Oxatis integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ha el akarja helyezni a LiveAgent élő chat gombját az Oxatis áruházába, kövesse az alábbi integrációs útmutatót, vagy nézze meg a mellékelt YouTube videót.
Az első lépés egy új chat gomb létrehozása és testreszabása a LiveAgent paneljén (Nincs még LiveAgent fiókja? Regisztráljon itt). Másolja a HTML kódját (Ctrl+C) a vágólapra.
- Menjen az Oxatis üzletkezelőjéhez és válassza a Weboldal > Tulajdonságok nyelv szerint > Módosítás > Illessze be (Ctrl+V) a HTML kódját az ”End
- Menjen az áruháza weboldalára, frissítse és készen áll a chat gombja.
Mi az az Oxatis?
Funkciókban gazdag, technikailag hatékony e-kereskedelmi megoldás, amely folyamatos támogatást nyújt a minőségi szolgáltatásaival. Több, mint 7300 kliens különböző területekről választotta az Oxatist. Bármekkora is legyen a forgalma (havi 1000 fonttól évi 10 000 000 fontig), azt fogja tapasztalni, hogy az Oxatis az ideális üzleti partner a projektjéhez.
Hogyan tudja használni?
Kezdjen el fantasztikus ügyfélszolgálatot nyújtani azzal, hogy egy élő chat gombot helyez el az Oxatis oldalán.
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A cikk összehasonlítja a különböző jegykezelő szoftvereket, és javasolja, hogy a felhasználók válasszák ki a legmegfelelőbb megoldást az igényeiknek megfelelően. A LiveAgent ideális megoldás az ügyfélszolgálatok számára, különösen azoknak, akik Google email fiókjukról futtatják a szolgáltatást. Az invitáló e-mailek vizuálisan vonzónak kell lenniük, és érdemes többször is elküldeni őket a következő héten. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfélszolgálattal való kommunikációhoz, javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli a vásárlói elégedettséget.