uKit integration
Partner website
Tudjon meg többet!
Partner Privacy Policy
uKit Adatvedélem
Ha el akarja kezdeni a LiveAgent chat gombjának használatát az uKit webhelyén, kövesse az alábbi lépésenkénti integrációs útmutatót, vagy egyszerűen nézze meg az integrációs videót.
- Nyissa meg az uKit készítő programot, és keresse meg a Widgetek> Kapcsolat menüpontot
- Válassza a LiveAgentet, és húzza a widgetet a webhelyre, az egér bal oldali gombját lenyomva.
- Kattintson az élő chat gombra, majd a bal oldalsávon kattintson a Fiók csatlakoztatására.
- Írja be a LiveAgent-fiókja URL-jét és API -kulcsát. Ha még nincs fiókja, nyugodtan hozzon létre egy újat a Fiók létrehozása gombra kattintva.
Hol találja az API kulcsot?
- A LiveAgent-fiókjában keresse meg a Konfiguráció > Rendszer> API elemet, és másolja ki innen az API-kulcsot.
- Készen is van. Az alapértelmezett élő chat gomb megjelenik a webhelyén.
- Ha módosítani szeretné az alapértelmezett gombot (színek, szövegek …), nyissa meg a LiveAgent fiókját, lépjen a Konfiguráció > Chat> Chat gombokra, és kattintson a gombra a kinézet szerkesztéséhez.
Miért uKit?
Az uKit egy weboldalkészítő, egyszerű és hatékony módszer egy funkcionális üzleti weboldal létrehozására. Azok számára jött létre, akik nem annyira informatikai szakemberek. Könnyen kezelhető, szórakoztató és modern. Az uKit elegáns drag-and-drop szerkesztővel rendelkezik, amely lehetővé teszi a választott sablon egyszerű testreszabását.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent uKit integrációja lehetővé teszi az élő chat gomb elhelyezését az uKit oldalán.
Átváltana Chaportról LiveAgentre?
A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Jöjjön át a Chaportról a LiveAgentre, és kezdjen el üzleti előnyöket szerezni.
A LiveAgent ügyfél-támogatási rendszer egy nagyszerű alternatívát kínál az üzleti szolgáltatások területén, mivel számos lehetőséget biztosít a vállalkozások számára, beleértve az ügyfél-elégedettség nyomon követését a Nicereply integrációval, valamint a mobil funkciót és az ár-érték arányt. A szolgáltatás könnyen használható és egyedülálló előnyöket biztosít a cégnek.
A LiveAgent szoftvercég lehetőségeket és partnereit kínálja vállalkozások számára az élményszintű ügyfélszolgálat és innovatív megoldások terén. Az oldalon lehetőség van a szoftvert kipróbálni vagy ajánlatot kérni, amely számos hasznos funkciókat tartalmaz, beleértve az online látogatók kezelését. Az alkalmazás 14 napig ingyenesen használható. Az ügyfélszolgálati támogatás és az ügyfél élmény kulcsfontosságú az elégedettséghez. Az integrációjuk lehetővé teszi a LiveAgent CS-Cart alkalmazás használatát, amely elősegíti a hatékonyabb ügyfélszolgálatot és eladásnövelést.