Mi az automatikus tárcsázó?
Az automatikus tárcsázó egy kimenő tárcsázó, amelyet az 1970-es évekbeli bevezetése óta széles körben használnak a call centerekben. Ez az automatikus tárcsázási mód kiválaszt és tárcsáz egy-egy számot a sorban az egyes elérhető call center ügynökök számára. A névjegyzékben szereplő következő szám csak az előző hívás befejezése után tárcsázódik, és az ügyintéző készen áll a következő hívás fogadására.
Amikor a rendszer elér egy felügyelet nélküli, foglalt vagy megszakadt számot, azonnal folytatja a következő szám tárcsázását anélkül, hogy az ügyintézőtől bármiféle kézi bevitelt igényelne. Amikor egy tényleges személy felveszi a telefont, a tárcsázó azonnal összekapcsolja a hívást az ügynökkel. Ha azonban a rendszer üzenetrögzítőt vagy hangpostát észlel, az ügyintéző dönthet úgy, hogy leteszi a kagylót, és manuálisan átmegy a következő hívásra, vagy hangpostaüzenetet hagyhat.
Az elektromos tárcsázókkal az ügynökök természetesen hatékonyabbak, mivel nem kell időt vesztegetniük a kereséssel, a következő szám kitalálásával és a híváslistán szereplő számok manuális tárcsázásával. Ehelyett több tényleges időt tölthetnek a potenciális ügyfelekkel való beszélgetéssel. A CRM-mel integrálva az automatikus tárcsázó a kapcsolat elérhető adatait is megjeleníti, ami megalapozottabb és személyre szabott értékesítési beszélgetéseket tesz lehetővé.
Más tárcsázási technológiákhoz (például a prediktív tárcsázóhoz és a progresszív tárcsázóhoz) képest az elektromos tárcsázók a legalkalmasabbak a kis és közepes méretű kimenő hívásközponti csapatok számára. Jellemzően értékesítésre, kimenő marketingkampányokra, ügyfélszolgálati nyomon követésre, hideghívásokra stb. használják.A nagy teljesítményű tárcsázók ideális megoldást jelenthetnek a kiváló minőségű névjegyzékek, például a meglévő ügyfelek felhívására, és olyan esetekben, amikor az ügynökök valószínűleg hosszabb ideig tartanak interakciót (amikor az átlagos hívás időtartama hosszú vagy kiszámíthatatlan).
Mivel az automatikus tárcsázók egyenként hívják a számokat a listáról, és olyan funkciókat alkalmaznak, mint a dinamikus lead-elosztás, az ügynökök mindig jelen vannak, és készen állnak a beszélgetésre, ha a hívás létrejött. Ez jobb lead- és kapcsolatkezelést, kevesebb megszakadt hívást, kevesebb üresjárati időt és több ügynöki beszélgetési időt, jobb ügynöki hatékonyságot és magasabb értékesítési konverziót biztosít.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Hogyan működik az automatikus tárcsázó?
Az automatikus tárcsázó (a call center automatikus tárcsázója) automatikusan egymás után tárcsázza a számokat a névjegyzékben, amint a tárcsázási folyamat elindul. A rendszer csak akkor hívja fel a következő számot, ha az aktuális telefonhívást egy ügyintéző vagy egy ügyfél felmondja, és azonnal áttér a következő hívásra, ha senki sem veszi fel, a szám foglalt, nincs kapcsolat, vagy az üzenetrögzítőt észleli. Amikor egy tényleges személy felveszi a telefont, a hívás azonnal összekapcsolódik az elérhető értékesítési képviselővel. Az elektromos tárcsázók mentesítik az ügynököket a kézi tárcsázás alól.
Mit jelent a „várakozási idő” egy automatikus tárcsázóban?
A „várakozási idő” az automatikus tárcsázónál a két hívás közötti időtartam az egyik hívás befejezésének pillanatától a következő hívás kezdeményezéséig. A legtöbb elektromos tárcsázó szoftverrendszer lehetővé teszi a várakozási idő beállítását az ügynökök saját preferenciái szerint. Lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy átnézzék a rendelkezésre álló részleteket (például a korábbi interakciókat), mielőtt a tárcsázó elkezdené hívni a következő számot, így biztosítva, hogy jobban felkészüljenek a beszélgetésre.
Használható-e automatikus tárcsázó a LiveAgentben?
Bár a LiveAgent call center szoftvere bejövő call centert és kimenő call centert funkciókat is tartalmaz, az automatikus tárcsázó jelenleg nem része a LiveAgent kapcsolatközponti megoldásának. Mindazonáltal lehetővé teszi a kimenő hívást a kattintással hívható tárcsázáson keresztül a weboldalakról, ami nagy segítséget jelenthet az értékesítési csapatoknak.
Hívásközpont sablonok, amelyek erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki
A call center szkripteknek tartalmazniuk kell az ügynökök bemutatkozását, záró mondatokat és az ügyfelek várakoztatására szolgáló protokollokat.
A magyar LiveAgent beépített CRM-jével az ügynökök azonnal láthatják, kivel kommunikálnak. Bármilyen csatornát is használnak ügyfelei, az ügynökei egyszerűen, kényelmesen és hatékonyan kezelhetik az összes ügyfél-interakciót egyetlen helyről. A szoftver több, mint 180 funkcióval és több mint 40 integrációval rendelkezik, hogy megfeleljen az üzleti igényeknek. A magyar LiveAgent a legjobb ár-érték arányt kínálja az Ön pénzéért, teljesen átlátható árakkal, havonta csak valós használatért számlázva.