Megtekintheti személyes statisztikáit, például azt, hogy mennyi ideig volt online, hány üzenetre válaszolt és rengeteg egyéb hasznos adatot. Hasonlítsa össze magát másokkal az ügyfélszolgálatán.

Nézze meg, hogy ki milyen mérőszámban jobb Önnél, és ki a legmagasabb rangú ügynök, aki ma bejelentkezett. Jutalmazza meg ügynökeit ezen statisztikák alapján, tűzzön ki belső célokat és nézze meg, ki teljesít ennek megfelelően.
Statisztikák megjelenítése (opciók):
- Ma
- Tegnap
- Ezen a héten (H-V)
- Múlt hét (H-V)
- Az elmúlt 7 napban
- Az elmúlt 30 napban
- Az elmúlt 90 napban
- Ebben a hónapban
- Előző hónapban
- Ebben az évben
- Tavaly
- Bármikor
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Ranglista (opciók):
- Szintek
- Jelvények
- Munkaidő
- Értékesítés
- Válaszok
- Hívások
- Chat üzenetek
- Chat-ek
- Nincs rangsorolva
- Jutalmak
- Negatív értékelések
Ranglista példák
Fedezze fel a LiveAgent jegykezelő rendszerét, amely hatékony ügyfélkiszolgálást és ügynöki munkakövetést biztosít. Használja ki a Megoldás gomb, Kapcsolattartó csoportok, és más funkciók előnyeit az optimalizált kommunikációért. Látogasson el weboldalunkra és ismerje meg, hogyan teheti személyre szabottá ügyfélkezelését!
Kattintson a híváshoz és kattintson a tárcsázáshoz
Fedezze fel, hogyan kezdeményezhet valós idejű böngészőn belüli hívásokat a LiveAgent segítségével! Ismerje meg a click-to-call és click-to-dial funkciók közötti különbségeket, és próbálja ki ingyenes próbaverziónkat! Csatlakozzon bárhol és bármikor ügyfeleihez egyszerű kattintással.