Gorgias alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Gorgias alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Szeretne közösségibbé válni és többet eladni az ügyfélszolgálatával a megfelelő ügyfélszolgálati szoftverrel? A Gorgias nagyszerű, de kipróbálta már a LiveAgentet?

Növelje az ügyfelek elégedettségét olyan szoftverrel, amely nem hagyja cserben. Hozzon ki többet a jegykezelő szoftveréből, az élő chat-ből vagy a LiveAgenten belül elérhető tudásbázisból. Használja ki a számos funkció és integráció előnyeit, mint például a Shopify, a közösségi média, például az Instagram, Facebook Messenger vagy Twitter. Olvasson tovább és derítse ki, hogy miért mi vagyunk a megfelelő többcsatornás szoftver megoldás az Ön ügyfélszolgálatához.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a LiveAgent a legjobb Gorgias alternatíva

Tudja meg, milyen előnyökkel jár a LiveAgent

A befektetés megtérülésének növelése

A jobb ügyfélkapcsolatok kiépítése jobb ügyfélkört és megnövekedett jövedelmet eredményez.

Takarítson meg időt és pénzt

Az olyan funkciók, mint az elemzés, az intuitív irányítási rendszer és a jegykezelő rendszer segítenek az erőforrások jobb kezelésében.

Jobb munkafolyamat

Használjon olyan eszközöket, mint a közösségi média, a nagyszerű jegykezelő rendszer, a tudásbázis és még sok mást a jobb munkafolyamatért és a megbízhatóbb, mindencsatornás ügyfélszolgálatért.

Gorgias vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent Gorgias
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias jegykezelést kínál csomagban $60/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A Gorgias Élő Chat szolgáltatást kínál csomagban, $60/ügynök/hó áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz az all-inclusive csomagban 39 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias hívásközpontot tartalmaz csomagban 300 dollár/ügynök/hó áron.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Gorgias nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
Gorgias a Facebook integrációt csomagban kínálja, havi 60 dollárért.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A Gorgias nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram-integrációt kínál a Jegy-csomagban, 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Gorgias Instagram-integrációt kínál csomagban, havi 60 dollárért.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Gorgias nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A Gorgias nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Gorgias nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias automatizálást és szabályokat kínál csomagban, havi 60 dollárért.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias csomagban kínál API funkciókat, havi 60 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Gorgias nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Gorgias nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias korlátlan előzményeket kínál csomagban 60 dollár/hó áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú weboldalakat kínál.
A Gorgias nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban, havi 60 dollárért.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet / levelet kínál.
A Gorgias nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Gorgias nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban 60 dollár/ügynök/hó áron.
Call routing time

Ügyfélszolgálati szoftver, amely nem hagyja cserben

Mire van szüksége az ügyfélszolgálati szoftverből? Jobb ügyfélszolgálat nyújtsára a megfelelő szoftverrel és a megfelelő eszközkészlettel. Javítsa még ma a LiveAgenttel az ügyfélszolgálatát.

A LiveAgent olyan eszközöket, funkciókat és integrációkat kínál Önnek, amelyek jobb ügyféltámogatást nyújtanak. Villámgyors válaszokat adhat az élő chat alkalmazásunkkal – ez a leggyorsabb a piacon. Testreszabhatja munkafolyamatát olyan integrációkkal, mint a Shopify, Instagram, Slack, vagy bármi más. Használja a call centert és a tudásbázist gond nélkül. A lehetőségek adottak, a többi csak Önön és a csapatán múlik, a LiveAgent nem áll útjába.

A piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazás

Komolyan gondoljuk. Keményen dolgoztunk az élő csevegő alkalmazásunk tökéletesítésén, és megérte. Élő csevegő alkalmazásunk a leggyorsabb a piacon, a csevegés 2.5 másodperc alatt megjelenik.

Mostantól valóban gyors ügyfélszolgálati élő csevegője lehet. Használja a LiveAgent élő csevegését, hogy szupergyors és megbízható vásárlói élményt nyújtson függetlenül attól, hogy a Shopifyt használja, vagy saját üzletét üzemelteti. Az élő csevegéssel könnyen fordul a kocka, és a weboldal látogatóját fizető ügyféllé alakíthatja.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Próbálja ki élő chat-ünket

Jobb megnézni, hogy mire képes egy alternatív ügyfélszolgálati szoftver. Vessen egy pillantást az élő csevegésünkre és döntse el, hogy ez-e a megfelelő választás az ügyfélszolgálata számára.

Nyugodtan vessen egy pillantást csatornánkra, vannak videóink az ügyfélszolgálati eszközeinkről és funkcióinkról, például a call center funkcióiról, az IVR-ről és hamarosan még többel jelentkezünk.

Ügyfélszolgálati szoftver és nagyszerű felhasználói élmény

Az ügyfélszolgálati szoftvercégnek példát kell mutatnia és a legjobb ügyfélszolgálatot kell nyújtania. A boldog ügyfélszolgálat olyan ügyfélszolgálati szoftvert használ, amely nagyszerű felhasználói élményt nyújt.

