Mik az érintési pontok?
Az Érintési pont egy olyan időszak, amikor az ügyfelek a vásárlás előtt vagy után különböző okok miatt kapcsolatba lépnek a vállalatával.
A termék vásárlása előtt, miközben az ügyfél a vállalat különböző termékeit keresi és nézi, érintési pontnak nevezzük.
A termék megvásárlása után az ügyfél javítás miatt, vagy bármilyen termékkel kapcsolatos kérdéssel felhívhatja, ez érintési pontként is ismert.
A vállalatoknak úgy kell hirdetniük a termékeiket, hogy termékeik minél több érintési pontot kapjanak. Minél nagyobb az érintési pontok száma egy vállalatnál, annál jobb nekik.
Frequently asked questions
Mik az érintési pontok?
A kapcsolattartó pontok azok az időpontok, egy adott termék vagy szolgáltatás vásárlása előtt vagy után különféle okokból felveszi a kapcsolatot a vállalatával pl. hogy többet megtudjon egy adott termékről vagy panaszt tegyen.
Melyek a legjellemzőbb érintési pontok?
A legjellemzőbb kapcsolattartó pontok az ügyfélszolgálattal való kommunikáció különböző csatornákon keresztül, a közösségi médiában történő véleményezés, az értékelés és az interneten történő véleményezés.
Lehetséges-e felmérni az összes érintési pontot a LiveAgentben?
A LiveAgentben ki tudja értékelni az összes olyan kommunikációs pontot, amelyek kapcsolódnak a kommunikációs csatornákhoz, ennek köszönhetően az ügyfelek és a potenciális ügyfelek kapcsolatba léphetnek az Ön márkájával.
Expert note
Az érintési pontok üzleti lehetőséget jelentenek a vásárlókkal való kapcsolattartásra, és az elégedettség és hűség növelésére. Cél, hogy a vállalatok minél több érintési pontot érjenek el a termékeikkel.

A cikk szerint a különböző "igazság pillanatai" az ügyfél és a márka közötti interakciók során fontosak a fogyasztói tapasztalat javításához és az ügyfelek megtartásához. Az ügyfelek véleménye a márkáról az interakciók minőségétől függ. A cikk számos példát is felsorol az igazság pillanataira, beleértve az ügyfél bevonását és az ügyfélszolgálatot. Az igazság pillanata az érzelmi kapcsolatok fontosságára is utal az ügyfelekkel.
Közösségi média panasz válasz sablonok
Ügyfél panaszokat tapasztal a közösségi médián? Használja a közösségi média panasz válasz sablonjainkat, hogy csökkentse a zűrt, és hogy visszaállítsa a bizalmat.
Hogyan kezeljük az ügyfelek panaszait
Az adott szöveg a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel kapcsolatos információkat tartalmazza. Az ügyfélszolgálati cégek jelentőségéről és a LiveAgent által nyújtott megoldásokról is szól. Emellett a cég elérhetőségei és vásárlói véleményeiket is megemlíti. A szöveg végén lehetőség van a LiveAgent demójának lefoglalására és a hírlevélre történő feliratkozásra.
A cikk bemutatja, hogy az akcióhoz kapcsolódó promóciós kampányok és a megfelelő email-sablonok segítségével az online áruházak hatékonyan kommunikálhatják a promócióikat. Az ügyfélszolgálatnál fontos az incidensek gyors és hatékony kezelése, valamint az ügyfelek megértése és a kompenzálásuk a hibákért. A felmérések hatékony módja az ügyfél-visszajelzéseknek, és néhány praktika alkalmazásával a válaszadók száma növelhető. NiceReply integrációval könnyen beágyazhatóak a kérdőívek az e-mailekbe.