Gorgias alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Gorgias alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Szeretne közösségibbé válni és többet eladni az ügyfélszolgálatával a megfelelő ügyfélszolgálati szoftverrel? A Gorgias nagyszerű, de kipróbálta már a LiveAgentet?

Növelje az ügyfelek elégedettségét olyan szoftverrel, amely nem hagyja cserben. Hozzon ki többet a jegykezelő szoftveréből, az élő chat-ből vagy a LiveAgenten belül elérhető tudásbázisból. Használja ki a számos funkció és integráció előnyeit, mint például a Shopify, a közösségi média, például az Instagram, Facebook Messenger vagy Twitter. Olvasson tovább és derítse ki, hogy miért mi vagyunk a megfelelő többcsatornás szoftver megoldás az Ön ügyfélszolgálatához.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a LiveAgent a legjobb Gorgias alternatíva

Tudja meg, milyen előnyökkel jár a LiveAgent

A befektetés megtérülésének növelése

A jobb ügyfélkapcsolatok kiépítése jobb ügyfélkört és megnövekedett jövedelmet eredményez.

Takarítson meg időt és pénzt

Az olyan funkciók, mint az elemzés, az intuitív irányítási rendszer és a jegykezelő rendszer segítenek az erőforrások jobb kezelésében.

Jobb munkafolyamat

Használjon olyan eszközöket, mint a közösségi média, a nagyszerű jegykezelő rendszer, a tudásbázis és még sok mást a jobb munkafolyamatért és a megbízhatóbb, mindencsatornás ügyfélszolgálatért.

Gorgias vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Gorgias
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias jegykezelést kínál csomagban $60/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A Gorgias Élő Chat szolgáltatást kínál csomagban, $60/ügynök/hó áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz az all-inclusive csomagban 39 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias hívásközpontot tartalmaz csomagban 300 dollár/ügynök/hó áron.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Gorgias nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
Gorgias a Facebook integrációt csomagban kínálja, havi 60 dollárért.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A Gorgias nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram-integrációt kínál a Jegy-csomagban, 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A Gorgias Instagram-integrációt kínál csomagban, havi 60 dollárért.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Gorgias nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A Gorgias nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Gorgias nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias automatizálást és szabályokat kínál csomagban, havi 60 dollárért.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias csomagban kínál API funkciókat, havi 60 dollárért.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Gorgias nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Gorgias nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias korlátlan előzményeket kínál csomagban 60 dollár/hó áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú weboldalakat kínál.
A Gorgias nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban, havi 60 dollárért.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet / levelet kínál.
A Gorgias nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Gorgias nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Gorgias korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban 60 dollár/ügynök/hó áron.
Call routing time

Ügyfélszolgálati szoftver, amely nem hagyja cserben

Mire van szüksége az ügyfélszolgálati szoftverből? Jobb ügyfélszolgálat nyújtsára a megfelelő szoftverrel és a megfelelő eszközkészlettel. Javítsa még ma a LiveAgenttel az ügyfélszolgálatát.

A LiveAgent olyan eszközöket, funkciókat és integrációkat kínál Önnek, amelyek jobb ügyféltámogatást nyújtanak. Villámgyors válaszokat adhat az élő chat alkalmazásunkkal – ez a leggyorsabb a piacon. Testreszabhatja munkafolyamatát olyan integrációkkal, mint a Shopify, Instagram, Slack, vagy bármi más. Használja a call centert és a tudásbázist gond nélkül. A lehetőségek adottak, a többi csak Önön és a csapatán múlik, a LiveAgent nem áll útjába.

A piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazás

Komolyan gondoljuk. Keményen dolgoztunk az élő csevegő alkalmazásunk tökéletesítésén, és megérte. Élő csevegő alkalmazásunk a leggyorsabb a piacon, a csevegés 2.5 másodperc alatt megjelenik.

Mostantól valóban gyors ügyfélszolgálati élő csevegője lehet. Használja a LiveAgent élő csevegését, hogy szupergyors és megbízható vásárlói élményt nyújtson függetlenül attól, hogy a Shopifyt használja, vagy saját üzletét üzemelteti. Az élő csevegéssel könnyen fordul a kocka, és a weboldal látogatóját fizető ügyféllé alakíthatja.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Próbálja ki élő chat-ünket

Jobb megnézni, hogy mire képes egy alternatív ügyfélszolgálati szoftver. Vessen egy pillantást az élő csevegésünkre és döntse el, hogy ez-e a megfelelő választás az ügyfélszolgálata számára.

Nyugodtan vessen egy pillantást csatornánkra, vannak videóink az ügyfélszolgálati eszközeinkről és funkcióinkról, például a call center funkcióiról, az IVR-ről és hamarosan még többel jelentkezünk.

