A kiváló ügyfélszolgálat nem csak a szavakról szól. A tettekről szól. Ebben a cikkben hasznos tippeket talál annak bizonyítására, hogy komolyan gondolja.
A mai üzleti világban folyamatos a versengés. Legalább 15 másik márka árulja azt, amit Ön, és az üzleti tevékenység fele attól függ, hogy az emberek mit mondanak cégéről.
Le kell hagynia a versenytársait. A kiváló ügyfélszolgálat előnyt nyújt Önnek a többiekkel szemben.
Az ügyfelek elégedettségének fontos része, hogy megmutatja nekik nagyrabecsülését. Íme 15 módszer, amellyel megmutathatja az ügyfelek nagyrabecsülését, amelyek biztosan ragyogó értkeléseket hagynak majd maguk után:
Adjon nekik alkalmanként ajándékot
Mindenki szereti az ingyenes dolgokat, és még egy alkalmi ajándék is nagyban hozzájárul ahhoz, hogy ügyfelei hűek maradjanak Önhöz. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy kipróbálják az új termékeket, és megnézzék, mit gondolnak róluk az emberek.
Szóljon hozzájuk a közösségi médiában
Olyan társadalom vagyunk, amely figyelemhiányos, ezért egyetlen tweet küldése egy hűséges ügyfélnek sokat jelenthet. Nagy figyelmet irányít a márkájára, mivel az emberek egy olyan társasághoz akarnak tartozni, amely törődik velük.
Ne ragaszkodjon a szabályokhoz
A bürokrácia okkal létezik és gyakran szükséges, de egy-egy szabály itt-ott történő megszegése után ügyfelei különlegesnek fogják érezni magukat. Ne vigye azonban túlzásba. Amikor mindenki különleges, akkor senki sem különleges.
Mutassa meg nekik, hogy hallgat rájuk
Kérjen elérhetőséget a visszajelzési űrlapon. Ha az ügyfelek panaszkodnak valamire, igyekezzen kapcsolatba lépni velük, és biztosítsa őket arról, hogy végrehajtják javaslataikat. Ezt akár a második tippel is összevonhatja és tweetelhet nekik egy köszönetet!
Az ügyfelek elégedettsége legyen a legfontosabb
Mondja el az ügyfelekkel dolgozó munkatársaknak, hogy a boldog ügyfél a fő prioritásuk (természetesen az ésszerűségen belül). A gyors és barátságos kiszolgálás az út.
Tipp: Használja a LiveAgent helpdesket az ügyfelekkel való gyors és egyszerű interakció érdekében.
A személyes köszönet hosszú utat tehet meg
Találkozzon nagy ügyfeleivel egy kávéra, és hívja meg őket. Mondja el nekik, hogy mennyire számít a hűségük. Mindent összevetve éreztesse velük, hogy a pénzüket adva jól választanak.
Küldjön nekik egy kézzel írt üzenetet
Bárki írhat tweetet. Annak ellenére, hogy az ügyfeleknek tetszene egy tweet, a kézzel írt üzenet még jobban tetszik nekik. Küldjön egy kis üzenetet véletlenszerűen a megrendelésekkel.
Csak szóljon nekik, hogy legyen szép napjuk! Személyessé teszi szolgáltatását, és ügyfelei úgy fogják érezni, hogy többet számítanak, mint a pénzük.
Tipp: Ha még mindig túl elfoglalt, vannak olyan szolgáltatások, mint a Handiemail vagy a MailLift, amelyek segítenek időt spórolni és valódi érdeklődést mutatni az ügyfelek iránt.
Tegye elismeréseit nyilvános, elérhető helyre
Állítson fel egy falat a személyzet és az ügyfelek képeivel. Mutassa meg, hogy az emberek boldogak Önnél, az alkalmazottaival együtt. Az emberek a bizalom útján kezdik kellemesen érezni magukat.
Állítson össze egy összejövetelt
Ha olyan vállalkozást vezet, amely nagy ügyleteket folytat néhány ügyféllel, akkor minden egyes ügyfél számít. Hozza össze őket grillre vagy bulira, és próbálja megmutatni nekik, hogy fontosak Önnek.
