Ügyfélszolgálati szoftver a jobb vásárlói élményért

A vásárlói kérdések kezelése kihívásokkal teli lehet, főként, ha több csatornán kommunikál ügyfeleivel. Ebben az esetben megfontolandó egy ügyfélszolgálati rendszer bevezetése. Egy helyen összesíti minden vevő interakcióját, mely hozzásegíti munkatársait, hogy kitűnő vásárlói élményt biztosítsanak.

A LiveAgent egy teljeskörű ügyfélszolgálati szoftver, ami jegykezelő rendszerrel kombinálja minden ügyfélszolgálati folyamatát. Ezzel a programmal csapata könnyedén dolgozhat együtt, nyomonkövetheti vásárlói kérdéseit, és hosszútávú kapcsolatot építhet ügyfeleivel.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logó ügyfél lyreco
logó ügyfél usc
kinyit analízis 17kw

Miért van szüksége ügyfélszolgálati szoftverre?

A legfontosabb hozzávaló, hogy pozitív kapcsolata legyen ügyfeleivel, a tiszta, és hatékony kommunikáció. Manapság, a vásárlók minden fajta csatornán kapcsolódnak márkájával: nem csak telefonon és emailen, de live chat-en, közösségi médián,  és SMS-ben. A több helyről érkező vevő kérdésekre válaszolni nem könnyű, főleg egy nagyméretű ügyfélszolgálati csapat számára. Az emailek elvesznek, vagy a több helyen feltűnő azonos kérdések összezavarhatják munkatársait.

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvere egy helyre gyűjti ezeket a csatornákat. Minden egyben megoldást kínál, ami kombinálja a help desk-et, a live chat-et, call centert, és a közösségi média oldalakat. Könnyebbé teszi ügyfélszolgálatát, ezáltal Ön jobban segítheti ügyfeleit.

Miért van szüksége ügyfélszolgálati szoftverre?

Számos hétköznapi problémára nyújt megoldást az ügyfélszolgálati szoftver:

help desk lehetetlen együttműködés emailek között

Elveszett emailek

Ha nagy létszámú az ügyfélszolgálati csapata, az emailek és más üzenetek könnyen elveszhetnek. A közös bejövő fiókok használata bonyolult lehet, és sok esetben külön, munkafolyamatot segítő szoftver használata szükséges.

ügyfélszolgálat kései válasz az ügyfeleinek

Későn érkező válaszok

A vásárlói kérdések gyors és hatékony megválaszolása egy másik nagy probléma a mai vállalkozások számára. A későn érkező válaszok könnyen ronthatják vállalkozása hírnevét.

biztonságos

Biztonság

Felhő alapú rendszerként, az ügyfélszolgálati rendszer számos előnyt kínál, például kimagasló biztonsági értékeket. Ez annak köszönhető, hogy az adatok az Interneten vannak tárolva, nem pedig fizikai eszközökön. 

Ingyenes és korlátlan számú munkatárs

Együttműködési nehézségek

Mivel a vásárlói interakciók nagyrészt több csatornán folynak, ez nehézséget okozhat az ügyfélszolgálati munkatársak munkájában. Az ügyfélszolgálati rendszer segítségével a közös munka egyszerűbb, mivel minden munkatárs folyamatosan követni tudja a kérések státuszát.

Még több érv az ügyfélszolgálat használatára

Nagyon nehéz megállapítani ügyfélszolgálatának minőségét egy olyan közös rendszer nélkül, mely a vásárlói kommunikációt támogatja. Az ügyfélszolgálati szoftverrel gyorsan kiderül, mit csinál jól, illetve hol kell még fejlődnie.

élő chat megnöveli az eladásokat

Teljesítmény Menedzsment

A LiveAgenttel minden üzenetet követhet vásárlói és munkatársai között. Könnyen észreveheti a hibákat, és megjutalmazhatja kiváló szolgáltatást nyújtó munkatársait.

Fogaskerék

Iparági megoldások

Az ügyfélszolgálati rendszer minden méretű és iparági vállalkozásnak ideális. Használja a következőkben:

– E-kereskedelem és Szolgáltatások

-Utazás és -Szálláshely

-Marketing és Telco

-Szórakoztatás

Több csatornás kommunikációs felület

A LiveAgent egy több csatornás ügyfélszolgálati szoftver. Egyedülálló jegykezelő rendszert használ, ami nyomonköveti a vásárlói kérdéseket, attól függetlenül, hogy milyen kommunikációs csatornáról érkeznek. Ezáltal vásárlói a számukra legkényelmesebb módon léphetnek kapcsolatba Önnel, biztosítva, hogy munkatársai sosem mulasztják el a válaszadást. Továbbá kollégái gyorsan és könnyen válthatnak a különböző kommunikációs csatornák között, így folyamatos kapcsolatot tarthat ügyfeleivel.

Ha vásárlói call centeren, live chat-en, vagy emailen szeretnének kapcsolatba kerülni Önnel, a LiveAgent segít benne. Még a közösségi média is része, így munkatársai folyamatosan felügyelhetnek minden vásárlói interakciót.

kinyit online megbeszélés 5wgl
Peter Komornik

A LiveAgent egyesíti a kiváló live chat-et, jegykezelést és automatizációt, mely lehetőséget ad, hogy kiemelkedő támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek

Peter Komornik, CEO
logo slido fekete

Magas szintű alkalmazások

A LiveAgentet a vevői elégedettséget figyelembe véve terveztük. A szoftver számos eszközt kínál, mellyel egyetlen felületen irányíthatja ügyfélszolgálatát.

Ügyfélszolgálati szoftverünk remek értéket képvisel az áráért, főként, ha figyelembe vesszük a drámai pozitív hatást, amit a magasabb vevői elégedettség ad márkájának.

Bezár Több
férfiak és nők díjakat kapnak

A legjobb ár-érték arány

Rendkívül büszkék vagyunk az értékelésekre, amiket ügyfélszolgálati szoftverünkért kaptunk. A LiveAgent “első választásként” értékelt ügyfélszolgálati rendszer, több értékelés alapján, mint bármely más megoldás.

Mobil help desk applikáció

Ha ügyfélszolgálati szoftverről van szó, a folyamatos kommunikáció kulcsfontosságú. A LiveAgent számos csatornát biztosít munkatársainak a vevői interakciókra, asztali eszközön és mobil applikáción egyaránt.

A külön erra a célra készült appunk Andoidról és iOS-ről is zökkenőmentesen intergálható asztali fiókjába, ezzel lehetővé téve munkatársainak, hogy bárhonnan tudják támogatni ügyfeleit.

LiveAgent mobil applikákció
kinyit kapcsolódó szavak wuay

Teljes mértékben több nyelvű

A legjobb ügyfélszolgálati szoftver képes kell hogy legyen, hogy olyan nyelven kommunikáljon a vásárlókkal, ami számukra a legkényelmesebb. A LiveAgent teljes, több nyelvű szolgáltatást nyújt, több, mint 40 nyelven. 

Ez azt jelenti, hogy munkatársai tudnak válaszolni a saját nyelvükön a vásárlói kérdésekre és kérésekre, illetve, hogy vásárlói képesek saját nyelvükön segítséget kérni.

Szükséges alkalmazások

Egy ügyfélszolgálati szoftver nélkül a vevői interakciók kezelése bonyolult feladat lehet. A LiveAgent olyan eszközökkel készült, hogy segítse Önt a munkafolyamatok egyszerűsítésében, különböző kommunikációs csatornák kezelésében, és hogy ezzel egyidőben javítsa kapcsolatát a vásárlóival.

