Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zendesk Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Zendesk ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Zendesk ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Zendesk webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Zendesk ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Zendesk Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Zendesk ügyfélszolgálatával

Zendesk E-mail támogatás

Nem ide vonatkozó

Csevegjen a Zendesk ügyfélszolgálati munkatársaival

Zendesk Élő csevegés támogatás

Élő csevegés gomb a weboldalon

Hívás a Zendesk ügyfélszolgálatával

Zendesk Call Center Támogatás

888-670-4887

További információ a Zendesk termékeiről

Zendesk Tudásbázis

https://www.zendesk.com/guide/

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Zendesk Instagram

Zendesk Instagram

instagram.com/zendesk/

Zendesk Facebook oldal

Zendesk Facebook oldal

facebook.com/zendesk

Zendesk Twitter

Zendesk Twitter

twitter.com/zendesk

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Zendesk Általános Szerződési Feltételek

Zendesk Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Zendesk Adatvédelmi irányelvek

Zendesk Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Zendesk Biztonsági politika

Zendesk Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Zendesk GDPR

Zendesk GDPR

Nem ide vonatkozó

Zendesk Wikipedia Oldal

Zendesk Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Zendesk Partnerprogram

Zendesk Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi a Zendesk?

A Zendesk szoftvereket épít a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében.

Milyen támogatást kínál a Zendesk?

A Zendesk ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: élő chat, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.

 

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Zendeskkel?

A Zendeskkel kapcsolatba léphet, ha chatet kezd egy élő ügynökkel a weboldalukon, felhívja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagy a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

Mi a Zendesk e-mail címe?

A Zendesk nem rendelkezik e-mail támogatással. 

 

Van élő chatje a Zendesk-nek?

Igen, a Zendesk rendelkezik élő chat támogatással. Keresse fel a webhelyet, és keresse meg a „Segítség kérése” gombot: https://support.zendesk.com/ 

 

Hogyan beszélhetek valakivel a Zendesk-nél?

Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: 888-670-4887

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.