Mi az aldomain?
Az aldomain olyan domain, ami egy nagyobb domain része, aminek a neve gyökér domain. Mivel a LiveAgent egy felhő alapú alkalmazás, minden ügyfél LiveAgent fiókjának meg kell lennie a saját specifikus aldomainjának. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy minden fiók a www.ladesk.com gyökér domain aldomainjaként van beállítva.
A végső aldomain így néz ki: youraccount.ladesk.com
Ha nem tetszik a jelenlegi domainja, mindig megkérhet minket, hogy mozgassuk fiókját egy másikra, ami elérhető. Le is parkolhatja LiveAgent fiókját a saját domainján.
Expert note
Az Aldomain egy nagyszerű szolgáltatás a webtárhely-szolgáltatóknak, amellyel hatékonyabb ügyfélszolgálatot nyújthatnak. Ajánlom minden olyan cégnek, amely magas színvonalú ügyfélszolgálatot szeretne biztosítani.

LiveHelpNow alternatívát keres?
A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.
Az interaktív tartalom előnyei a marketing szempontjából: cselekvésre ösztönöz, növeli a márkaismertséget, hosszabb időre vonzza a felhasználókat, javítja a SEO-teljesítményt, növeli a hitelességet és csökkenti a visszafordulási arányt. Az interaktív tartalom írásának öt szabálya: először adjon értéket, használjon vizuális tartalmat, tartalmazzon cselekvésre ösztönzést, és válasszon olyan témákat, amelyek választ adnak a következő kérdésekre: mit/miért/hogyan, probléma/lehetőség/korlátozás, megoldás/alternatíva/ellentét és összehasonlítás/kontraszt.
A LiveAgent szolgáltatás széles körű lehetőségeket kínál a kommunikációra, beleértve a belső hívásokat és az élő chat videót. Az ügyfélszolgálati munkatársak számára belső tudásbázis áll rendelkezésre, amelyet kategóriák szerint lehet rendezni. A LiveAgent lehetővé teszi az online kollégák ingyenes hívását és 14 napos ingyenes próbaverzióját kínálja.
A Quality Unit által kifejlesztett LiveAgent olyan ügyfélszolgálati szoftver, amely tartalmazza az összes szükséges eszközt egy hatékony kiszolgáláshoz. A szoftver könnyen telepíthető és használható, többféle funkciót kínál, többek között VoIP telefonrendszereket, Önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket és ügyfélportál szoftvereket. A cég díjakat és tanúsítványokat is nyert, partnerekkel dolgozik együtt és lehetőség van a partnerprogramban való részvételre is. A LiveAgent blogot üzemeltet, ahol a felhasználók gyakran tesznek fel kérdéseket és kapnak válaszokat. A felhasználók feliratkozhatnak a cég hírlevelére is, hogy tájékozódhassanak az újdonságokról és kedvezményekről.