Élettartam érték

Mi az élettartam érték?

Üzleti értelemben az élettartamra vonatkozó érték (LTV) az a pénzbeli érték, amelyet megszerezhet az ügyfelektől a vállalatához fűződő viszony szempontjából.

Az Élettartam Érték nagyon erős emberi erőforrás és finanszírozási mutató. Bár nagymértékben támaszkodik a becslésekre, de világos képet nyújt az elkövetkező években elért ügyfelek számáról és arról, hogy mennyire előnyös számodra az ügyfelek megszerzése. Ezenkívül költség-haszon elemzést (CBA) nyújt arról, hogy szerezzen-e ügyfeleket, és az ügyfelek megszerzésének költségeiről.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Expert note

Az élettartam érték az ügyfelek hosszú távú pénzügyi értékének becslése a vállalathoz fűződő kapcsolatuk alapján, fontos mutató a sikeresség szempontjából.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager

vcita Help Desk Kapcsolatok

A vcita egy kompakt, gyorsan intelligens alkalmazás, amely lehetővé teszi az egész vállalkozás kezelését az első üdvözléstől az utolsó számláig. Az ügyfélszolgálati csapat többféle támogatási csatornát biztosít, beleértve az e-mailt, a telefonhívást és a közösségi média támogatást, valamint a tudásbázist. Az info@vcita.com e-mail címen léphet kapcsolatba velük, és ha inkább telefonon beszélne valakivel, +1 (855) 824-8244-en teheti meg. A vcita nem rendelkezik élő chat támogatással.

Ügyfélszolgálati idézetek, mondások, és szlogenek

Az elégedett ügyfelek nagyobb valószínűséggel ajánlják a márkát másoknak is, ami hatékonyabb lehet a hagyományos reklámoknál. Az elkötelezett ügyfelek többet költenek és az NPS növelése segíthet a jövedelmezőség növelésében. Az ügyfélszolgálat fontos a vállalkozások számára, mivel az elégedetlen ügyfélszolgálat komoly veszteséget okozhat, és a chatbotok és az ügyfélszolgálati szoftverek hatékony megoldást jelenthetnek az ügyfelek elégedettségének biztosítására.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

A jegykezelés fontossága

Az ügyfelek információhiány miatt hagyják el a kosarakat, és sok vállalkozás úgy gondolja, hogy szükségtelen a jegykezelő szoftverekbe fektetni. Azonban a jegykezelő rendszerek javíthatják az ügyfélszolgálati élményt és biztosíthatnak jó alapot az ügynököknek, ami javítja az ügyfélélményt és a bevételeket. Boldog ügyfelek továbbá pozitív szájbeszédet generálnak, amely szintén javítja a bevételt.

Gondoskodjon számlázásáról, számláiról, fizetés engedélyezéséről és még sok minden másról a LiveAgent számlázási eszközeivel és integrációival.

Számlázás kezelése

A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat hatékonyabb kezelését, különböző szoftverekkel, mint a VoIP telefonrendszerek, az e-mail kezelő szoftverek, a bejövő call center szoftverek és az önkiszolgáló szoftverek. Az oldal számos szolgáltatást kínál, mint az ajánlatkérést, támogatást, adatmigrációt és rendszer állapotot. A blogon, szójegyzékben, akadémiában és egyéb tartalmakban további információkkal és sablonokkal találkozhat. A LiveAgent partnerekkel is együttműködik, az oldalon pedig címkék segítenek a navigálásban.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.