Emlékezzen a nagy eseményekre
Van egy igazán fontos ügyfele? Ne felejtse el, mikor van a születésnapja, és küldjön neki kártyát vagy tortát. Javíthatja kapcsolatait, és biztosíthatja, hogy ügyfelei folyamatosan visszatérjenek.
Tipp: Ha igazán jó benyomást szeretne kelteni, akkor a személyre szabott ajándék a megfelelő út. Legyen szó ínyenc ajándékkosárról vagy kiváló minőségű ajándéktárgyról, ügyfelei sokáig emlékezni fognak ilyen ajándékra.
Tegye az ünnepeket fontossá
Ajándékozzon karácsonykor Mikulás sapkákat, adjon ingyen cukorkát a gyerekeknek Halloweenkor, és szóljon az alkalmazottainak, hogy üdvözöljék ügyfeleiket az ünnepi hangulattal.
Engedje meg, hogy az ügyfelek használják a kapcsolatait
Ha olyan vállalatot működtet, amely vállalkozások közötti tranzakciókat kezel, akkor irányítsa az ügyfeleket az üzleti kapcsolataihoz. Semmitől sem fogja az ügyfél különlegesebbnek éreznie magát, mint az üzleti lendülettől.
Adjon ügyfeleknek ok nélkül kedvezményeket
Természetesen nem mindenkinek, de egy különleges módon kezelt ügyfél mindenképpen vissza akar majd térni, és erről tweetel vagy posztol a Facebookon.
Összpontosítson az ügyfélszolgálatra
Semmi sem idegesítőbb, mint egy segélyvonal hívása és egy automatikus hang elérése. Ügyeljen arra, hogy ügyfelei embereket érjenek el, és ügyeljenek arra, hogy ne automatikus válaszokat olvassanak fel.
Pénzbe kerül, de tekintse befektetésnek. Egy barátságos és jól informált ügyfélszolgálati képviselő, akinek fontos, hogy az ügyfél miért telefonált, bearanyozza majd az ügyfél napját.
Tipp: Fontolja meg az Impact online tanfolyamát az ügyfélszolgálat munkatársainak oktatása céljából. Az ügyfelek nagyra értékelik, ha profi és jól felkészült emberekkel beszélnek.
Hívja fel ügyfeleit
Ne várja meg, amíg ők telefonálnak. Ha van olyan ügyfele, aki rendszeresen üzletel Önnel, hívja fel Ön, és kérdezze meg, elégedettek-e a szolgáltatással. Ez segít a panaszok enyhítésében is.
Tipp: A pareto elv szerint az ügyfelek 20% -a adja a bevétel 80% -át. A jó ügyfélanalitikai eszköz lehetővé teszi a legjobban teljesítő ügyfelek azonosítását, amely a legfontosabb betekintést nyújtja vállalkozásához. Ebben az esetben a Woopra olyan eszköz, amelyet érdemes kipróbálni.
Vigye ügyfélszolgálatát a következő szintre a LiveAgenttel További információ
Vízválasztó
Az ügyfeleket nehéz megszerezni és könnyen el lehet őket veszteni. Ha betartja ezt a 15 szabályt, akkor soha többé nem kell az ügyfelek elvesztésével foglalkoznia. Azonban lehet, hogy egy teljesen más problémával fog találkozni. Túl sok ügyfél szeretné majd az Ön termékét megvásárolni, vagy igénybe venni a szolgáltatását. Nos, lehet, hogy csak nagyobb személyzetre lesz majd szüksége. És egy vállalat számára ez elég jó probléma.
Ossza meg ezt a cikket
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A jó call center szkriptnek részletes utasításokat kell tartalmaznia, amelyeket az ügynökei követhetnek, és egyértelmű iránymutatásokat kell nyújtania az ügyfelek interakcióiról, problémáiról, kérdéseiről és egyéb kéréseiről. A megfelelő forgatókönyvvel javítható a visszajelzések minősége és növelhető az elégedettség. Több call center eszköz is segíti a belső és a külső kommunikáció egyszerűsítésében, míg az átvizsgálási ellenőrzőlista a teljes kép megértését segíti, és lehetővé teszi a hiányosságok kijavítását. A LiveAgent szoftverek számos call center technológiát kínálnak, többek között a felhőalapú telefonközpontot és az omnichannel megközelítést is.