Mi az élettartam érték?
Üzleti értelemben az élettartamra vonatkozó érték (LTV) az a pénzbeli érték, amelyet megszerezhet az ügyfelektől a vállalatához fűződő viszony szempontjából.
Az Élettartam Érték nagyon erős emberi erőforrás és finanszírozási mutató. Bár nagymértékben támaszkodik a becslésekre, de világos képet nyújt az elkövetkező években elért ügyfelek számáról és arról, hogy mennyire előnyös számodra az ügyfelek megszerzése. Ezenkívül költség-haszon elemzést (CBA) nyújt arról, hogy szerezzen-e ügyfeleket, és az ügyfelek megszerzésének költségeiről.
Expert note
Az élettartam érték az ügyfelek hosszú távú pénzügyi értékének becslése a vállalathoz fűződő kapcsolatuk alapján, fontos mutató a sikeresség szempontjából.

A vcita egy kompakt, gyorsan intelligens alkalmazás, amely lehetővé teszi az egész vállalkozás kezelését az első üdvözléstől az utolsó számláig. Az ügyfélszolgálati csapat többféle támogatási csatornát biztosít, beleértve az e-mailt, a telefonhívást és a közösségi média támogatást, valamint a tudásbázist. Az info@vcita.com e-mail címen léphet kapcsolatba velük, és ha inkább telefonon beszélne valakivel, +1 (855) 824-8244-en teheti meg. A vcita nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ügyfélszolgálati idézetek, mondások, és szlogenek
Az elégedett ügyfelek nagyobb valószínűséggel ajánlják a márkát másoknak is, ami hatékonyabb lehet a hagyományos reklámoknál. Az elkötelezett ügyfelek többet költenek és az NPS növelése segíthet a jövedelmezőség növelésében. Az ügyfélszolgálat fontos a vállalkozások számára, mivel az elégedetlen ügyfélszolgálat komoly veszteséget okozhat, és a chatbotok és az ügyfélszolgálati szoftverek hatékony megoldást jelenthetnek az ügyfelek elégedettségének biztosítására.
Az ügyfelek információhiány miatt hagyják el a kosarakat, és sok vállalkozás úgy gondolja, hogy szükségtelen a jegykezelő szoftverekbe fektetni. Azonban a jegykezelő rendszerek javíthatják az ügyfélszolgálati élményt és biztosíthatnak jó alapot az ügynököknek, ami javítja az ügyfélélményt és a bevételeket. Boldog ügyfelek továbbá pozitív szájbeszédet generálnak, amely szintén javítja a bevételt.
A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat hatékonyabb kezelését, különböző szoftverekkel, mint a VoIP telefonrendszerek, az e-mail kezelő szoftverek, a bejövő call center szoftverek és az önkiszolgáló szoftverek. Az oldal számos szolgáltatást kínál, mint az ajánlatkérést, támogatást, adatmigrációt és rendszer állapotot. A blogon, szójegyzékben, akadémiában és egyéb tartalmakban további információkkal és sablonokkal találkozhat. A LiveAgent partnerekkel is együttműködik, az oldalon pedig címkék segítenek a navigálásban.