Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sablonok
  • Új márka megemlítés email sablonok

Új márka megemlítés email sablonok

Ha társaságáról pozitívan beszélnek és egy tiszteletteljes külsős forrás által van megemlítve, például egy ipari média forrás vagy egy szakértő által, arra büszkének kell lennie. Ezek a média figyelmek általában a vállalata felvirágozását jelzik és a kezdeményezéseit értékelik az üzleti világban. Az eféle felismerés segíthet márkafigyelmet építeni és vezetőként pozicionálhatja a szektorján belül a potenciális ügyfelek és feliratkozók szemében.

A márka említéseket használhatja bizalom építésre is a már meglévő ügyfelei vagy felhasználói számára. Viszont ahhoz, hogy kihasználja a társasága pozitív hivatkozásait, el kell mesélnie először azt a világnak. Az egyik legjobb metódus erre, hogy informálja a klienseit egy új megemlítésről, az olyan email küldése, amely tudatja velük azt és informálják őket arról, hogy hol tudják azt a bizonyos tartalmat elolvasni.

Az is lehetséges, hogy egyik terméke vagy szolgáltatása egy külsős cikkben van megvitatva, viszont van egy helytelen vagy hiányzó link a weboldalára vagy a szöveg nem megfelelő. Ez csökkenti a márka említése hatását, mivel így kevesebb forgalmat fog kapni, mintha a link megfelelő lenne. Ebben az esetben meg kellene kérnie a kiadót, hogy frissítse a megemlítést valami olyanra, amit ön ajánl.

E-mail sablon testre szabás
Szabja testre az email sablonokat a LiveAgent-ben

A különböző típusú új márka megemlítés emailek

Számos különböző, viszont szorosan kapcsolódó típusai léteznek az új márka megemlítés emaileknek. Meglehet, hogy kizárólag egyet kell küldenie, vagy esetleg mindet, ez a körülményektől függ. Ezeket a célokat szolgálják:

  • Informálják a klienseit egy márka említésről – terjessze a hírt egy hiteles forrásból származó hivatkozásról a meglévő ügyfeleknek a bizalom növelése érdekében
  • Egy visszavezető linket kérnek weboldalára a szervezettől, amely megemlíti önt – köszönje meg a külsős forrást a megemlítésért, viszont kérjen egy opciót az olvasók visszavezetésére a honlapjára egy visszavezető link segítségével
  • Egy hivatkozási link vagy szöveg változást ajánlanak – határozzon meg egy bizonyos oldalt, amit preferálna, ha a felhasználók inkább arra lennének vezetve vagy javasoljon egy relevánsabb szóhasználatot a megemlítésben

Új márka megemlítés email tárgysorok

  • Nézze meg a megemlítésünket a [külső kiadó neve] új [cikkében/blog posztjában/más tartalomban]
  • Olvasson többet a [tárgy] témáról a partnerünk oldalán
  • Hozzáadna egy visszavezető linket a [társaságra] a [címben]?
  • Köszönjük a megemlítést! Itt egy link, amit hozzáadhat…
  • Kérelem a szöveg megváltoztatására a [címben], ahol megjelölt minket
  • Frissítené a visszavezető linkjét a [társaság nevére]?

Új márka megemlítés email sablonok

Új márka megemlítés email sablon 1 – informálja a klienseket a hivatkozott tartalomról

Gyakran ismételt kérdések 

Tartalmazhatom-e azt a tartalmat, ami tartalmazza az új márka megemlítést az emailben?

Egy teljesen független szervezettől való megemlítés nem adja meg önnek a jogot, hogy az idézetet használja csak azért, mert benne áll az üzlete neve. Ez valójában egy jó dolog, mert egy elfogulatlan, pozitív véleménnyel való rendelkezés egy tiszteletbeli, irányadó forrástól segíteni fogja építeni a hitelességét és a bizalmat mind az új, mind a már meglévő ügyfelekkel. Ezáltal nem tartalmazhat olyan szöveget az emailben, amely megemlíti a márkáját, hacsak nem rendelkezik engedéllyel a tulajdonostól. Jó ötlet informálni a felhasználóit a megemlítésről egy linkkel, ahol elolvashatják a tartalmat, ami megemlíti az üzletét.

Ha külsős weboldalak vagy blogok tartalmaznak linket a weboldalára, segítenek forgalmat generálni önnek. Ezek az úgynevezett visszavezetési linkek, amelyek segítenek megemelni a márkája profilját és növeli a felismerést egy olyan közönséggel, ami különbözik a már meglévő felhasználói bázisától. A visszavezető linkek segítik fejleszteni a keresési motor optimalizációt (SEO) is, amely hozzájárulhat ahhoz, hogy a weboldala nagyobb valószínűséggel jelenjen meg a kereső motor eredményekben (SERP-ek) a lekérdezések által olyan platformokon, mint például a Google.

Ezáltal, ha egy külsős forrás megemlíti a márkáját, de nem tartalmaz egy visszavezető linket a weboldalára, fel kellene keresnie a kiadót és megkérni arra, hogy frissítse a szöveget, hogy tartalmazzon egy linket, amely egy ön által választott oldalra vezet. Mellékeltünk egy email sablont ennek segítségére.

Mi van akkor, ha találok pár külsős tartalmat, ami megemlíthetné a márkámat?

Ha egy olyan szöveget olvas, ami külsőleg lett publikálva és úgy gondolja, hogy releváns a márkája számára, küldhet egy emailt a szerzőnek vagy tulajdonosnak, hogy megkérje őket egy weboldalára való visszavezető link hozzáadására. Ha egy bizonyos, magas tekintélyű, irányadó oldaltól szeretne visszavezető linket szerezni, küldhet a társaságnak olyan emailt, amely azt kínálja, hogy bármilyen törött linket megjavít, amit a weboldalukon talál és azt ajánlja, hogy cseréljék ki az URL-t, amely az ön márkáját említi meg.

Need to generate more traffic, and improve engagement?

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Tartalmazhatom-e azt a tartalmat, ami tartalmazza az új márka megemlítést az emailben?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Nem tartalmazhat az emailje olyan szöveget, amely megemlíti a márkáját, kivéve, ha van engedélye a tulajdonostól. Jó ötlet informálni a felhasználóit a megemlítésről egy linkkel, ahol elolvashatják a tartalmat, amely megemlíti az üzletét.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan kaphatok weboldalamra egy visszavezető linket?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha egy olyan szöveget olvas, ami külsőleg lett publikálva és úgy gondolja, hogy releváns a márkája számára, küldhet egy emailt a szerzőnek vagy tulajdonosnak, hogy megkérje őket egy weboldalára való visszavezető link hozzáadására. Ha egy bizonyos, magas tekintélyű, irányadó oldaltól szeretne visszavezető linket szerezni, küldhet a társaságnak olyan emailt, amely azt kínálja, hogy bármilyen törött linket megjavít, amit a weboldalukon talál és azt ajánlja, hogy cseréljék ki az URL-t, amely az ön márkáját említi meg.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi van akkor, ha találok pár külsős tartalmat, ami megemlíthetné a márkámat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha egy külsős forrás megemlíti a márkáját, de nem tartalmaz egy visszavezető linket a weboldalára, fel kellene keresnie a kiadót és megkérni arra, hogy frissítse a szöveget, hogy tartalmazzon egy linket, amely egy ön által választott oldalra vezet.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.