Google Analytics integration
Kövesse az alábbiakban ismertetett integrációs útmutatót a Google Analytics és a LiveAgent együttes használatának megkezdéséhez.
- Jelentkezzen be a LiveAgent irányítópultjába és kattintson a Konfigurálás gombra.
- Kattintson a Rendszer és Bővítmények elemre.
- Keresse meg az „Élő Chat Követése” lehetőséget és a csúszkára kattintva aktiválja azt.

Mi az a Google Analytics?
A Google Analytics egy ingyenes webanalitikai szolgáltatás, amely statisztikákat és alapvető elemzési eszközöket kínál keresőoptimalizáláshoz (SEO) és marketing célokra.
Hogyan használhatja?
Kövesse nyomon az élő chat eseményeit a Google Analytics-ben. Ezeknek az adatoknak köszönhetően értékelheti az élő chat hatását a webhelye látogatóinak ügyfelekké változtatására, vagy az ügynökök hatását a vállalat eladásaira.
Az események javascript parancsokat generálnak közvetlenül az Ön weboldalára, ahol a chat megkezdődik. A bővítmény használható a chat események webalkalmazáshoz történő jelzésére, valamint bizonyos javascript-funkciók indítására, vagy a futó chat munkamenetek alapján módosíthatja a weboldal tartalmát.
Nyomonkövetési opciók:
- Chat indítása
- Chat befejezése
- Chat indítása
- Minden ügynöki üzenet
- Minden ügyfél üzenet
Integrálja a Google Naptárat a LiveAgent irányítópultján, hogy hatékonyan szervezze és kövesse nyomon eseményeit és emlékeztetőit. Könnyen kezelheti naptárfrissítéseit, és értesítéseket kaphat a fontos eseményekről. Hozzon létre INGYENES LiveAgent fiókot most, és tapasztalja meg az egyszerű integráció előnyeit!
Beépített Csevegés Nyomonkövetés
Fedezze fel, hogyan integrálhatja a Google Analytics konverziós adatait az élő csevegés során a LiveAgent beépített csevegés nyomonkövetésével. Egyszerűen használható, költséghatékony megoldás az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelésére. Próbálja ki ingyenesen!