Ügyfélszolgálati szoftver és nagyszerű felhasználói élmény

Az ügyfélszolgálati szoftvercégnek példát kell mutatnia és a legjobb ügyfélszolgálatot kell nyújtania. A boldog ügyfélszolgálat olyan ügyfélszolgálati szoftvert használ, amely nagyszerű felhasználói élményt nyújt.

Ezért biztosítjuk ügyfeleinknek a nap 24 órájában rendelkezésre álló ügyfélszolgálatot. Csak válassza ki a csatornáját, legyen szó telefonhívásról, közösségi média üzenetről vagy tudásbázisról, készségesen állunk rendelkezésére.

get inspired

Így néz ki a nagyszerű vásárlói élmény

A LiveAgent és a Gorgias összehasonlítása

LiveAgent vs Gorgias comparison

Helyes 2020. 09. 16-tól

increase availability

Próbálja ki még ma ingyenesen

Váltson a Gorgias-ról az ügyfélszolgálati szoftverünkre és próbálja ki az olyan speciális szolgáltatásainkat, mint a tudásbázis, a call center, a közösségi média vagy a Shopify integráció.

Ingyenes 14 napos próbaidőszakot nyújtunk kötelezettségek és hitelkártya-információ megadása nélkül. Bizonyítani szeretnénk Önnek, hogy mi vagyunk a megfelelő ügyfélszolgálati szoftver az Ön vállalkozásához. Javítsa vásárlói élményét a LiveAgent segítségével még ma.

Szeretne összehasonlítani minket a különböző ügyfélszolgálati szoftverekkel?

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezGorgias alternatíva
    A LiveAgent a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2019-ben és 2020-ban. Migrálni szeretne a Bitrix24-ről a LiveAgent-re? Megoldjuk!

    Bitrix24-ről LiveAgent-re vált?

    A LiveAgent a legtöbbet és legjobban értékelt segédpult szoftver a Kis- és Középvállalatok számára 2019-ben és 2020-ban. Csatlakozzon olyan társaságokhoz, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az Oxfordi Egyetem, hogy világklasszis támogatást biztosíthasson ügyfelei számára. Nyelv kiválasztása Válasszon egyet a 43 különböző nyelv közül. Növelje a megtakarításokat és a ROI-t Szerezze meg a LiveAgent-et ingyenesen örökre vagy válassza a három fizetős tervünk egyikét.

    A LiveAgent egy segédpult megoldás, amely többféle platformot kapcsol egyetlen interfészre. Migráljon a CallPage-ről a LiveAgent-re és kezdje el az üzleti előnyök szerzését.

    Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?

    A LiveAgent aldomainjén termékfrissítések és promóciós ajánlatok érhetőek el. A cég segítséget nyújt az adatok CallPage-ről történő áttelepítéséhez. Ingyenes próbaidő áll rendelkezésre, a regisztrációhoz csak a céges email szükséges. A LiveAgent-nek választható egy aldomain neve a cég vagy a csapat neve alapján.

    A magyar LiveAgent ingyenes élő chat szoftvere lehetőséget nyújt arra, hogy weboldala látogatóit vásárlókká alakítsa. Használja a leggyorsabb chat widgetet.

    Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?

    A fogyasztók 72%-a gyenge ügyfélszolgálatot tapasztal, és az átláthatóság hiányát kifogásolja. A LiveAgent ingyenes próbaverziót kínál az ügyfélszolgálat optimalizálására, és olyan nagy cégekkel dolgozik együtt, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem. Az ingyenes élő chat szoftver teljesen testreszabható és magyar nyelvű.

    Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

    Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

    Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.

    A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Csatlakozzon a legsikeresebb vállalatokhoz a jobb ügyfélszolgálat eléréséért a LiveAgent-el.

    Migrálja adatait CallHub-ról a LiveAgent-re

    LiveAgent offers a comprehensive customer service solution with over 175 features and 40+ integrations. It supports 43 different languages and provides 24/7 customer support. The platform is suitable for businesses considering migration from Kustomer, Pure Chat, Outlook, Bitrix24, or CallPage. It also offers free trials and affordable pricing plans.

    A kiemelkedő építkezések és szerkezetek mellett építhet egy lojális ügyfélbázist. Tanulja meg hogyan használja a LiveAgent erejét.

    Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz

    A többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver segíthet a vállalatnak növelni az értékét és piaci jelenlétét az elégedett ügyfelek által. Az élő chattel lehetővé teszi a megfelelő információk időben történő biztosítását a jövőbeli tulajdonosok számára, ami javíthatja a piaci penetrációt és boldogabb vásárlókat eredményezhet. Tudjon meg többet az elégedett ügyfélérték növeléséről és az élő chattel előnyeiről.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x