Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Office Maker

Mi az Office Maker ?

Az Office Maker a Hang/Internet/Felhő helyi digitális szolgáltatója.

Az általunk kínált megoldások és innovatív technológiák révén megfelelünk azoknak a szervezeteknek az egyik fő elvárásának, amelyek egyetlen kapcsolattartó pontot szeretnének a telefonálás, az internet, a felhő és a számítógép biztonságának kezelésére.

Kezdeményezzen és fogadjon hívásokat a LiveAgentből egyszerű és gazdaságos SIP Trunk ajánlatunkkal, amely teljes mértékben online ellenőrizhető az ügyfélfelületről.

Aktiválja telefonvonalait, és néhány kattintással válassza ki telefonszámát online eszközünkön keresztül, és tartsa kézben telefonálásának irányítását.

A TELEFONSZÁMAINAK KEZELÉSE

  • Földrajzi vagy nem földrajzi számok hozzárendelése (08 és 09)
  • A telefonszámok hordozhatósága az összes szolgáltató számára
  • Nemzetközi számok hozzárendelése
  • Regisztráció a Sárga Oldalak könyvtárakba
  • A segélyhívó számok kezelése (15, 17, 18, 112, stb.)

UJJLBEGY ELLENŐRZÉSE

  • A számmegjelenítés személyre szabása
  • Feltétel nélküli és segélyhívási átirányítási beállítások
  • A nem kívánt hívók szűrése
  • A felhasználó általi kimenő hívások korlátozása

Egyszerű, alacsony költség és elkötelezettség nélkül:

A SIP Trunk előfizetés a kimenő hívások számához alkalmazkodik. Minden feliratkozott kimenő hívás esetén az Office Maker bejövő hívást kínál.

Példa: Ha 15 SIP-Trunk-ot vesz fel, akár 15 egyidejű kimenő hívást is kezdeményezhet (ha egyszerre nincs több, mint 15 bejövő hívás), és legfeljebb 30 egyidejűleg folytatott bejövő hívást fogadhat (ha nincs kimenő hívás ugyanakkor).

  • Trunk SIP à la carte : 3€HT/Hónap/Csatorna
  • Trunk SIP Korlátlan fix : 13€HT/Hónap/Csatorna
  • Trunk SIP Korlátlan fix és mobil : 19,99€HT/Hónap/Csatorna

Rendelje meg vonalát itt:: https://officemaker.fr/telephonie-sur-ip/trunk-sip/

Hogyan tudja használni?

Ha VoIP szolgáltatót keres, hogy kapcsolatba léphessen a LiveAgent telefonos központjával, a Sipcall nagyszerű választás. A LiveAgent telefonos központja kezeli a hívásokat és a jegyeket, míg a többit a Sipcall biztosítja. Laptop vagy okostelefon, mikrofon és hangszóró – ennyire van szüksége  egy induló telefonközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy más hardverre lesz szüksége, ha később szeretné javítani a hívás minőségét.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?

Annak ellenére, hogy egyesek a digitális ügyfélélményeket részesítik előnyben, mások a  mélyebb, személyes kapcsolatra vágynak azokkal a márkákkal, amelyekkel kapcsolatba lépnek. A telefonos központ nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok javításának, termékek eladásának, új ügyfelek és szolgáltatás-felhasználók megszerzésének, vagy általános ügyfélszolgálat nyújtásának.

A hagyományos telefonközpontok zuhanásával és a call center szoftverek szárnyalásával, például a LiveAgent elterjedésével könnyű ilyen típusú élményeket nyújtani ügyfelei számára, anélkül, hogy csődbe menne. A telefonos központok ma már minden típusú vállalkozás számára hozzáférhetők, legyenek azok nagyok, vagy kisebbek.

Hogyan működik a LiveAgent telefonos központ?

A LiveAgent a fejlett funkciók segítségével megkönnyíti a telefonközpont kezelését és vezetését a vállalkozások számára. Létrehozhat például egyedi IVR (Interaktív hangválasz) fákat, amelyek automatikusan továbbítják az ügyfeleket a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.

A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.

Hívóközpont IVR-rel

Ügyfele véletlenül rossz osztályhoz lett csatlakoztatva? A megoldás egyszerű: a hívásátvitel segítségével az ügyfelet az egyik kollégájához irányíthatja, és ezzel időt takaríthat meg.

Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.

További információkat szeretne megtudni a telefonos központunk szolgáltatásairól? Nézze meg Hívásközpont szolgáltatásunkat, amely minden információt tartalmaz a LiveAgent telefonos központjának képességeiről.

Hogyan lehet integrálni az Office Makert a LiveAgenttel?

Ha az Office Makerrel, mint VoIP-szolgáltatóval szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.

  • Nyissa meg a LiveAgentet, és lépjen a Konfiguráció > Hívás> Számok-ra. Kattintson a tetején található narancssárga Létrehozás gombra.
  • Válassza az Office Maker lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájából.
Office Maker
Office Maker
  • Nevezze el a számot, válasszon ki egy részleget, adja meg bejelentkezési adatait, és válassza ki a betárcsázási előtag számát. Azt is bejelölheti, vagy törölheti a jelölést, hogy rögzítse az összes telefonhívást, amelyet e számról fogadtak és kezdeményeztek. Ha be szeretné fejezni, kattintson az alul található Hozzáadás gombra.
Office Maker
Konfigurálja az Office Maker telefonszámot

A telefonszám a LiveAgent programban található, és használatra kész. Ha szeretné, felvehet további Sipcall telefonszámokat, vagy más VoIP szolgáltatóktól származó telefonszámokat.

Office Maker
Office Maker telefonszám hozzáadva

További információ a LiveAgent Call Center szoftverről

További információkat keres a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, tekintse meg a LiveAgent akadémiát további információkért a telefonos központokról és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.

Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg az ügyféltámogató szoftver teljes bemutatását.

LiveAgent Product Tour
Back to Integrations Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót