Egyszerű, de hatékony ügyfélszolgálati szoftver.

Használja a robosztus automatizálást és a hatékony integrációt már a mai naptól kezdve.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
helpdesk software animation

Magyar ügyfélszolgálati szoftver a jobb vásárlói élményért

A vásárlói kérdések kezelése kihívásokkal teli lehet, főként, ha több csatornán kommunikál ügyfeleivel. Ebben az esetben megfontolandó egy ügyfélszolgálati rendszer bevezetése. Egy helyen összesíti minden vevő interakcióját, mely hozzásegíti munkatársait, hogy kitűnő vásárlói élményt biztosítsanak.

A LiveAgent egy magyar, teljeskörű ügyfélszolgálati szoftver, ami jegykezelő rendszerrel kombinálja minden ügyfélszolgálati folyamatát. Ezzel a programmal csapata könnyedén dolgozhat együtt, nyomonkövetheti vásárlói kérdéseit, és hosszútávú kapcsolatot építhet ügyfeleivel.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
analyze - illustration

Miért van szüksége ügyfélszolgálati szoftverre?

A legfontosabb hozzávaló, hogy pozitív kapcsolata legyen ügyfeleivel, a tiszta, és hatékony kommunikáció. Manapság a vásárlók minden fajta csatornán kapcsolódnak márkájával: nem csak telefonon és emailen, de élő chat-en, közösségi médián, és SMS-ben. A több helyről érkező vevői kérdésekre válaszolni nem könnyű, főleg egy nagyméretű ügyfélszolgálati csapat számára. Az emailek elvesznek, vagy a több helyen feltűnő azonos kérdések összezavarhatják munkatársait.

A LiveAgent magyar ügyfélszolgálati szoftvere egy helyre gyűjti ezeket a csatornákat. Minden egyben megoldást kínál, ami kombinálja a help desk-et, az élő chat-et, a call centert, és a közösségi média oldalakat. Könnyebbé teszi ügyfélszolgálatát, ezáltal Ön jobban segítheti ügyfeleit.

Miért van szüksége ügyfélszolgálati szoftverre?

Számos hétköznapi problémára nyújt megoldást az ügyfélszolgálati szoftver:

Későn érkező válaszok

A vásárlói kérdések gyors és hatékony megválaszolása egy másik nagy probléma a mai vállalkozások számára. A későn érkező válaszok könnyen ronthatják vállalkozása hírnevét.

Biztonság

Felhő alapú rendszerként, az ügyfélszolgálati rendszer számos előnyt kínál, például kimagasló biztonsági értékeket. Ez annak köszönhető, hogy az adatok az Interneten vannak tárolva, nem pedig fizikai eszközökön.

Együttműködési nehézségek

Mivel a vásárlói interakciók nagyrészt több csatornán folynak, ez nehézséget okozhat az ügyfélszolgálati munkatársak munkájában. Az ügyfélszolgálati rendszer segítségével a közös munka egyszerűbb, mivel minden munkatárs folyamatosan követni tudja a kérések státuszát.

Még több érv az ügyfélszolgálat használatára

Nagyon nehéz megállapítani ügyfélszolgálatának minőségét egy olyan közös rendszer nélkül, mely a vásárlói kommunikációt támogatja. Az ügyfélszolgálati szoftverrel gyorsan kiderül, mit csinál jól, illetve hol kell még fejlődnie.

live chat increases sales - icon

Teljesítmény Menedzsment

A LiveAgenttel minden üzenetet követhet vásárlói és munkatársai között. Könnyen észreveheti a hibákat, és megjutalmazhatja kiváló szolgáltatást nyújtó munkatársait.

Gear - icon

Iparági megoldások

Az ügyfélszolgálati rendszer minden méretű és iparági vállalkozásnak ideális. Használja a következőkben:

– E-kereskedelem és Szolgáltatások

-Utazás és -Szálláshely

-Marketing és Telco

-Szórakoztatás

Több csatornás kommunikációs felület

A magyar LiveAgent egy több csatornás ügyfélszolgálati szoftver. Egyedülálló jegykezelő rendszert használ, ami nyomonköveti a vásárlói kérdéseket, attól függetlenül, hogy milyen kommunikációs csatornáról érkeznek. Ezáltal vásárlói a számukra legkényelmesebb módon léphetnek kapcsolatba Önnel, biztosítva, hogy munkatársai sosem mulasztják el a válaszadást. Továbbá kollégái gyorsan és könnyen válthatnak a különböző kommunikációs csatornák között, így folyamatos kapcsolatot tarthat ügyfeleivel.

Ha vásárlói call centeren, élő chat-en, vagy emailen szeretnének kapcsolatba kerülni Önnel, a LiveAgent segít benne. Még a közösségi média is része, így munkatársai folyamatosan felügyelhetnek minden vásárlói interakciót.

online discussion - illustration
Peter Komornik

A magyar LiveAgent egyesíti a kiváló live chat-et, jegykezelést és automatizációt, mely lehetőséget ad, hogy kiemelkedő támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek

black Slido logo

Magas szintű alkalmazások

A magyar LiveAgentet a vevői elégedettséget figyelembe véve terveztük. A szoftver számos eszközt kínál, mellyel egyetlen felületen irányíthatja ügyfélszolgálatát.

Ügyfélszolgálati szoftverünk remek értéket képvisel az áráért, főként, ha figyelembe vesszük a drámai pozitív hatást, amit a magasabb vevői elégedettség ad márkájának.

Men shaking hands - illustration
man and woman receiving awards

A legjobb ár-érték arány

Rendkívül büszkék vagyunk az értékelésekre, amiket ügyfélszolgálati szoftverünkért kaptunk. A magyar LiveAgent “első választásként” értékelt ügyfélszolgálati rendszer, több értékelés alapján, mint bármely más megoldás.

Mobil help desk applikáció

Ha magyar ügyfélszolgálati szoftverről van szó, a folyamatos kommunikáció kulcsfontosságú. A LiveAgent számos csatornát biztosít munkatársainak a vevői interakciókra, asztali eszközön és mobil applikáción egyaránt.

A külön erra a célra készült appunk Andoidról és iOS-ről is zökkenőmentesen intergálható asztali fiókjába, ezzel lehetővé téve munkatársainak, hogy bárhonnan tudják támogatni ügyfeleit.

LiveAgent mobile applications
connected world map

Teljes mértékben több nyelvű

A legjobb ügyfélszolgálati szoftver képes kell hogy legyen arra, hogy olyan nyelven kommunikáljon a vásárlókkal, ami számukra a legkényelmesebb. A LiveAgent teljes, több nyelvű szolgáltatást nyújt, több, mint 40 nyelven.

Ez azt jelenti, hogy munkatársai tudnak válaszolni a saját nyelvükön a vásárlói kérdésekre és kérésekre, illetve, hogy vásárlói képesek saját nyelvükön segítséget kérni.

Szükséges alkalmazások

Egy ügyfélszolgálati szoftver nélkül a vevői interakciók kezelése bonyolult feladat lehet. A LiveAgent olyan eszközökkel készült, hogy segítse Önt a munkafolyamatok egyszerűsítésében, különböző kommunikációs csatornák kezelésében, és hogy ezzel egyidőben javítsa kapcsolatát a vásárlóival.

A LiveAgent-en keresztül azonnal válthat a különböző vevői kommunikáció formák között, anélkül, hogy elvesztené az átfogó képet. Automatizálhat gyakori és időigényes feladatokat, és testreszabhatja ügyfélszolgálatának arculatát, attól függően mire van szüksége, egyedi kontakt űrlapokkal, és támogató központtal. Mindazonáltal, ez csak a kezdet, folyamatosan ügyfélszolgálati rendszerünk megújításán dolgozunk. Eddig több, mint 179+ ügyfélszolgálati alkalmazást, és 40 integrációt készítettünk.

task done - illustration

Több, mint 21,000 vállalkozás nem tévedhet

Büszkék vagyunk rá, hogy a világ legnagyobb cégei választottak minket, ahogy arra is, hogy több, mint 20,000 kisvállalkozásnak segítettünk ügyfélszolgálatuk fejlesztésében.

Olvassa el sikertörténeteinket és ajánlóleveleinket, hogyan tudja a LiveAgent segíteni ügyfélszolgálatának könnyebb irányítását.

feeling proud - illustration

A magyar LiveAgent alkalmazkodik vállalkozásához

A legjobb magyar ügyfélszolgálati szoftver természetesen alkalmazkodik vállalkozásához, a LiveAgent magas szintű testreszabhatóságának köszönhetően.

A mi szoftverünk segítségével olyan ügyfélszolgálatot hozhat létre, mely vevőinek és szektorának is a megfelelő megoldás. A mi ügyfélszolgálati szoftverünket cége növekedésével párhuzamosan tudja adaptálni, változtatni, és növelheti ügyfélszolgálatának kapacitását.

Mi az ügyfélszolgálati szoftver?

Az ügyfélszolgálati szoftver célja, hogy a vállalkozások legnagyobb, aktuális kihívásaira válaszoljon. A vevők számos kommunikációs csatornájának lehetősége (az emailektől a közösségi médiáig), végtelenül bonyolulttá teheti a vevői kérdések és kérések nyomonkövetését.

A magyar LiveAgent olyan jegykezelő rendszert használ, ami egy helyen összesíti a vevői interakciókat, így munkatársai zökkenőmentesen kezelhetik és válaszolhatnak több csatornán egyszerre vásárlóinak.

Ez az ügyfélszolgálati szoftver tipikus SaaS – szoftver mint szolgáltatás – mivel ez a cég model kínálja Önnek a legnagyobb mértékű rugalmasságot és skálázhatóságot, ügyfélszolgálatának irányitására. Ez a típusú szoftver felhő tárat is használ, ezzel biztosítva, hogy munkatársai azonnal hozzárférjenek minden adathoz, amire csak szükségük lehet a kiváló ügyfél támogatáshoz.

maintenance - illustration
Mobile testing illustration

Hogyan válasszuk ki a megfelelő ügyfélszolgálati szoftvert?

Rengeteg ügyfélszolgálati szoftver közül válogathat, de nem mind egyenértékű. Mint bármely beruházási döntés esetén, alaposan végig kell előre gondolnia, milyen kulcsfontosságú funkciókra van szüksége ügyfélszolgálati szoftverének.

Mielőtt ügyfélszolgálati szoftvert választ, a legfontosabb szempontok egyike a szoftver által támogatott csatornák lehetősége, a szoftver megbízhatósága, valamint a kínált alkalmazások.

Ügyfélszolgálati szoftver összehasonlítás

Végeredményben, a megfelelő ügyfélszolgálati eszköz kiválasztása nagyban függ vállalkozásának szektorától, méretétől, és cégének egyedi igényeitől.

Ennek fényében, a magyar LiveAgentet úgy terveztük, hogy minél agilisabb legyen, így minden méretű és iparágú vállalkozásnak segíthet vevő kommunikációjának fejlesztésében. Ezért választja a LiveAgentet számos cég a világ legnagyobb vállalkozásai közül, és emiatt fektet belénk bizalmat több, mint 20,000 kisvállalkozás, hogy kezeljük ügyfélszolgálatukat.

Men shaking hands - illustration
Kapcsolódó cikkek ehhezService desk szoftver
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ügyfélportál szoftver

LiveAgent is a software that can help you reach your business goals, such as improving customer satisfaction or increasing sales. The sales manager suggests approaching customers with a focus on problem-solving or achieving goals. LiveAgent can answer questions about pricing, services, integrations, and features. It has been used by companies such as Huawei, BMW, Yamaha, and O2. There is a free trial available without requiring a bank card.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

Fedezze fel a piacon leggyakrabban használt jegykezelő szoftverek választékát. Válassza ki az ideális jegykezelő eszközt, és emelje a Holdra az ügyfélszolgálatát.

Jegykezelő szoftver

Az ügyfelek elégedettségének és hűségének növelése érdekében a LiveAgent jegykezelő szoftvert ajánlják, amely egyszerű és hatékony kommunikációt biztosít ügyfelek és vállalkozások között. A szoftver különböző csatornákon keresztül kínál kommunikációs lehetőségeket, valamint segít a gyors és szakszerű válaszok nyújtásában. A LiveAgent négy különböző csomagot kínál, különféle funkciókkal és árazással, hogy megfeleljen az ügyfelek igényeinek. Az szoftver lehetővé teszi a személyre szabott beszélgetéseket, valamint segítséget nyújt a help desk együttműködési eszközeivel. A LiveAgent népszerű választásnak számít ügyfélszolgálati és call center megoldásokhoz, és több nagyvállalat, mint például a BMW vagy a Forbes is használja.

Növelje ügyfelei elégedettségét a magyar LiveAgenttel és a beépített ügyfél-elégedettségi szoftverünk segít a jó kapcsolat fenntartásában.

Legyen boldog az ügyfél-elégedettségi szoftverrel

Növelje támogatási csapata hatékonyságát a LiveAgent szoftverrel. Rugalmas, személyre szabható megoldás 21ezer vállalkozásnak.Átlátható és korrekt árazás, nincsenek rejtett költségek. Jó kezekben lesznek a LiveAgent partnerprogrammal.

A kiváló ügyfélszolgálat a jobb ügyfélszolgálati szoftverrel kezdődik. Próbálja ki a LiveAgentet egy 14 napos ingyenes próbaverzióval és növelje a hűséget és az értékesítést az ügyfélportál szoftverével.

Dedikált központ az ügyfelei számára

Válasszon olyan megjelenést, ami illik márkájához, és hozzon létre egy ügyfélportált néhány kattintással. Az online önkiszolgáló portál segít javítani az ügyfélkommunikációt és a belső támogatási folyamatokat.

A tudásbázis szoftver egy kötelező dolog a vásárlói támogatás nyújtásához. A LiveAgent nem csak ezt, hanem többet is kínál. Derítse ki, miért kellene a LiveAgentet választania.

Kápráztassa el ügyfeleit tudásbázis szoftverrel

A LiveAgent tudásbázis segítségével könnyedén létrehozhat többnyelvű támogatást a vállalkozása számára, javítva ezzel az ügyfélélményt és vevői elégedettséget. Több tudásbázis létrehozása ajánlott, ha kiterjedt tartalmat kell kifejleszteni, és ezt a taktikát belső vállalati tudásbázisra is alkalmazhatja. Ha multinacionális cége van, akkor biztosíthatja munkatársai naprakész működését a vállalati hírekkel, termék-/szolgáltatásfrissítésekkel stb. A LiveAgent tudásbázis megoldása kiváló módja az önálló támogatás kínálatnak a nap 24 órájában, több országban.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x