Úgy tűnik, hogy a Fitbit ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Fitbit ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Fitbit webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Fitbit ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Fitbit célja, hogy segítsen az embereknek egészségesebb és aktívabb életet élni.
A Fitbit célja, hogy segítsen az embereknek egészségesebb és aktívabb életet élni.
A Fitbit ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: élő chat, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Felveheti a kapcsolatot a Fitbittel az élő csevegés elindításával, a forródrótjuk hívásával vagy üzenet küldésével valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
A Fitbit nem támogatja az e -maileket.
Igen, a Fitbit támogatja az élő csevegést. Menjen a webhelyre, és keresse meg a "Csevegés indítása" gombot: https://myhelp.fitbit.com/s/support?language=en_US
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: (877) 623-4997
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.