Érintési pont

Mik az érintési pontok?

Az Érintési pont egy olyan időszak, amikor az ügyfelek a vásárlás előtt vagy után különböző okok miatt kapcsolatba lépnek a vállalatával.

A termék vásárlása előtt, miközben az ügyfél a vállalat különböző termékeit keresi és nézi, érintési pontnak nevezzük.

A termék megvásárlása után az ügyfél javítás miatt, vagy bármilyen termékkel kapcsolatos kérdéssel felhívhatja, ez érintési pontként is ismert.

A vállalatoknak úgy kell hirdetniük a termékeiket, hogy termékeik minél több érintési pontot kapjanak. Minél nagyobb az érintési pontok száma egy vállalatnál, annál jobb nekik.

Vissza a szójegyzékhez

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..