Mit jelent a domain-hozzárendelés?
A domain-hozzárendelés az alapértelmezett domain URL-jének egy másik domain URL-jéhez való hozzárendelése. Így az URL tartalmazhatja vállalata nevét.
Weboldala címe alapértelmezés szerint egy LiveAgent aldomain. Ez a domain-hozzárendeléssel a saját domain-je aldomain-jévé változtatható. Ezt a módosítást az Ön domain-szolgáltatójának kell jóváhagynia.
Például a támogatás alapértelmezett oldalának URL-címe a támogatás.cégnév.ladesk.com lenne. A domain-hozzárendeléssel létrehozhatja a támogatás.cégnév.com URL-t.
Tudjon meg többet a domain-hozzárendelésről.
Szakértői megjegyzés
A domain-hozzárendelés lehetővé teszi vállalata nevének megjelenítését az URL-ben, javítva ezzel az ügyfélélményt. A megfelelő kezelés fontos a hatékony ügyfélszolgálat szempontjából.

Képek másolása & Beillesztése a LiveAgentbe
The TEXT was not provided. Please provide the TEXT that needs to be summarized.
A LiveAgent segít letiltani a bosszantó látogatókat IP-címükkel, így azok nem zavarhatják a képviselőket. A tiltás érinti a csevegést, kapcsolatfelvételi űrlapokat, hívásokat, javaslatokat és fórumbejegyzéseket. A letiltott látogatók offline üzenetet hagyhatnak, ami automatikusan spamnek lesz megjelölve. A szolgáltatás biztonságos és gondtalan kommunikációra ad lehetőséget, 14 napos ingyenes próbát kínálva. A LiveAgent az ügyfélszolgálatot támogató szoftver, melynek alkalmazása javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli az elégedettséget. A szoftver széleskörű funkciókat, bővítményeket és automatizációt tartalmaz. A kapcsolatfelvételi űrlap használata nagyobb számú levelet generálhat és lehetőséget biztosít az ügyfélszolgálatok számára. A regisztrációhoz nem szükséges bankkártya.
Megtekintett oldalak munkamenetenként
A GYIK oldalak és az élő csevegés népszerű támogató eszközök az ügyfél elégedettségének növelése és a támogatási ügynökök munkaterhelésének csökkentése érdekében. Az ügyfélportál lehetőséget nyújt az ügyfeleknek, hogy vállalati információkat gyűjtsenek és problémáikat megoldják. Az idővel naprakész tartalom létrehozása egyszerű lépésekkel lehetséges. LiveAgent demó, árazás, funkciók, integrációk, bemutatás és támogatás található a vállalati weboldalon. A népszerű Ügyfélszolgálati szoftverek közé tartoznak a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftverek és az e-mail kezelő szoftverek. Vállalati információk, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények és partneri lehetőségek is megtalálhatók a weboldalon.