Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Office Maker

Mi az Office Maker ?

Az Office Maker a Hang/Internet/Felhő helyi digitális szolgáltatója.

Az általunk kínált megoldások és innovatív technológiák révén megfelelünk azoknak a szervezeteknek az egyik fő elvárásának, amelyek egyetlen kapcsolattartó pontot szeretnének a telefonálás, az internet, a felhő és a számítógép biztonságának kezelésére.

Kezdeményezzen és fogadjon hívásokat a LiveAgentből egyszerű és gazdaságos SIP Trunk ajánlatunkkal, amely teljes mértékben online ellenőrizhető az ügyfélfelületről.

Aktiválja telefonvonalait, és néhány kattintással válassza ki telefonszámát online eszközünkön keresztül, és tartsa kézben telefonálásának irányítását.

A TELEFONSZÁMAINAK KEZELÉSE

  • Földrajzi vagy nem földrajzi számok hozzárendelése (08 és 09)
  • A telefonszámok hordozhatósága az összes szolgáltató számára
  • Nemzetközi számok hozzárendelése
  • Regisztráció a Sárga Oldalak könyvtárakba
  • A segélyhívó számok kezelése (15, 17, 18, 112, stb.)

UJJLBEGY ELLENŐRZÉSE

  • A számmegjelenítés személyre szabása
  • Feltétel nélküli és segélyhívási átirányítási beállítások
  • A nem kívánt hívók szűrése
  • A felhasználó általi kimenő hívások korlátozása

Egyszerű, alacsony költség és elkötelezettség nélkül:

A SIP Trunk előfizetés a kimenő hívások számához alkalmazkodik. Minden feliratkozott kimenő hívás esetén az Office Maker bejövő hívást kínál.

Példa: Ha 15 SIP-Trunk-ot vesz fel, akár 15 egyidejű kimenő hívást is kezdeményezhet (ha egyszerre nincs több, mint 15 bejövő hívás), és legfeljebb 30 egyidejűleg folytatott bejövő hívást fogadhat (ha nincs kimenő hívás ugyanakkor).

  • Trunk SIP à la carte : 3€HT/Hónap/Csatorna
  • Trunk SIP Korlátlan fix : 13€HT/Hónap/Csatorna
  • Trunk SIP Korlátlan fix és mobil : 19,99€HT/Hónap/Csatorna

Rendelje meg vonalát itt:: https://officemaker.fr/telephonie-sur-ip/trunk-sip/

Hogyan tudja használni?

Ha VoIP szolgáltatót keres, hogy kapcsolatba léphessen a LiveAgent telefonos központjával, a Sipcall nagyszerű választás. A LiveAgent telefonos központja kezeli a hívásokat és a jegyeket, míg a többit a Sipcall biztosítja. Laptop vagy okostelefon, mikrofon és hangszóró – ennyire van szüksége  egy induló telefonközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy más hardverre lesz szüksége, ha később szeretné javítani a hívás minőségét.

Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?

Annak ellenére, hogy egyesek a digitális ügyfélélményeket részesítik előnyben, mások a  mélyebb, személyes kapcsolatra vágynak azokkal a márkákkal, amelyekkel kapcsolatba lépnek. A telefonos központ nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok javításának, termékek eladásának, új ügyfelek és szolgáltatás-felhasználók megszerzésének, vagy általános ügyfélszolgálat nyújtásának.

A hagyományos telefonközpontok zuhanásával és a call center szoftverek szárnyalásával, például a LiveAgent elterjedésével könnyű ilyen típusú élményeket nyújtani ügyfelei számára, anélkül, hogy csődbe menne. A telefonos központok ma már minden típusú vállalkozás számára hozzáférhetők, legyenek azok nagyok, vagy kisebbek.

Hogyan működik a LiveAgent telefonos központ?

A LiveAgent a fejlett funkciók segítségével megkönnyíti a telefonközpont kezelését és vezetését a vállalkozások számára. Létrehozhat például egyedi IVR (Interaktív hangválasz) fákat, amelyek automatikusan továbbítják az ügyfeleket a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.

A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.

Hívóközpont IVR-rel

Ügyfele véletlenül rossz osztályhoz lett csatlakoztatva? A megoldás egyszerű: a hívásátvitel segítségével az ügyfelet az egyik kollégájához irányíthatja, és ezzel időt takaríthat meg.

Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.

További információkat szeretne megtudni a telefonos központunk szolgáltatásairól? Nézze meg Hívásközpont szolgáltatásunkat, amely minden információt tartalmaz a LiveAgent telefonos központjának képességeiről.

Hogyan lehet integrálni az Office Makert a LiveAgenttel?

Ha az Office Makerrel, mint VoIP-szolgáltatóval szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.

  • Nyissa meg a LiveAgentet, és lépjen a Konfiguráció > Hívás> Számok-ra. Kattintson a tetején található narancssárga Létrehozás gombra.
  • Válassza az Office Maker lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájából.
Office Maker
Office Maker
  • Nevezze el a számot, válasszon ki egy részleget, adja meg bejelentkezési adatait, és válassza ki a betárcsázási előtag számát. Azt is bejelölheti, vagy törölheti a jelölést, hogy rögzítse az összes telefonhívást, amelyet e számról fogadtak és kezdeményeztek. Ha be szeretné fejezni, kattintson az alul található Hozzáadás gombra.
Office Maker
Konfigurálja az Office Maker telefonszámot

A telefonszám a LiveAgent programban található, és használatra kész. Ha szeretné, felvehet további Sipcall telefonszámokat, vagy más VoIP szolgáltatóktól származó telefonszámokat.

Office Maker
Office Maker telefonszám hozzáadva

További információ a LiveAgent Call Center szoftverről

További információkat keres a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, tekintse meg a LiveAgent akadémiát további információkért a telefonos központokról és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.

Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg az ügyféltámogató szoftver teljes bemutatását.

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót