Úgy tűnik, hogy a Zendesk ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Zendesk ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Zendesk webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Zendesk ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Zendesk szoftvereket épít a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében.
A Zendesk szoftvereket épít a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében.
A Zendesk ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: élő chat, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A Zendeskkel kapcsolatba léphet, ha chatet kezd egy élő ügynökkel a weboldalukon, felhívja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagy a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
A Zendesk nem rendelkezik e-mail támogatással.
Igen, a Zendesk rendelkezik élő chat támogatással. Keresse fel a webhelyet, és keresse meg a „Segítség kérése” gombot: https://support.zendesk.com/
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: 888-670-4887
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.