és chat várólistán okos hívásátirányítással, IVR-el vagy elő-chat nyomtatványokkal. Adja meg az időt és a helyet ügynökeinek, hogy szervezettek legyenek és minden vásárlói kérelmek hatékonyan tudjanak megválaszolni.
Maradjon motivált és értse meg, hogy a jelenlegi vásárlói elégedettségének csökkenése csak ideiglenes. Próbáljon új módszereken gondolkozni, hogy kapcsolatba léphessen vásárlóival, ami a negatív tapasztalatot pozitívvá változtathatja.
Inspirálódjon a Martinusból, egy szlovák könyvesboltból, ami folytatja az ügyfélszolgálat biztosítását online. Az ügyfélszolgálati ügynökök készen állnak könyvválasztási tanácsokat adni vásárlóiknak video chaten keresztül. Aranyos, hatékony és emlékezetes.
Mivel a jegyek mennyisége magas és csak növekszik, fontos, hogy újraossza alkalmazottait ügyfélszolgálati csapattá. Még ha az újraosztott alkalmazottak nem is rendelkeznek elegendő termékismerettel és az azt körülvevő technikai jegyekkel, hozzájuk rendelhet “kezdő” jegyeket, amik egyszerű kérdéseket tartalmaz, mint például “Hogyan tudom visszaállítani jelszavam?” vagy “Hogyan tudom fejleszteni feliratkozásom?”
Ebben az esetben, a több ismerettel rendelkező támogató alkalmazottai jobban fókuszálhatnak a magasabb komplexitással és fontossággal rendelkező jegyekre. Ez egy win-win szituáció, mivel nem várakoztatja meg a vásárlóit és hasznosíthatja az elérhető munkaerőt elbocsátás vagy felvevés nélkül.
Ha a jegy mennyisége extrém magas, fontos, hogy beállítsa ügynökei műszakait, így az ügyfélszolgálata 0-24 elérhető lesz. Ha nem tudja beigazítani ügynökei műszakait, gondolkozzon módokon, miként tudná biztosítani vásárlói számára a támogatást, amikor maga nem elérhető. Gondoljon tudás bázisokra, fórumokra, hogyan-cikkekre, offline chatekre, YouTube tartalmakra — mindenre ami hasznosítja vásárlóit az önkiszolgálásra.
A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegykezelést és az automatizációt, ami kivételes támogatást fog nyújtani vásárlóinknak.
Peter Komornik, CEO
Ha van lehetősége ideiglenes távmunkát végző ügyfélszolgálati ügynököt alkalmaznia, akkor mindenképpen tegye meg. Mivel egy pár ember talán el lett bocsájtva, vagy kemény pénzügyi helyzettel küzd, így ez a pozíció jövedelmező lehet sokak számára.
A gyakori kérdések készítése és bizonyos email válaszok automatizálása egy nagyszerű út a gyors jegymegoldásokra. Például a gyakori kérdések automatikusan küldhetőek bárkinek, aki visszatérítést kér. Az üzenetnek előre elkészített szövegnek kell lennie, ami végigvezeti a vásárlót a folyamaton és megválaszol bármilyen GYIK-et a visszatérítést érintően.
Portás migrációs szolgáltatásokat is kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldásokból.
Bármi, ami időt takaríthat meg a magas jegyszám beáramlásakor, pluszt jelent. Vegye használatba a haladó ügyfélszolgálati eszközöket, mint például a valós idejű írás nézettséget, ami által láthatja mit írnak a vásárlók az élő chaten, még mielőtt elküldenék az üzenetet. Ez extra időt ad arra, hogy megnézze az előző rendelésüket, jegyeiket, és más fontos információt, amire szükség lehet segítségük érdekében.
A kulcs mindezekhez az, hogy maradjon pozitív és motivált. Gondolkozzon a megszokottól eltérő megoldásokon, ami segítheti vásárlóit és ügynökeit egyaránt. Emlékezzen, hogy ez mind csak átmeneti és hamarosan minden visszatér a normális kerékvágásba.
Ha szüksége van egy ügyfélszolgálati megoldásra, ami teljesíti a távmunkai követelményeit, próbálja ki a LiveAgent-et. Felajánlunk egy beépített hívásközpontot, jegyrendszert és egy natív élő chatet.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Fedezze fel a LiveAgent egyszerű ügyfélszolgálati szoftvert, amely 24/7 támogatást nyújt, integrálja a kedvenc eszközeit, és élő csevegéssel akár 48%-kal növeli a bevételt. Kezdje ingyen, kötelezettségek nélkül, és emelje új szintre az ügyfélszolgálatát!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team