Automatikus tárcsázó

Mi az automatikus tárcsázó?

Az automatikus tárcsázó egy kimenő tárcsázó, amelyet az 1970-es évekbeli bevezetése óta széles körben használnak a call centerekben. Ez az automatikus tárcsázási mód kiválaszt és tárcsáz egy-egy számot a sorban az egyes elérhető call center ügynökök számára. A névjegyzékben szereplő következő szám csak az előző hívás befejezése után tárcsázódik, és az ügyintéző készen áll a következő hívás fogadására.

Amikor a rendszer elér egy felügyelet nélküli, foglalt vagy megszakadt számot, azonnal folytatja a következő szám tárcsázását anélkül, hogy az ügyintézőtől bármiféle kézi bevitelt igényelne. Amikor egy tényleges személy felveszi a telefont, a tárcsázó azonnal összekapcsolja a hívást az ügynökkel. Ha azonban a rendszer üzenetrögzítőt vagy hangpostát észlel, az ügyintéző dönthet úgy, hogy leteszi a kagylót, és manuálisan átmegy a következő hívásra, vagy hangpostaüzenetet hagyhat.

általános hívásbeállítások
A LiveAgent hívásbeállításai

Az elektromos tárcsázókkal az ügynökök természetesen hatékonyabbak, mivel nem kell időt vesztegetniük a kereséssel, a következő szám kitalálásával és a híváslistán szereplő számok manuális tárcsázásával. Ehelyett több tényleges időt tölthetnek a potenciális ügyfelekkel való beszélgetéssel. A CRM-mel integrálva az automatikus tárcsázó a kapcsolat elérhető adatait is megjeleníti, ami megalapozottabb és személyre szabott értékesítési beszélgetéseket tesz lehetővé.

Más tárcsázási technológiákhoz (például a prediktív tárcsázóhoz és a progresszív tárcsázóhoz) képest az elektromos tárcsázók a legalkalmasabbak a kis és közepes méretű kimenő hívásközponti csapatok számára. Jellemzően értékesítésre, kimenő marketingkampányokra, ügyfélszolgálati nyomon követésre, hideghívásokra stb. használják.A nagy teljesítményű tárcsázók ideális megoldást jelenthetnek a kiváló minőségű névjegyzékek, például a meglévő ügyfelek felhívására, és olyan esetekben, amikor az ügynökök valószínűleg hosszabb ideig tartanak interakciót (amikor az átlagos hívás időtartama hosszú vagy kiszámíthatatlan).

Mivel az automatikus tárcsázók egyenként hívják a számokat a listáról, és olyan funkciókat alkalmaznak, mint a dinamikus lead-elosztás, az ügynökök mindig jelen vannak, és készen állnak a beszélgetésre, ha a hívás létrejött. Ez jobb lead- és kapcsolatkezelést, kevesebb megszakadt hívást, kevesebb üresjárati időt és több ügynöki beszélgetési időt, jobb ügynöki hatékonyságot és magasabb értékesítési konverziót biztosít.

Try LiveAgent Today

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.

Frequently asked questions

Hogyan működik az automatikus tárcsázó?

Az automatikus tárcsázó (a call center automatikus tárcsázója) automatikusan egymás után tárcsázza a számokat a névjegyzékben, amint a tárcsázási folyamat elindul. A rendszer csak akkor hívja fel a következő számot, ha az aktuális telefonhívást egy ügyintéző vagy egy ügyfél felmondja, és azonnal áttér a következő hívásra, ha senki sem veszi fel, a szám foglalt, nincs kapcsolat, vagy az üzenetrögzítőt észleli. Amikor egy tényleges személy felveszi a telefont, a hívás azonnal összekapcsolódik az elérhető értékesítési képviselővel. Az elektromos tárcsázók mentesítik az ügynököket a kézi tárcsázás alól.

Mit jelent a „várakozási idő” egy automatikus tárcsázóban?

A „várakozási idő” az automatikus tárcsázónál a két hívás közötti időtartam az egyik hívás befejezésének pillanatától a következő hívás kezdeményezéséig. A legtöbb elektromos tárcsázó szoftverrendszer lehetővé teszi a várakozási idő beállítását az ügynökök saját preferenciái szerint. Lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy átnézzék a rendelkezésre álló részleteket (például a korábbi interakciókat), mielőtt a tárcsázó elkezdené hívni a következő számot, így biztosítva, hogy jobban felkészüljenek a beszélgetésre.

Használható-e automatikus tárcsázó a LiveAgentben?

Bár a LiveAgent call center szoftvere bejövő call centert és kimenő call centert funkciókat is tartalmaz, az automatikus tárcsázó jelenleg nem része a LiveAgent kapcsolatközponti megoldásának. Mindazonáltal lehetővé teszi a kimenő hívást a kattintással hívható tárcsázáson keresztül a weboldalakról, ami nagy segítséget jelenthet az értékesítési csapatoknak.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Expert note

Az automatikus tárcsázó kimenő hívásokhoz használt tárcsázó, amely lehetővé teszi, hogy a call center ügynökei hatékonyabban értékesítsenek és kommunikáljanak az ügyfelekkel.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager

Automatikus visszahívás

A Quality Unit, LLC. által fenntartott weboldal adatvédelmi irányelveket és biztonsági politikát tartalmaz. A LiveAgent szolgáltatásra való feliratkozással kapcsolatos információk és az irányítópult beállításai folyamatban vannak. A weboldal sütiket használ, és lehetőség van kapcsolatfelvételre a LiveAgent csevegési szolgáltatásán keresztül.

Tudjon meg többet az előnézeti tárcsázóról. Szakértői magyarázatok segítségével mélyen megértheti.

Előnézeti tárcsázó

A cikkeknek fókuszáltaknak, felhasználó-központúaknak, széleskörűeknek, jól felépítetteknek, jól megírtaknak és vizuálisan vonzóknak kell lenniük, mert a tudásbázisok értékes információkat nyújtanak a vevőknek és a jövőbeli ügyfeleknek. Az automatikus tárcsázó szoftverek segítenek növelni az ügyintézői termelékenységet, csökkenteni az ügynök várakozási idejét és hatékonyabbá tenni az értékesítési folyamatokat. A szcenárió automatizáció lehetővé teszi bizonyos szcenáriók automatizálását a szabályok végrehajtása alapján. Az IT jegykezelési rendszer megkönnyíti a segítségnyújtást a vevőknek és rendszerezettebbé teszi az ügyfélszolgálatosok munkáját.

ACD

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely hasznos lehet az ügyfelekkel való hatékony kommunikációban. Az automatikus jegyelosztás lehetővé teszi, hogy az ügyfélszolgálatok hatékonyabbak és produktívabbak legyenek. Az IT jegykezelő rendszerek megkönnyítik a vevőknek nyújtott segítségnyújtást és rendszerezettebbé teszik az ügyfélszolgálatosok munkáját. A szcenárió automatizáció lehetővé teszi bizonyos szcenáriók automatizálását a szabályok végrehajtása alapján. A tudásbázisok cikkeinek jól felépítetteknek, jól megírtaknak és vizuálisan vonzóknak kell lenniük. A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálatok számára, hogy kivételes támogatást nyújtsanak ügyfeleiknek.

Mi az automatikus híváselosztás és hogyan működik? Megértheti a LiveAgent szakembereinek mélyreható magyarázatait.

ACD

Mi az automatikus híváselosztás és hogyan működik? Megértheti a LiveAgent szakembereinek mélyreható magyarázatait.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.