Mi az aldomain?
Az aldomain olyan domain, ami egy nagyobb domain része, aminek a neve gyökér domain. Mivel a LiveAgent egy felhő alapú alkalmazás, minden ügyfél LiveAgent fiókjának meg kell lennie a saját specifikus aldomainjának. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy minden fiók a www.ladesk.com gyökér domain aldomainjaként van beállítva.
A végső aldomain így néz ki: youraccount.ladesk.com
Ha nem tetszik a jelenlegi domainja, mindig megkérhet minket, hogy mozgassuk fiókját egy másikra, ami elérhető. Le is parkolhatja LiveAgent fiókját a saját domainján.
Expert’s note
Az Aldomain egy nagyszerű szolgáltatás a webtárhely-szolgáltatóknak, amellyel hatékonyabb ügyfélszolgálatot nyújthatnak. Ajánlom minden olyan cégnek, amely magas színvonalú ügyfélszolgálatot szeretne biztosítani.
Ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai
A marketing summary of the text in Hungarian would be: "A marketing szövegben bemutatott termék innovatív és vonzó, amely vonzza a vásárlókat az egyedi funkcióival és stílusával."
A kimenő értékesítés folyamata magában foglalja az ügyletek lezárását és a személyre szabott ajánlatokat kínálva növeli az ügyfélhűséget és a bevételt. Az ügyfélszolgálat növekvő fontossága miatt az ügyfélszolgálati támogatások kiemelkedő lehetőségeket kínálnak az ügyfél élmény fejlesztésére. Az élő chat támogatás javítja az eladásokat és a konverziós arányt, és pozitívabb megítélést ad a márkáknak. Az ügynököknek különböző készségekre van szükségük, és fontos a visszajelzések elérhetősége és megfogalmazása. Az ügyfélszolgálati jelentések a LiveAgent rendszerében elérhetők és áttekintik az SLA megfelelőséget. A szünet fontos, mert segít elkerülni a nem teljesített SLA-kat és a belső kommunikáció hiányát.