A LiveAgent-en keresztül azonnal válthat a különböző vevői kommunikáció formák között, anélkül, hogy elvesztené az átfogó képet. Automatizálhat gyakori és időigényes feladatokat, és testreszabhatja ügyfélszolgálatának arculatát, attól függően mire van szüksége, egyedi kontakt űrlapokkal, és támogató központtal. Mindazonáltal, ez csak a kezdet, folyamatosan ügyfélszolgálati rendszerünk megújításán dolgozunk. Eddig több, mint 179+ ügyfélszolgálati alkalmazást, és 40 integrációt készítettünk.

kinyit kész a34v

Több, mint 21,000 vállalkozás nem tévedhet

Büszkék vagyunk rá, hogy a világ legnagyobb cégei választottak minket, ahogy arra is, hogy több, mint 20,000 kisvállalkozásnak segítettünk ügyfélszolgálatuk fejlesztésében.

Olvassa el sikertörténeteinket és ajánlóleveleinket, hogyan tudja a LiveAgent segíteni ügyfélszolgálatának könnyebb irányítását.

széthúzott érzések büszke qne1

A LiveAgent alkalmazkodik vállalkozásához

A legjobb ügyfélszolgálati szoftver természetesen alkalmazkodik vállalkozásához, a LiveAgent magas szintű testreszabhatóságának köszönhetően.

A mi szoftverünk segítségével olyan ügyfélszolgálatot hozhat létre, mely vevőinek és szektorának is a megfelelő megoldás. A mi ügyfélszolgálati szoftverünket cége növekedésével párhuzamosan tudja adaptálni, változtatni, és növelheti ügyfélszolgálatának kapacitását. 

Mi az ügyfélszolgálati szoftver?

Az ügyfélszolgálati szoftver célja, hogy a vállalkozások legnagyobb, aktuális kihívásaira válaszoljon. A vevők számos kommunikációs csatornájának lehetősége (az emailektől a közösségi médiáig), végtelenül bonyolulttá teheti a vevői kérdések és kérések nyomonkövetését. 

A LiveAgent olyan jegykezelő rendszert használ, ami egy helyen összesíti a vevői interakciókat, így munkatársai zökkenőmentesen kezelhetik és válaszolhatnak több csatornán egyszerre vásárlóinak. 

Ez az ügyfélszolgálati szoftver tipikus SaaS – szoftver mint szolgáltatás – mivel ez a cég model kínálja Önnek a legnagyobb mértékű rugalmasságot és skálázhatóságot, ügyfélszolgálatának irányitására. Ez a típusú szoftver felhő tárat is használ, ezzel biztosítva, hogy munkatársai azonnal hozzárférjenek minden adathoz, amire csak szükségük lehet a kiváló ügyfél támogatáshoz.

karbantartás kinyitása cn7j
kinyit mobil tesztelés reah

Hogyan válasszuk ki a megfelelő ügyfélszolgálati szoftvert?

Rengeteg ügyfélszolgálati szoftver közül válogathat, de nem mind egyenértékű. Mint bármely beruházási döntés esetén, alaposan végig kell előre gondolnia, milyen kulcsfontosságú funkciókra van szüksége ügyfélszolgálati szoftverének. 

Mielőtt ügyfélszolgálati szoftvert választ, a legfontosabb szempontok egyike a szoftver által támogatott csatornák lehetősége, a szoftver megbízhatósága, valamint a kínált alkalmazások. 

Ügyfélszolgálati szoftver összehasonlítás

Végeredményben, a megfelelő ügyfélszolgálati eszköz kiválasztása nagyban függ vállalkozásának szektorától, méretétől, és cégének egyedi igényeitől. 

Ennek fényében, a LiveAgent-et úgy terveztük, hogy minél agilisabb legyen, így minden méretű és iparágú vállalkozásnak segíthet vevő kommunikációjának fejlesztésében. Ezért választja a LiveAgentet számos cég a világ legnagyobb vállalkozásai közül, és emiatt fektet belénk bizalmat több, mint 20,000 kisvállalkozás, hogy kezeljük ügyfélszolgálatukat. 

Bezár Több

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és az Oxford University között? Kitalálta… a LiveAgent!

Próbálja ki díjmentesen Bankkártya megadása nem szükséges

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..