Partner
Ha el akarja helyezni a LiveAgent élő chat gombját az Oxatis áruházába, kövesse az alábbi integrációs útmutatót, vagy nézze meg a mellékelt YouTube videót.
Az első lépés egy új chat gomb létrehozása és testreszabása a LiveAgent paneljén (Nincs még LiveAgent fiókja? Regisztráljon itt). Másolja a HTML kódját (Ctrl+C) a vágólapra.

- Menjen az Oxatis üzletkezelőjéhez és válassza a Weboldal > Tulajdonságok nyelv szerint > Módosítás > Illessze be (Ctrl+V) a HTML kódját az ”End

- Menjen az áruháza weboldalára, frissítse és készen áll a chat gombja.

Mi az az Oxatis?
Funkciókban gazdag, technikailag hatékony e-kereskedelmi megoldás, amely folyamatos támogatást nyújt a minőségi szolgáltatásaival. Több, mint 7300 kliens különböző területekről választotta az Oxatist. Bármekkora is legyen a forgalma (havi 1000 fonttól évi 10 000 000 fontig), azt fogja tapasztalni, hogy az Oxatis az ideális üzleti partner a projektjéhez.
Hogyan tudja használni?
Kezdjen el fantasztikus ügyfélszolgálatot nyújtani azzal, hogy egy élő chat gombot helyez el az Oxatis oldalán.
Az ügyfélszolgálati LiveAgent lehetőségeit bemutató demó elérhető. Az ügyfélszolgálati szoftvernek számos funkciója van, és könnyen integrálható más rendszerekkel. A LiveAgent magas értékelésű, és támogatást is nyújt. Lehetőség van ingyenes próbaverzió indítására. A vállalat blogot és webináriumokat is biztosít a felhasználók számára. Sales elérhetőségek is megtalálhatók a weboldalon.
Beépített Csevegés Nyomonkövetés
A LiveAgent webináriumai és chat eszköze hatékony módon segítik a vállalkozások ügyfélszolgálati folyamatainak maximalizálását és az ügyfelek elégedettségének javítását. Próbálja ki a különböző kommunikációs csatornákat! (160 characters)