Mik az érintési pontok?
Az Érintési pont egy olyan időszak, amikor az ügyfelek a vásárlás előtt vagy után különböző okok miatt kapcsolatba lépnek a vállalatával.
A termék vásárlása előtt, miközben az ügyfél a vállalat különböző termékeit keresi és nézi, érintési pontnak nevezzük.
A termék megvásárlása után az ügyfél javítás miatt, vagy bármilyen termékkel kapcsolatos kérdéssel felhívhatja, ez érintési pontként is ismert.
A vállalatoknak úgy kell hirdetniük a termékeiket, hogy termékeik minél több érintési pontot kapjanak. Minél nagyobb az érintési pontok száma egy vállalatnál, annál jobb nekik.
Frequently Asked Questions
Mik az érintési pontok?
A kapcsolattartó pontok azok az időpontok, egy adott termék vagy szolgáltatás vásárlása előtt vagy után különféle okokból felveszi a kapcsolatot a vállalatával pl. hogy többet megtudjon egy adott termékről vagy panaszt tegyen.
Melyek a legjellemzőbb érintési pontok?
A legjellemzőbb kapcsolattartó pontok az ügyfélszolgálattal való kommunikáció különböző csatornákon keresztül, a közösségi médiában történő véleményezés, az értékelés és az interneten történő véleményezés.
Lehetséges-e felmérni az összes érintési pontot a LiveAgentben?
A LiveAgentben ki tudja értékelni az összes olyan kommunikációs pontot, amelyek kapcsolódnak a kommunikációs csatornákhoz, ennek köszönhetően az ügyfelek és a potenciális ügyfelek kapcsolatba léphetnek az Ön márkájával.
Átváltana Chaportról LiveAgentre?
A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Jöjjön át a Chaportról a LiveAgentre, és kezdjen el üzleti előnyöket szerezni.
Ügyfélszolgálati minőségbiztosítási ellenőrzőlista
Arra törekszik, hogy az ügyfélszolgálat minősége a legmagasabb szinten maradjon? Ha igen, ügyfélszolgálati minőségbiztosítási ellenőrző listánk segíthet ebben!
A marketing strategy focuses on reaching the target audience through various channels and creating a strong brand image to drive sales. It involves understanding consumer behavior and developing compelling messages to attract potential customers. Additionally, it involves analyzing market trends and competitors to differentiate the brand and stay ahead in the industry. By leveraging digital marketing tools and platforms, businesses can effectively reach their target audience and achieve their marketing goals. --END OF TEXT