Szeretne közösségibbé válni és többet eladni az ügyfélszolgálatával a megfelelő ügyfélszolgálati szoftverrel? A Gorgias nagyszerű, de kipróbálta már a LiveAgentet?
Növelje az ügyfelek elégedettségét olyan szoftverrel, amely nem hagyja cserben. Hozzon ki többet a jegykezelő szoftveréből, az élő chat-ből vagy a LiveAgenten belül elérhető tudásbázisból. Használja ki a számos funkció és integráció előnyeit, mint például a Shopify, a közösségi média, például az Instagram, Facebook Messenger vagy Twitter. Olvasson tovább és derítse ki, hogy miért mi vagyunk a megfelelő többcsatornás szoftver megoldás az Ön ügyfélszolgálatához.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Tudja meg, milyen előnyökkel jár a LiveAgent
A jobb ügyfélkapcsolatok kiépítése jobb ügyfélkört és megnövekedett jövedelmet eredményez.
Az olyan funkciók, mint az elemzés, az intuitív irányítási rendszer és a jegykezelő rendszer segítenek az erőforrások jobb kezelésében.
Használjon olyan eszközöket, mint a közösségi média, a nagyszerű jegykezelő rendszer, a tudásbázis és még sok mást a jobb munkafolyamatért és a megbízhatóbb, mindencsatornás ügyfélszolgálatért.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Gorgias
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Gorgias jegykezelést kínál csomagban $60/ügynök/hó áron.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
|
A Gorgias Élő Chat szolgáltatást kínál csomagban, $60/ügynök/hó áron.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz az all-inclusive csomagban 39 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Gorgias hívásközpontot tartalmaz csomagban 300 dollár/ügynök/hó áron.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A Gorgias nem kínál önkiszolgáló portált.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
|
Gorgias a Facebook integrációt csomagban kínálja, havi 60 dollárért.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
|
A Gorgias nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram-integrációt kínál a Jegy-csomagban, 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
|
A Gorgias Instagram-integrációt kínál csomagban, havi 60 dollárért.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Gorgias nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál.
|
A Gorgias nem kínál tudásbázist.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A Gorgias nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Gorgias automatizálást és szabályokat kínál csomagban, havi 60 dollárért.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Gorgias csomagban kínál API funkciókat, havi 60 dollárért.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Gorgias nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A Gorgias nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Gorgias korlátlan előzményeket kínál csomagban 60 dollár/hó áron.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan számú weboldalakat kínál.
|
A Gorgias nem kínál korlátlan weboldalakat.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Gorgias korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban, havi 60 dollárért.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet / levelet kínál.
|
A Gorgias nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Gorgias nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A Gorgias korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban 60 dollár/ügynök/hó áron.
|
Mire van szüksége az ügyfélszolgálati szoftverből? Jobb ügyfélszolgálat nyújtsára a megfelelő szoftverrel és a megfelelő eszközkészlettel. Javítsa még ma a LiveAgenttel az ügyfélszolgálatát.
A LiveAgent olyan eszközöket, funkciókat és integrációkat kínál Önnek, amelyek jobb ügyféltámogatást nyújtanak. Villámgyors válaszokat adhat az élő chat alkalmazásunkkal – ez a leggyorsabb a piacon. Testreszabhatja munkafolyamatát olyan integrációkkal, mint a Shopify, Instagram, Slack, vagy bármi más. Használja a call centert és a tudásbázist gond nélkül. A lehetőségek adottak, a többi csak Önön és a csapatán múlik, a LiveAgent nem áll útjába.
Komolyan gondoljuk. Keményen dolgoztunk az élő csevegő alkalmazásunk tökéletesítésén, és megérte. Élő csevegő alkalmazásunk a leggyorsabb a piacon, a csevegés 2.5 másodperc alatt megjelenik.
Mostantól valóban gyors ügyfélszolgálati élő csevegője lehet. Használja a LiveAgent élő csevegését, hogy szupergyors és megbízható vásárlói élményt nyújtson függetlenül attól, hogy a Shopifyt használja, vagy saját üzletét üzemelteti. Az élő csevegéssel könnyen fordul a kocka, és a weboldal látogatóját fizető ügyféllé alakíthatja.
Jobb megnézni, hogy mire képes egy alternatív ügyfélszolgálati szoftver. Vessen egy pillantást az élő csevegésünkre és döntse el, hogy ez-e a megfelelő választás az ügyfélszolgálata számára.
Nyugodtan vessen egy pillantást csatornánkra, vannak videóink az ügyfélszolgálati eszközeinkről és funkcióinkról, például a call center funkcióiról, az IVR-ről és hamarosan még többel jelentkezünk.
Az ügyfélszolgálati szoftvercégnek példát kell mutatnia és a legjobb ügyfélszolgálatot kell nyújtania. A boldog ügyfélszolgálat olyan ügyfélszolgálati szoftvert használ, amely nagyszerű felhasználói élményt nyújt.
Ezért biztosítjuk ügyfeleinknek a nap 24 órájában rendelkezésre álló ügyfélszolgálatot. Csak válassza ki a csatornáját, legyen szó telefonhívásról, közösségi média üzenetről vagy tudásbázisról, készségesen állunk rendelkezésére.
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
Helyes 2020. 09. 16-tól
Váltson a Gorgias-ról az ügyfélszolgálati szoftverünkre és próbálja ki az olyan speciális szolgáltatásainkat, mint a tudásbázis, a call center, a közösségi média vagy a Shopify integráció.
Ingyenes 14 napos próbaidőszakot nyújtunk kötelezettségek és hitelkártya-információ megadása nélkül. Bizonyítani szeretnénk Önnek, hogy mi vagyunk a megfelelő ügyfélszolgálati szoftver az Ön vállalkozásához. Javítsa vásárlói élményét a LiveAgent segítségével még ma.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
A LiveAgent a következő extra szolgáltatásokat kínálja, melyeket a Gorgias nem: önkiszolgálás, Twitter-integráció, Viber-integráció, tudásbázis, ügyfélfórum, IVR, videohívások és olcsóbb 24/7 támogatás.
A LiveAgent Gorgias használatának további előnyei közé tartozik a megnövekedett ügyfél-elégedettség, az ügyfelek megtartása, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek, a csökkentett megtorpanási arány és az ügynökök jobb munkafolyamata.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk