A SolidTrust Pay egy e-pénztárca fizetési rendszer, amely olyan társaságokat támogat, amelyeknek szüksége van mind bejövő, mind kimenő fizetésekre. A SolidTrust annyira megnövekedett, hogy már minden országot körülölel a világon. A SolidTrust kínálja kereskedőinek és tagjainak a szükséges rugalmasságot, amibe beletartoznak a kártyás termék tranzakciók, banki átutalások, banki vezetékek, valós idejű online bankolások és a csekkek.
“A LiveAgent-re való váltás egy jelentős előrelépés volt.”
A SolidTrust Pay egy mégmodernebb szoftvert keresett, amely képes volt megfelelni a jegymennyiségük keresletével és arra, hogy minden olyan funkciót biztosítani tudjon, amelyekre szükségük van – chat, jegyek és egy átfogó tudásbázis. Az opcióik kutatásával megtalálták a LiveAgent-et, hogy biztosítson minden funkciót amelyeket kerestek, néhány új és érdekes funkcióval együtt, egy nagyszerű árért. Azzal is meg voltak elégedve, hogy kapcsolatba tudtunk lépni a LiveAgent támogatással a nap 24 órájában.
“Most már egy teljes támogatói központtal rendelkezünk, amely integrálva van oldalunkra. Tudunk fogadni hanghívásokat is közvetlenül a támogatói központunkról. A vásárlók már el tudják készíteni a saját támogatói fiókjukat, hogy megnézzék/kezeljék a saját jegyeiket gyorsan és egyszerűen.”
Élvezzük a részletes, jelenlegi ügynöki jelentéseket. A felügyelő alkalmazottak meg tudják nézni minden ügynök produktivitását bármikor. Az ügyfelek el tudják készíteni a saját támogatói profiljukat maguktól egy fotóval magukról – ez lehetővé tette számunkra, hogy egy még személyesebb kapcsolatot építsünk klienseinkkel.
Azt is élvezzük, hogy van olyan opció, ami által szállítani tudjuk a jegyeket a rendszeren belül, ahelyett, hogy másolni és beilleszteni kelljen a jegy testet egy másik online fordítóba.
A támogatói alkalmazottaink élvezik a Jutalom/Rendreutasítás funkciót. A vásárlók által megjutalmazva lenni egy határozott faktor volt az alkalmazottak számára, ezáltal megbecsültnek érezhették magukat és az, hogy láthatják a negatív kommenteket, lehetővé tette számukra, hogy láthassák, hogyan tudnak fejlődni.
Az STP célja a gyors, hatékony és átfogó támogatás biztosítása vásárlói számára és az, hogy biztosítsanak egy pozitív felhasználói élményt, miközben böngészik a tudásbázis cikkeiket vagy egy ügynök segítségére van szükségük.
“A vásárlói visszajelzés kapása kulcsfontosságú, ha sikerrel szeretnénk járni.”
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..