Mit jelent a domain-hozzárendelés?
A domain-hozzárendelés az alapértelmezett domain URL-jének egy másik domain URL-jéhez való hozzárendelése. Így az URL tartalmazhatja vállalata nevét.
Weboldala címe alapértelmezés szerint egy LiveAgent aldomain. Ez a domain-hozzárendeléssel a saját domain-je aldomain-jévé változtatható. Ezt a módosítást az Ön domain-szolgáltatójának kell jóváhagynia.
Például a támogatás alapértelmezett oldalának URL-címe a támogatás.cégnév.ladesk.com lenne. A domain-hozzárendeléssel létrehozhatja a támogatás.cégnév.com URL-t.
Tudjon meg többet a domain-hozzárendelésről.
A cikk az ügyfél elégedettséggel és az ügyfélszolgálati szoftverekkel foglalkozik. Bemutatja a LiveAgent szoftvert, amelynek segítségével az elégedettség mérése és az eszkaláció kezelése könnyebbé válik. Emellett segédpult incidens sablonokat, közösségi média panasz válasz sablonokat és egy értékelés-visszajelzés táblát is felvonultat. A cikk a márkák számára is kiemeli az elégedettség fontosságát és az alkalmazottak előnyeit. Ingyenes próba is elérhető a LiveAgent használatához.
A hívási idő fontosságára és méréseire koncentrál a szöveg, amely az ügyfélélmény javítására és a hatékonyabb ügyfélszolgálatra összpontosít. Az átlagos hívási idő számítására és annak jelentőségére is kitér. Az ügynökök képzésére és az ügyféladatokhoz való azonnali hozzáférésre is hangsúlyt fektet a szöveg.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, ami lehetővé teszi az élő chat integrálását a CRM rendszerrel, hogy a csapat kényelmesebben dolgozhasson. Az oldalon számos információ található a demó, árazás, funkciók, integrációk, partnerprogram, és támogatás témakörökről. A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről a hírlevélre való feliratkozással lehet értesülni. A szoftver támogatja a VoIP telefonrendszereket, az önkielégítő szoftvereket, a bejövő híváskezelőket, a panaszkezelési rendszereket és az ügyfélportálok kezelését.