Ezért biztosítjuk ügyfeleinknek a nap 24 órájában rendelkezésre álló ügyfélszolgálatot. Csak válassza ki a csatornáját, legyen szó telefonhívásról, közösségi média üzenetről vagy tudásbázisról, készségesen állunk rendelkezésére.

get inspired

Így néz ki a nagyszerű vásárlói élmény

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

A LiveAgent és a Gorgias összehasonlítása

LiveAgent vs Gorgias comparison

Helyes 2020. 09. 16-tól

increase availability

Próbálja ki még ma ingyenesen

Váltson a Gorgias-ról az ügyfélszolgálati szoftverünkre és próbálja ki az olyan speciális szolgáltatásainkat, mint a tudásbázis, a call center, a közösségi média vagy a Shopify integráció.

Ingyenes 14 napos próbaidőszakot nyújtunk kötelezettségek és hitelkártya-információ megadása nélkül. Bizonyítani szeretnénk Önnek, hogy mi vagyunk a megfelelő ügyfélszolgálati szoftver az Ön vállalkozásához. Javítsa vásárlói élményét a LiveAgent segítségével még ma.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp

Szeretne összehasonlítani minket a különböző ügyfélszolgálati szoftverekkel?

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

Kapcsolódó cikkek ehhezGorgias alternatíva
A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

A LiveAgent segítségdesk szoftver a legkelendőbb és #1-nak minősített SMB számára 2020-ban. Az alkalmazás célja, hogy segítsen a felhasználóknak közelebb kerülni az ügyfelekhez és gyorsabban kiszolgálni őket. A LiveAgent már számos nagyobb márkanév (például a Huawei, a BMW és az O2) számára is nyújtott segítséget. A felhasználók az alkalmazást akár ingyen is kipróbálhatják. A LiveAgent-t összehasonlító oldalakat is kínál, hogy a felhasználók pontosan láthassák, hogy hogyan teljesít az alkalmazás más népszerű jegyrendszer-szoftverekkel összehasonlítva.

Ha egy hathatós alternatívát keres a Kayako helyett, fontolja meg a LiveAgent rendszert. A piac leggyorsabb chat alkalmazásával és több, mint 179 hasznos help-desk funkcióval rendelkezik.

Kayako alternatívát keres?

A LiveAgent egy jegykezelő szoftver, amely számos funkciót kínál, többek között közösségi média integrációt és munkafolyamat-menedzsmentet. Az összegyűjtött felhasználói értékelések szerint az egyszerű használat és az ügyfélszolgálat minősége nagyon jó. A szolgáltatás ára 15 USD/ügynök/hónap. Az eszközök között megtalálható a riasztások és az eszkalációk kezelése, az automatizált jegyirányítás, a call center menedzsment és a többcsatornás kommunikáció lehetősége. Továbbá megtekintheti, hogy hogyan viselkednek az Ön webhelyén a látogatók és egy biztonságos, valós idejű csevegő widget is rendelkezésre áll.

Szeretne áttérni a Helpshiftről egy másik ügyfélszolgálati szoftverre? Nézze meg a LiveAgent programot és derítse ki, hogy megfelelő-e az Ön számára.

Helpshift alternatívát keres?

A LiveAgent olyan központi ügyfélkommunikációs platform, amely segít az ügyfélszolgálatban az ügyfelekkel való hatékonyabb kommunikáció révén. A felhasználók nagyon elégedettek a LiveAgent termékeivel és szolgáltatásaival, amelyeket egyszerű használatuk és a nagyszerű riport alkalmazások jellemeznek. Az ügyfélszolgálati csapatok nagyon jól teljesítenek a LiveAgent segítségével, amely növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az embereknek nagy előnyt jelent a LiveAgent live chat megoldása, amely segíti a hatékonyabb támogatást és a magasabb megtérülési ráta elérését.

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

Az ügyfélnek az általa kívánt szolgáltatást kell fizetnie, és a LiveAgent csomagjainak árai ehhez az igényhez igazodnak. Az ügyfél előzetes kipróbálásra számíthat, és kapcsolatba léphet a LiveAgenttel bármilyen kérdéssel. A LiveAgent megfizethető csomagokat kínál már 15€-tól, és ingyenes 14 napos próbaidőszakkal rendelkezik. Próbálja ki a LiveAgentet, amely számos nagy márkával együtt dolgozik. Nincs szükség bankkártyára.

A legjobb élő chat alternatívák meghatározott funkciókat tartalmaznak, amelyek elősegítik a sikert. Tudja meg, mik ők még ma!

Alternatívákat keres élő csevegésre?

Az áttekintés segít megtalálni a legjobb Call center, közösségi média helpdesk, jegykezelő és önkiszolgáló alternatívákat. Az árak, funkcionalitás és könnyű használhatóság szerinti felhasználói értékelések segítségével megtalálható az igényeknek leginkább megfelelő megoldás.

Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

Extend alternatívát keres?

A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót