LiveAgent is a software that can help you reach your business goals, such as improving customer satisfaction or increasing sales. The sales manager suggests approaching customers with a focus on problem-solving or achieving goals. LiveAgent can answer questions about pricing, services, integrations, and features. It has been used by companies such as Huawei, BMW, Yamaha, and O2. There is a free trial available without requiring a bank card.
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
Az ügyfelek elégedettségének és hűségének növelése érdekében a LiveAgent jegykezelő szoftvert ajánlják, amely egyszerű és hatékony kommunikációt biztosít ügyfelek és vállalkozások között. A szoftver különböző csatornákon keresztül kínál kommunikációs lehetőségeket, valamint segít a gyors és szakszerű válaszok nyújtásában. A LiveAgent négy különböző csomagot kínál, különféle funkciókkal és árazással, hogy megfeleljen az ügyfelek igényeinek. Az szoftver lehetővé teszi a személyre szabott beszélgetéseket, valamint segítséget nyújt a help desk együttműködési eszközeivel. A LiveAgent népszerű választásnak számít ügyfélszolgálati és call center megoldásokhoz, és több nagyvállalat, mint például a BMW vagy a Forbes is használja.
Legyen boldog az ügyfél-elégedettségi szoftverrel
Növelje támogatási csapata hatékonyságát a LiveAgent szoftverrel. Rugalmas, személyre szabható megoldás 21ezer vállalkozásnak.Átlátható és korrekt árazás, nincsenek rejtett költségek. Jó kezekben lesznek a LiveAgent partnerprogrammal.
Dedikált központ az ügyfelei számára
Válasszon olyan megjelenést, ami illik márkájához, és hozzon létre egy ügyfélportált néhány kattintással. Az online önkiszolgáló portál segít javítani az ügyfélkommunikációt és a belső támogatási folyamatokat.
Kápráztassa el ügyfeleit tudásbázis szoftverrel
A LiveAgent tudásbázis segítségével könnyedén létrehozhat többnyelvű támogatást a vállalkozása számára, javítva ezzel az ügyfélélményt és vevői elégedettséget. Több tudásbázis létrehozása ajánlott, ha kiterjedt tartalmat kell kifejleszteni, és ezt a taktikát belső vállalati tudásbázisra is alkalmazhatja. Ha multinacionális cége van, akkor biztosíthatja munkatársai naprakész működését a vállalati hírekkel, termék-/szolgáltatásfrissítésekkel stb. A LiveAgent tudásbázis megoldása kiváló módja az önálló támogatás kínálatnak a nap 24 órájában, több országban.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.