Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Lemondási e-mail sablonok

A lemondások elkerülhetetlenek a SaaS-vállalkozásokban. Még a leghűségesebb, legrégebbi ügyfelek is akikről azt gondolta, hogy örökké megmaradnak, a semmiből lemondhatják előfizetésüket. Lehet, hogy nem érték el az elvárt eredményeket, mert nem foglalkoztak velük annyira, hogy megvalósítsák a termék teljes megtérülését. Lehet, hogy találtak egy jobb megoldást (a szolgáltatások szélesebb skálájával és megfizethetőbb árakkal), vagy egyszerűen nincs többé szükségük a termékére vagy szolgáltatására. Bármi legyen is az eset, a lemondás nem mindig jelenti az ügyféllel fennálló kapcsolatának végét.

A lemondások profi kezelése nagyon fontos, és ez a lemondási e-mailjeivel kezdődik – a tranzakciós e-mailek típusa, amelyek akkor aktiválódnak, amikor a felhasználó lemondja fizetett előfizetését. A visszacsalogató e-mailekhez hasonlóan a lemondó e-mailek is alapvető szerepet játszanak az ügyfelek megtartásában. Gyakran lehetőség nyílik az ügyfelek újbóli bevonására és visszaszerzésre. Éppen ezért a lemondási e-mailjeinek túl kell lépniük a „búcsúzás” egyszerű megadásán – úgy kell megtervezni őket, hogy pozitív benyomást hagyjanak és csökkentsék a lemorzsolódást. Az alábbiakban néhány tippet adunk a lemondási e-mailek elkészítéséhez, beleértve az elkészített lemondási e-mail sablonokat, amelyeket testreszabhat és felhasználhat.

Lemondási e-mail sablonok

A lemondási e-mail bevált gyakorlatai

Tartsa röviden és kedvesen üzenetét

A lemondási e-maileknél bebizonyosodott, hogy jobban működnek, ha tömörek és egyértelműek. Csak négy fő szempontot kell feltüntetnie az e-mailben:

  • Köszönje meg ügyfeleinek, hogy Önnel üzleteltek.
  • Ellenőrizze, hogy lemondásuk feldolgozása folyamatban van-e.
  • Kérjen visszajelzést, hogy megtudja lemondásuk okát.
  • Nyugtassa meg őket, hogy az ajtó mindig nyitva áll, ha valaha is úgy döntenének, hogy visszatérnek.
Lemondási e-mail sablonok

Kérdezze meg az ügyfeleket, miért mondták le

Annak megismerése, hogy miért mondanak le ügyfelei, és hol bukott meg velük, fájdalmas lehet, de továbbra is vitathatatlanul értékes információ vállalkozása számára. A lemondás okainak nyomon követése mindig óriási lehetőséget kínál az ügyfelek visszajelzésének kiaknázására, a jövőbeli ügyfelek kínálatának javítására és a lemorzsolódási arány csökkentésére.

Használjon empatikus nyelvet, hogy megmutassa a törődését

Bár a lemondási üzeneteknek általában rövideknek kell lenniük, ez nem jelenti azt, hogy túlságosan hivatalosnak és hidegeknek kell lenniük. Annak hangsúlyozása, hogy nincsenek rossz érzések azáltal, hogy beleteszel például ilyen kifejezést: „Szeretnénk, ha maradna, de megértjük, hogy lemondások történnek” személyre szabottabbá és emberibbé teheti az e-mailt, annak ellenére, hogy ez egy automatikus üzenet.

Design your own cancellation templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Lemondási e-mail tárgysorok

  • Sajnáljuk, hogy elhagy minket
  • Hiányozni fog nekünk!
  • Mielőtt elmegy… (Már hiányzik nekünk!)
  • Előfizetése lejárt. Próbálja ki a prémium előfizetésünket!
  • A [Termék] előfizetése lemondásra került
  • Az ingyenes [Termék]-fiók lemondása. Érjen el többet a Premium szolgáltatással
  • Prémium fiók törlése a [Márka]-tól
  • Erősítse meg lemondási kérelmét
  • A lemondásának megerősítése, [Név]
  • [Termék]-fiókját 30 napon belül inaktiváljuk
Lemondási e-mail sablonok

