Bitrix24-ről LiveAgent-re vált?
A LiveAgent a legtöbbet és legjobban értékelt segédpult szoftver a Kis- és Középvállalatok számára 2019-ben és 2020-ban. Csatlakozzon olyan társaságokhoz, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az Oxfordi Egyetem, hogy világklasszis támogatást biztosíthasson ügyfelei számára. Nyelv kiválasztása Válasszon egyet a 43 különböző nyelv közül. Növelje a megtakarításokat és a ROI-t Szerezze meg a LiveAgent-et ingyenesen örökre vagy válassza a három fizetős tervünk egyikét.
Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?
A LiveAgent aldomainjén termékfrissítések és promóciós ajánlatok érhetőek el. A cég segítséget nyújt az adatok CallPage-ről történő áttelepítéséhez. Ingyenes próbaidő áll rendelkezésre, a regisztrációhoz csak a céges email szükséges. A LiveAgent-nek választható egy aldomain neve a cég vagy a csapat neve alapján.
Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?
A fogyasztók 72%-a gyenge ügyfélszolgálatot tapasztal, és az átláthatóság hiányát kifogásolja. A LiveAgent ingyenes próbaverziót kínál az ügyfélszolgálat optimalizálására, és olyan nagy cégekkel dolgozik együtt, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem. Az ingyenes élő chat szoftver teljesen testreszabható és magyar nyelvű.
Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel
Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.
Migrálja adatait CallHub-ról a LiveAgent-re
LiveAgent offers a comprehensive customer service solution with over 175 features and 40+ integrations. It supports 43 different languages and provides 24/7 customer support. The platform is suitable for businesses considering migration from Kustomer, Pure Chat, Outlook, Bitrix24, or CallPage. It also offers free trials and affordable pricing plans.
Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz
A többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver segíthet a vállalatnak növelni az értékét és piaci jelenlétét az elégedett ügyfelek által. Az élő chattel lehetővé teszi a megfelelő információk időben történő biztosítását a jövőbeli tulajdonosok számára, ami javíthatja a piaci penetrációt és boldogabb vásárlókat eredményezhet. Tudjon meg többet az elégedett ügyfélérték növeléséről és az élő chattel előnyeiről.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.