Gorgias alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Gorgias alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Szeretne közösségibbé válni és többet eladni az ügyfélszolgálatával a megfelelő ügyfélszolgálati szoftverrel? A Gorgias nagyszerű, de kipróbálta már a LiveAgentet?

Növelje az ügyfelek elégedettségét olyan szoftverrel, amely nem hagyja cserben. Hozzon ki többet a jegykezelő szoftveréből, az élő chat-ből vagy a LiveAgenten belül elérhető tudásbázisból. Használja ki a számos funkció és integráció előnyeit, mint például a Shopify, a közösségi média, például az Instagram, Facebook Messenger vagy Twitter. Olvasson tovább és derítse ki, hogy miért mi vagyunk a megfelelő többcsatornás szoftver megoldás az Ön ügyfélszolgálatához.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a LiveAgent a legjobb Gorgias alternatíva

Tudja meg, milyen előnyökkel jár a LiveAgent

3 ok, amiért a LiveAgent a legjobb Gorgias alternatíva

A befektetés megtérülésének növelése

A jobb ügyfélkapcsolatok kiépítése jobb ügyfélkört és megnövekedett jövedelmet eredményez.

A befektetés megtérülésének növelése

Takarítson meg időt és pénzt

Az olyan funkciók, mint az elemzés, az intuitív irányítási rendszer és a jegykezelő rendszer segítenek az erőforrások jobb kezelésében.

Takarítson meg időt és pénzt

Jobb munkafolyamat

Használjon olyan eszközöket, mint a közösségi média, a nagyszerű jegykezelő rendszer, a tudásbázis és még sok mást a jobb munkafolyamatért és a megbízhatóbb, mindencsatornás ügyfélszolgálatért.

Gorgias vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent Gorgias
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias jegykezelést kínál csomagban $60/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A Gorgias Élő Chat szolgáltatást kínál csomagban, $60/ügynök/hó áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz az all-inclusive csomagban 39 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias hívásközpontot tartalmaz csomagban 300 dollár/ügynök/hó áron.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Gorgias nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
Gorgias a Facebook integrációt csomagban kínálja, havi 60 dollárért.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A Gorgias nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram-integrációt kínál a Jegy-csomagban, 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Gorgias Instagram-integrációt kínál csomagban, havi 60 dollárért.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Gorgias nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A Gorgias nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Gorgias nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias automatizálást és szabályokat kínál csomagban, havi 60 dollárért.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias csomagban kínál API funkciókat, havi 60 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Gorgias nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Gorgias nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias korlátlan előzményeket kínál csomagban 60 dollár/hó áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú weboldalakat kínál.
A Gorgias nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban, havi 60 dollárért.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet / levelet kínál.
A Gorgias nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Gorgias nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban 60 dollár/ügynök/hó áron.
Call routing time

Ügyfélszolgálati szoftver, amely nem hagyja cserben

Mire van szüksége az ügyfélszolgálati szoftverből? Jobb ügyfélszolgálat nyújtsára a megfelelő szoftverrel és a megfelelő eszközkészlettel. Javítsa még ma a LiveAgenttel az ügyfélszolgálatát.

A LiveAgent olyan eszközöket, funkciókat és integrációkat kínál Önnek, amelyek jobb ügyféltámogatást nyújtanak. Villámgyors válaszokat adhat az élő chat alkalmazásunkkal – ez a leggyorsabb a piacon. Testreszabhatja munkafolyamatát olyan integrációkkal, mint a Shopify, Instagram, Slack, vagy bármi más. Használja a call centert és a tudásbázist gond nélkül. A lehetőségek adottak, a többi csak Önön és a csapatán múlik, a LiveAgent nem áll útjába.

A piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazás

Komolyan gondoljuk. Keményen dolgoztunk az élő csevegő alkalmazásunk tökéletesítésén, és megérte. Élő csevegő alkalmazásunk a leggyorsabb a piacon, a csevegés 2.5 másodperc alatt megjelenik.

Mostantól valóban gyors ügyfélszolgálati élő csevegője lehet. Használja a LiveAgent élő csevegését, hogy szupergyors és megbízható vásárlói élményt nyújtson függetlenül attól, hogy a Shopifyt használja, vagy saját üzletét üzemelteti. Az élő csevegéssel könnyen fordul a kocka, és a weboldal látogatóját fizető ügyféllé alakíthatja.

Definition of customer engagement
Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo

Próbálja ki élő chat-ünket

Jobb megnézni, hogy mire képes egy alternatív ügyfélszolgálati szoftver. Vessen egy pillantást az élő csevegésünkre és döntse el, hogy ez-e a megfelelő választás az ügyfélszolgálata számára.

Nyugodtan vessen egy pillantást csatornánkra, vannak videóink az ügyfélszolgálati eszközeinkről és funkcióinkról, például a call center funkcióiról, az IVR-ről és hamarosan még többel jelentkezünk.

Ügyfélszolgálati szoftver és nagyszerű felhasználói élmény

Az ügyfélszolgálati szoftvercégnek példát kell mutatnia és a legjobb ügyfélszolgálatot kell nyújtania. A boldog ügyfélszolgálat olyan ügyfélszolgálati szoftvert használ, amely nagyszerű felhasználói élményt nyújt.

Ezért biztosítjuk ügyfeleinknek a nap 24 órájában rendelkezésre álló ügyfélszolgálatot. Csak válassza ki a csatornáját, legyen szó telefonhívásról, közösségi média üzenetről vagy tudásbázisról, készségesen állunk rendelkezésére.

get inspired

Így néz ki a nagyszerű vásárlói élmény

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

A LiveAgent és a Gorgias összehasonlítása

LiveAgent vs Gorgias comparison

Helyes 2020. 09. 16-tól

increase availability

Próbálja ki még ma ingyenesen

Váltson a Gorgias-ról az ügyfélszolgálati szoftverünkre és próbálja ki az olyan speciális szolgáltatásainkat, mint a tudásbázis, a call center, a közösségi média vagy a Shopify integráció.

Ingyenes 14 napos próbaidőszakot nyújtunk kötelezettségek és hitelkártya-információ megadása nélkül. Bizonyítani szeretnénk Önnek, hogy mi vagyunk a megfelelő ügyfélszolgálati szoftver az Ön vállalkozásához. Javítsa vásárlói élményét a LiveAgent segítségével még ma.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Szeretne összehasonlítani minket a különböző ügyfélszolgálati szoftverekkel?

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

GYIK

Hogyan teljesít a LiveAgent a Gorgiashoz képest?

A LiveAgent a következő extra szolgáltatásokat kínálja, melyeket a Gorgias nem: önkiszolgálás, Twitter-integráció, Viber-integráció, tudásbázis, ügyfélfórum, IVR, videohívások és olcsóbb 24/7 támogatás.

Milyen extra előnyei vannak a LiveAgent használatának a Gorgiasszal szemben?

A LiveAgent Gorgias használatának további előnyei közé tartozik a megnövekedett ügyfél-elégedettség, az ügyfelek megtartása, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek, a csökkentett megtorpanási arány és az ügynökök jobb munkafolyamata.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót