Partner
Mi az Office Maker ?
Az Office Maker a Hang/Internet/Felhő helyi digitális szolgáltatója.
Az általunk kínált megoldások és innovatív technológiák révén megfelelünk azoknak a szervezeteknek az egyik fő elvárásának, amelyek egyetlen kapcsolattartó pontot szeretnének a telefonálás, az internet, a felhő és a számítógép biztonságának kezelésére.
Kezdeményezzen és fogadjon hívásokat a LiveAgentből egyszerű és gazdaságos SIP Trunk ajánlatunkkal, amely teljes mértékben online ellenőrizhető az ügyfélfelületről.
Aktiválja telefonvonalait, és néhány kattintással válassza ki telefonszámát online eszközünkön keresztül, és tartsa kézben telefonálásának irányítását.
A TELEFONSZÁMAINAK KEZELÉSE
- Földrajzi vagy nem földrajzi számok hozzárendelése (08 és 09)
- A telefonszámok hordozhatósága az összes szolgáltató számára
- Nemzetközi számok hozzárendelése
- Regisztráció a Sárga Oldalak könyvtárakba
- A segélyhívó számok kezelése (15, 17, 18, 112, stb.)
UJJLBEGY ELLENŐRZÉSE
- A számmegjelenítés személyre szabása
- Feltétel nélküli és segélyhívási átirányítási beállítások
- A nem kívánt hívók szűrése
- A felhasználó általi kimenő hívások korlátozása
Egyszerű, alacsony költség és elkötelezettség nélkül:
A SIP Trunk előfizetés a kimenő hívások számához alkalmazkodik. Minden feliratkozott kimenő hívás esetén az Office Maker bejövő hívást kínál.
Példa: Ha 15 SIP-Trunk-ot vesz fel, akár 15 egyidejű kimenő hívást is kezdeményezhet (ha egyszerre nincs több, mint 15 bejövő hívás), és legfeljebb 30 egyidejűleg folytatott bejövő hívást fogadhat (ha nincs kimenő hívás ugyanakkor).
- Trunk SIP à la carte : 3€HT/Hónap/Csatorna
- Trunk SIP Korlátlan fix : 13€HT/Hónap/Csatorna
- Trunk SIP Korlátlan fix és mobil : 19,99€HT/Hónap/Csatorna
Rendelje meg vonalát itt:: https://officemaker.fr/telephonie-sur-ip/trunk-sip/
Hogyan tudja használni?
Ha VoIP szolgáltatót keres, hogy kapcsolatba léphessen a LiveAgent telefonos központjával, a Sipcall nagyszerű választás. A LiveAgent telefonos központja kezeli a hívásokat és a jegyeket, míg a többit a Sipcall biztosítja. Laptop vagy okostelefon, mikrofon és hangszóró – ennyire van szüksége egy induló telefonközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy más hardverre lesz szüksége, ha később szeretné javítani a hívás minőségét.
Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?
Annak ellenére, hogy egyesek a digitális ügyfélélményeket részesítik előnyben, mások a mélyebb, személyes kapcsolatra vágynak azokkal a márkákkal, amelyekkel kapcsolatba lépnek. A telefonos központ nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok javításának, termékek eladásának, új ügyfelek és szolgáltatás-felhasználók megszerzésének, vagy általános ügyfélszolgálat nyújtásának.
A hagyományos telefonközpontok zuhanásával és a call center szoftverek szárnyalásával, például a LiveAgent elterjedésével könnyű ilyen típusú élményeket nyújtani ügyfelei számára, anélkül, hogy csődbe menne. A telefonos központok ma már minden típusú vállalkozás számára hozzáférhetők, legyenek azok nagyok, vagy kisebbek.
Hogyan működik a LiveAgent telefonos központ?
A LiveAgent a fejlett funkciók segítségével megkönnyíti a telefonközpont kezelését és vezetését a vállalkozások számára. Létrehozhat például egyedi IVR (Interaktív hangválasz) fákat, amelyek automatikusan továbbítják az ügyfeleket a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.
A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.
Ügyfele véletlenül rossz osztályhoz lett csatlakoztatva? A megoldás egyszerű: a hívásátvitel segítségével az ügyfelet az egyik kollégájához irányíthatja, és ezzel időt takaríthat meg.
Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.
További információkat szeretne megtudni a telefonos központunk szolgáltatásairól? Nézze meg Hívásközpont szolgáltatásunkat, amely minden információt tartalmaz a LiveAgent telefonos központjának képességeiről.
Hogyan lehet integrálni az Office Makert a LiveAgenttel?
Ha az Office Makerrel, mint VoIP-szolgáltatóval szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.
- Nyissa meg a LiveAgentet, és lépjen a Konfiguráció > Hívás> Számok-ra. Kattintson a tetején található narancssárga Létrehozás gombra.
- Válassza az Office Maker lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájából.

- Nevezze el a számot, válasszon ki egy részleget, adja meg bejelentkezési adatait, és válassza ki a betárcsázási előtag számát. Azt is bejelölheti, vagy törölheti a jelölést, hogy rögzítse az összes telefonhívást, amelyet e számról fogadtak és kezdeményeztek. Ha be szeretné fejezni, kattintson az alul található Hozzáadás gombra.

A telefonszám a LiveAgent programban található, és használatra kész. Ha szeretné, felvehet további Sipcall telefonszámokat, vagy más VoIP szolgáltatóktól származó telefonszámokat.

További információ a LiveAgent Call Center szoftverről
További információkat keres a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, tekintse meg a LiveAgent akadémiát további információkért a telefonos központokról és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.
Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg az ügyféltámogató szoftver teljes bemutatását.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver gamifikációval motiválja az ügynököket, segít az ügyfélkapcsolatok szervezésében és növeli az elégedettséget. Az ügyfélszolgálati jelentések és szabványok ellenőrzőlistája segíti az ügyféligények megértését és az ügyfélélmény biztosítását. Az értékelés gyűjtése fontos az üzleti sikerhez, amit az admin körrel rendelkező ügynökök felügyelhetnek a LiveAgent rendszerében. Az ügyfélszolgálati szoftver javasolja a gamifikáció alkalmazását az ügyfélszolgálatban, amely több különböző típusú felhasználót szolgál ki, nyitott kommunikációval és részletes információkkal. Az ügyfélszolgálati ügynökök felügyelhetik és beállíthatják az admin körrel rendelkező rendszert.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver vállalati megoldásokat kínál, mint pl. VoIP telefonrendszerek, panaszkezelési rendszer, bejövő call center szoftver stb. Ha szeretné lehetőségeit kipróbálni, kérem jelentkezzen demóra vagy iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy friss információt kaphasson az újdonságainkról, frissítéseinkről, márkáinkról. Továbbá feltétlenül vegye figyelembe adatvédelmi irányelvünket és használati feltételeinket az oldaltérképünkön keresztül!
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely innovatív megoldásokat kínál a panaszkezelési rendszerek, az e-mail kezelő szoftverek és az ügyfélportál szoftverek terén. Az ügyfélszolgáltatás fontos része a vállalkozásoknak és az ügyfélek hűségét befolyásolja, ezért fontos figyelembe venni az ügyféligényeket. A LiveAgent rendszere jelentéseket biztosít, a gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot és lehetőség van az ügyfelek véleményét felhasználó termékek előállítására az Értékelés és Javaslat Táblával. A cég támogatja a VoIP telefonrendszereket és az önkiszolgáló szoftvereket is, és részletes adatmigrációs és rendszerállapot jelentéseket biztosít.