Jegy státusza

Mi az a jegy státusza?

A jegy státuszát jegyfázisnak is nevezik. A megoldási folyamat révén a jegyek különböző státuszokkal kioszthatóak, mint például Új, Nyitott, Megválaszolt, Megoldott vagy Elhalasztott.

– Új jegy: Ez egy olyan jegy, amelyet még meg kell nyitni és el kell végezni

– Megválaszolt jegy: Miután megválaszolta a jegyet, az Megválaszoltként lesz kezelve

– Nyitott jegy: Ha vásárlója válaszolt a válaszára, akkor a jegy állapota Nyitottra változik

– Elhalasztott jegy: Ha elhalasztja a jegyet, akkor az elhalasztvaként lesz jelölve.

– Megoldott jegy: Amikor a jegy a feldolgozás utolsó szakaszába érkezik, akkor ezt a jelölést kapja

Az Új jegy és a Nyitott jegy státuszai a legfontosabbak, mivel ezeket kell először kezelni és megoldani. A LiveAgent automatikusan kiemeli ezeket a jegyeket, és az elsőbbség alapján rendezi őket.

 
Mi az a jegy státusza?

Frequently asked questions

Mi az a jegy státusza?

A jegy állapota minden szakasz, amelyen egy jegy az életciklusa alatt végbemegy. A jegyhez rendelhető állapotok új, megnyitott, megválaszolt, megoldott vagy elhalasztott lehetnek.

 

Mire használják a jegy állapotát?

A jegy státusza lehetővé teszi annak felmérését, hogy az adott kérelem melyik szakaszban van abban a pillanatban, hogy már megnyitották-e, kezelték-e, vagy megoldásra vár-e, mert az ügynöknek több információra van szükségük.

 

Hogyan ellenőrizheti a jegy állapotát a LiveAgentben?

A LiveAgentben a Jegyek részben ellenőrizheti a jegy állapotát. Az állapot minden egyes jegynél megjelenik.

 

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.