Lemondási e-mail sablonok

Az előfizetés lemondásának e-mailje

Alkalmi nem automatizált előfizetés lemondási e-mail

1. számú SaaS-előfizetés lemondási felmérés

2. számú SaaS-előfizetés lemondási felmérés

SaaS-előfizetés lemondási felmérés nyomon követése

Prémium fiók lemondása

A tagság lemondásának megerősítése

A fiók deaktiválásáról szóló e-mail

Előfizetés sikertelen fizetés miatt törölve

Gyakran Ismételt Kérdések

Miért küldjek lemondó e-maileket?

Az, hogy a márkája hogyan reagál azokra az ügyfelekre, akik lemondták előfizetésüket, prémium fiókjukat, vagy tagságukat, jelentős hatással van arra, hogy végül maradnak-e. A jól kidolgozott lemondási üzenetek felhasználhatók a független ügyfelek visszaszerzésére, az esetlegesen elveszett ügyfélkapcsolatok javítására, a megtartás javítására és a lemorzsolódott ügyfelek számának minimalizálására.

Meg kell kérdeznem az ügyfeleket, miért mondtak le?

Ha megkérdezi az ügyfeleket, hogy miért mondták le előfizetésüket, mélyebb megismerést nyerhet az igényeikről és elvárásaikról, és végül értékes betekintést nyerhet a termék, stratégia és márka fejlesztésébe. Ha megtudja, hogy a legtöbb vásárlónak olyan tulajdonságokra van szüksége, amelyekből hiányznok a termékéből, akkor érdemes lehet átgondolnia a funkcionalitását és javítani.

Küldjek általános automatikus lemondási e-maileket, vagy személyesen kövessem nyomon?

A személyesen lemondó ügyfelek nyomon követése emberibb hozzáállást ad az üzenetéhez és nagyobb bizalmat kelt. Noha nem mindig lehet személyre szabott üzeneteket küldeni minden alkalommal, a leghűségesebb és legköltségesebb ügyfelekkel ez ésszerű lehet. Ahelyett, hogy általános, egy mindenki számára megfelelő lemondási üzenetet küldene, fontolja meg, hogy személyesen kövesse nyomon hosszú távú, nagy értékű ügyfeleit – ez növelheti annak esélyét, hogy újra bevonja őket és visszaszerezze hűségüket.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért küldjek lemondó e-maileket?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az, hogy a márkája hogyan reagál azokra az ügyfelekre, akik lemondták előfizetésüket, prémium fiókjukat, vagy tagságukat, jelentős hatással van arra, hogy végül maradnak-e. A jól kidolgozott lemondási üzenetek felhasználhatók a független ügyfelek visszaszerzésére, az esetlegesen elveszett ügyfélkapcsolatok javítására, a megtartás javítására és a lemorzsolódott ügyfelek számának minimalizálására.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Meg kell kérdeznem az ügyfeleket, miért mondtak le?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha megkérdezi az ügyfeleket, hogy miért mondták le előfizetésüket, mélyebb megismerést nyerhet az igényeikről és elvárásaikról, és végül értékes betekintést nyerhet a termék, stratégia és márka fejlesztésébe. Ha megtudja, hogy a legtöbb vásárlónak olyan tulajdonságokra van szüksége, amelyekből hiányznok a termékéből, akkor érdemes lehet átgondolnia a funkcionalitását és javítani.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Küldjek általános automatikus lemondási e-maileket, vagy személyesen kövessem nyomon?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A személyesen lemondó ügyfelek nyomon követése emberibb hozzáállást ad az üzenetéhez és nagyobb bizalmat kelt. Noha nem mindig lehet személyre szabott üzeneteket küldeni minden alkalommal, a leghűségesebb és legköltségesebb ügyfelekkel ez ésszerű lehet. Ahelyett, hogy általános, egy mindenki számára megfelelő lemondási üzenetet küldene, fontolja meg, hogy személyesen kövesse nyomon hosszú távú, nagy értékű ügyfeleit – ez növelheti annak esélyét, hogy újra bevonja őket és visszaszerezze hűségüket.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.