Quality Unit, a LiveAgent szoftvertermék mögött álló vállalat mindig olyan termékeket épített, amelyek stabilak és biztonságosak. A 2004-ben kezdődő utunk óta több tízezer elégedett ügyfelet szereztünk, akiknek különböző belső követelményeik vannak a megoldási szolgáltatóikkal szemben.
Rendszereink meglehetősen összetettek, ezért nem támaszkodhatunk 1 vagy 2 adatközpontra a LiveAgent támogatása érdekében. Jelenleg több adatközpontunk is van a világon. Az ügyfélfiókjainkat a lehető legjobb szerverre telepítjük attól függően, hogy hol helyezkednek el és figyelembe véve a nemzeti jogszabályokat.
Lista a jelenlegi adatközpontjainkról a világon:
- Newark, New Jersey, USA
- Dallas, Texas, USA
- London, UK
- Frankfurt, Germany
- Bratislava, Slovakia
- Singapore, Singapore
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Hogyan lehet adatközpontú ügyfélszolgálatot nyújtani?
Fedezze fel, hogyan lehet adatközpontú ügyfélszolgálatot nyújtani az ügyfél-elégedettség növelése érdekében! Tippeket adunk proaktív technológiák és önsegítő megoldások alkalmazására, valamint a gyors és hatékony válaszadásra. Ismerje meg, hogyan használhatja fel az adatokat az ügyfelek igényeinek jobb megértésére és azok elvárásainak túlszárnyalására. Kattintson a részletekért!
Fedezze fel a LiveAgent Online látogatók funkcióját, amely segít ügynökeinek hatékonyan kezelni az ügyfélkéréseket egy helyről. Tekintse meg weboldalának látogatóit és böngészési szokásaikat, és használja ki a proaktív csevegési meghívókat a jobb ügyfélélmény érdekében. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!
Fedezze fel a LiveAgent számlázás kezelési integrációját, amely egyszerűsíti a számlázást és automatizálja a rutinfeladatokat. Próbálja ki ingyenes próbaverziónkat, hogy időt és pénzt takarítson meg, miközben a fizetési folyamatokat egyetlen platformon kezelheti! Csatlakozzon a sikeres vállalkozásokhoz, és nyújtson kiemelkedő ügyfélszolgálatot.