Érintési pont

Mik az érintési pontok?

Az Érintési pont egy olyan időszak, amikor az ügyfelek a vásárlás előtt vagy után különböző okok miatt kapcsolatba lépnek a vállalatával.

A termék vásárlása előtt, miközben az ügyfél a vállalat különböző termékeit keresi és nézi, érintési pontnak nevezzük.

A termék megvásárlása után az ügyfél javítás miatt, vagy bármilyen termékkel kapcsolatos kérdéssel felhívhatja, ez érintési pontként is ismert.

A vállalatoknak úgy kell hirdetniük a termékeiket, hogy termékeik minél több érintési pontot kapjanak. Minél nagyobb az érintési pontok száma egy vállalatnál, annál jobb nekik.

Frequently asked questions

Mik az érintési pontok?

A kapcsolattartó pontok azok az időpontok, egy adott termék vagy szolgáltatás vásárlása előtt vagy után különféle okokból felveszi a kapcsolatot a vállalatával pl. hogy többet megtudjon egy adott termékről vagy panaszt tegyen.

 

Melyek a legjellemzőbb érintési pontok?

A legjellemzőbb kapcsolattartó pontok az ügyfélszolgálattal való kommunikáció különböző csatornákon keresztül, a közösségi médiában történő véleményezés, az értékelés és az interneten történő véleményezés.

 

Lehetséges-e felmérni az összes érintési pontot a LiveAgentben?

A LiveAgentben ki tudja értékelni az összes olyan kommunikációs pontot, amelyek kapcsolódnak a kommunikációs csatornákhoz, ennek köszönhetően az ügyfelek és a potenciális ügyfelek kapcsolatba léphetnek az Ön márkájával.

 

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.