Mi az a jegy státusza?
A jegy státuszát jegyfázisnak is nevezik. A megoldási folyamat révén a jegyek különböző státuszokkal kioszthatóak, mint például Új, Nyitott, Megválaszolt, Megoldott vagy Elhalasztott.
– Új jegy: Ez egy olyan jegy, amelyet még meg kell nyitni és el kell végezni
– Megválaszolt jegy: Miután megválaszolta a jegyet, az Megválaszoltként lesz kezelve
– Nyitott jegy: Ha vásárlója válaszolt a válaszára, akkor a jegy állapota Nyitottra változik
– Elhalasztott jegy: Ha elhalasztja a jegyet, akkor az elhalasztvaként lesz jelölve.
– Megoldott jegy: Amikor a jegy a feldolgozás utolsó szakaszába érkezik, akkor ezt a jelölést kapja
Az Új jegy és a Nyitott jegy státuszai a legfontosabbak, mivel ezeket kell először kezelni és megoldani. A LiveAgent automatikusan kiemeli ezeket a jegyeket, és az elsőbbség alapján rendezi őket.
Frequently asked questions
Mi az a jegy státusza?
A jegy állapota minden szakasz, amelyen egy jegy az életciklusa alatt végbemegy. A jegyhez rendelhető állapotok új, megnyitott, megválaszolt, megoldott vagy elhalasztott lehetnek.
Mire használják a jegy állapotát?
A jegy státusza lehetővé teszi annak felmérését, hogy az adott kérelem melyik szakaszban van abban a pillanatban, hogy már megnyitották-e, kezelték-e, vagy megoldásra vár-e, mert az ügynöknek több információra van szükségük.
Hogyan ellenőrizheti a jegy állapotát a LiveAgentben?
A LiveAgentben a Jegyek részben ellenőrizheti a jegy állapotát. Az állapot minden egyes jegynél megjelenik.